مقالات

آسیاب صنعتی الکتروکار

آسیاب صنعتی الکتروکار

آسیاب صنعتی الکتروکار یکی دیگر از محصولات شرکت توانمند الکتروکار تمدن نژاد است که از سال 1392 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد . مدل های مختلفی که توسط شرکت الکتروکار طراحی و تولید شده نیاز بسیاری از متقاضیان آسیاب های صنعتی را تامین نموده است . البته باید گفت که محصولات تولید شده توسط شرکت الکتروکار تمدن نژاد دارای تنوع بسیاری در طراحی می باشند . فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی آسیاب صنعتی الکتروکار مفتخر است به کاربران خود اعلام دارد که خرید و فروش و تعمیرات انواع آسیاب های الکتروکار را انجام می دهد .

آسیاب صنعتی الکتروکار

چرا آسیاب صنعتی الکتروکار را انتخاب کنیم ؟

آسیاب صنعتی الکتروکار

همه ی ما میدانیم که دستگاه های آسیاب صنعتی یکی از مهمترین و پرکاربردترین اجزای موجود در هر تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و آماده سازی مواد غذایی بشمار می آید ، بنابراین متوجه ی اهمیت آسیاب کردن مواد غذایی مختلف برای کاربران خواهیم شد . دستگاه های آسیاب صنعتی الکتروکار در انواع مختلفی از آسیاب رومیزی طراحی و تولید می شوند که مکانیزم همه ی این دستگاه ها تیغه ای بوده و در دو مدل رومیزی ثابت و رومیزی گهواره ای با ظرفیت ها و قدرت موتور های گوناگونی  روانه بازار شده اند . دو فاکتور مهمی که همیشه مورد توجه خریداران آسیاب صنعتی است ، اول قدرت موتور دستگاه و دوم توانایی دستگاه در پودر کردن کامل مواد سفت و سخت می باشد .

حال با توجه به توضیحات بالا شرکت توانمند الکتروکار تمدن نژاد دستگاه های آسیاب صنعتی الکتروکار را در چندین مدل مختلف و با در نظر گرفتن دو فاکتور اساسی خریداران آسیاب صنعتی روانه بازار کرده است . دستگاه های آسیابی که قادرند سخت ترین و سفت ترین دانه و مواد و ادویه جات را به راحتی با یکبار عملیات کوبش و خردایش به پودر تبدیل کنند بدون نیاز به آسیاب کردن دوباره و یا حتی استفاده از الک ، در اینجا به چند مورد از این دانه های سفت و سخت اشاره می کنیم : زردچوبه ، سنجد با هسته ، زنجبیل ، دارچین ، هل ، فلفل سیاه ، گندم ، مواد آزمایشگاهی ، شکر ، برنج و غیره…

قابلیت های ویژه آسیاب صنعتی الکتروکار :

آسیاب صنعتی الکتروکار

طراحی آسیاب صنعتی الکتروکار با حالت گهواره ای مزید بر علت شده تا طرفداران و خریداران بسیاری داشته باشد چرا که این حالت باعث می شود تا به راحتی مواد پودر شده در آسیاب با چرخاندن دستگاه آسیاب خارج شود و وقت زیادی از کاربر را نخواهد گرفت . تمام استیل بودن جنس بدنه ی آسیاب صنعتی الکتروکار مورد دیگریست که بسیار جلب توجه کرده است برای مخاطبان این برند نامی ، این پوشش خاصیت ضد زنگ دارد و مقاومت در دستگاه را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد .

زمان سنج بودن در این دستگاه آسیاب الکتروکار از قابلیت های خاص آن محسوب می شود که موجب خاموش شدن محصول به شیوه خودکار خواهد بود و دیگر نیازی به خاموش کردن بصورت دستی نیست . سیستم قطع کننده انرژی از آپشن های دیگر این آسیاب صنعتی است که در مواقعی که درب دستگاه باز شود ، سیستم خاموش خواهد شد و یا زمانیکه درپوش باز باشد ، آسیاب روشن نمی شود تا مواد به بیرون پراکنده نگردد . برای جلوگیری از نواسانات برقی شرکت الکتروکار تمدن نژاد فیوز را برای دستگاه های آسیاب صنعتی تعبیه کرده است و همچنین اقلامی که همراه دستگاه های آسیاب صنعتی الکتروکار قرار داده است عبارتند از : تیغه ، ذغال ، فرچه تمیز کننده ، توری الک و قفل اضافه .

آسیاب صنعتی الکتروکار

در آسیاب صنعتی الکتروکار نباید از قدرت موتور و دور موتور بالا و با کیفیت آن غافل شد ، هر نوع دستگاه آسیاب صنعتی الکتروکار دارای یک قدرت موتور و دور موتور مجزا و مختص به خودش می باشد . اصل دیگری که در ساخت این دستگاه های آسیاب رعایت شده است وزن سبک دستگاه ها بوده که به راحتی قابل حمل و نقل و جابجایی هستند .

شرکت الکتروکار تمدن نژاد جها نشان دادن حسن نیت خود به کاربرانش و همینطور اعتماد و اطمینان به دستگاه های آسیاب صنعتی خود تمامی این دستگاه ها را به یکسال گارانتی و خدمات گسترده پس از فروش ده ساله پشتیبانی می کند . به یاد داشته باشد که کار کردن با دستگاه های آسیاب الکتروکار بسیار آسان است و نیاز به آموزش خاصی ندارد ، کافیست برای استفاده فقط دوشاخه را به پریز شهری متصل کنید تا دستگاه روشن شود ، بله درست متوجه شده اید منبع تغذیه دستگاه های آسیاب صنعتی الکتروکار برق شهری 220 ولت و تکفاز می باشد .

آسیاب صنعتی الکتروکار در چه مشاغلی استفاده می شود ؟

آسیاب صنعتی الکتروکار

آسیاب صنعتی الکتروکار بصورت رومیزی طراحی شده و برای استفاده از آن کافی است که دستگاه را بر روی میز و یا پیشخوان فروشگاه قرار دهید . پرکاربرد جهت استفاده در عطاری ها ، فروشگاه ها ، داروسازی ها ، مراکز بسته بندی اقلام ، آزمایشگاه ها ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، هتل ها ، رستوران ها و غیره… است . عمل پودر کردن را در کمترین زمان و با سرعت بسیار زیادی انجام می دهد که باعث می شود سرعت عمل شما نیز افزایش یابد .

چگونه آسیاب صنعتی الکتروکار را از فروشگاه دیجی اسکیل تهیه نماییم ؟

آسیاب صنعتی الکتروکار

وب سایت رسمی دیجی اسکیل یا به زبان ساده تر فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل از معتبرترین فروشگاه های موجود در عرصه ارائه کلیه محصولات شرکت الکتروکار تمدن نژاد می باشد . فروشگاه دیجی اسکیل بارها با ذکر مواردی همچون اینک کسب و کار دیجی اسکیل در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت ، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الكترونیكی می باشد و جهت آسودگی خاطر کاربران گرامی وب سایت دیجی اسکیل مجهز به درگاه امن پرداخت الکترونیکی بانگ پاسارگاد یکی از برترین بانک های ایران می باشد .

باید بدانید که رسالت اصلی فروشگاه دیجی اسکیل همواره صداقت ، درستکاری ، مشتری مداری ، قراردادن اطلاعات درست به کاربران خود همیشه خواهد بود . بدین وسیله به دو صورت خرید حضوری و خرید آنلاین اینترنتی برای مشتریان فروشگاه دیجی اسکیل فراهم گردیده است . اگر امکان مراجعه حضوری را دارید در ساعات و روزهای کاری اداری به دفتر مرکزی دیجی اسکیل مراجعه نمایید و اگر ساکن شهرستان هستید و امکان مراجعه حضوری را ندارید می توانید در وب سایت رسمی digiscale ثبت سفارش خود را نهایی کنید و محصولات خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید .

آسیاب صنعتی الکتروکار

در بین تمای انواع دستگاه های آسیاب شرکت الکتروکار می توان به آسیاب یک کیلویی الکتروکار به عنوان پرفروش ترین و صنعتی ترین دستگاه آسیاب اشاره نمود . فروشگاهی دیجی اسکیل تمام قد حامی و پشتیبان مشتریان وفادار خود خواهد بود ، ما از ابتدا تا انتها در کنارتان خواهیم ماند . جهت پاسخگویی به هر گونه سوال و یا مشاوره ی رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با منخصصین تیم فروش دیجی اسکیل در تماس باشید . رضایت و اعتماد شما سرمایه اصلی فروشگاه دیجی اسکیل است . ما برا آن عهدی که بستیم ، هستیم

آسیاب صنعتی الکتروکار

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.