مقالات

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار توسط شرکت الکتروکار تمدن نژاد ، طراحی ، تولید و به بازار عرضه شده است . این شرکت تقریبا یک دهه در زمینه تولید و توزیع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و صنایع غذایی فعالیت دارد . شرکت چرخ گوشت الکتروکار انواع چرخ گوشت صنعتی را به بازار عرضه کرده است تا نیاز کسب و کارهای گوناگون را برطرف سازد .

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار استیل مدل EC16 را بیشتر بشناسیم !

چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16 دارای ساختاری ایستاده است و چهار چرخ در زیر آن تعبیه شده تا به راحتی حمل و نقل آن انجام شود . هم چنین برای جلوگیری از حرکت اضافه چرخ گوشت ایستاده ، در دو تا از چرخ های آن ترمز قرار داده اند . چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16 دارای قدرت موتور دو و سه اسب بخار ( طبق سفارش مشتریان گرامی دیجی اسکیل ) است . دینام به کار رفته در این چرخ گوشت تسمه ای خارجی است و کارایی مطلوبی را برای خریدار به ارمغان می آود .

کارشناسان فروش دیجی اسکیل خرید دستگاه چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار را به قصابی ها ، آشپزخانه های صنعتی ، مراکز صنایع غذایی و کارخانه ها پیشنهاد می کنید . قیمت دستگاه چرخ گوشت الکتروکار با توجه به کاربری و دقت دستگاه بسیار مقرون به صرفه است . چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16 می تواند بازدهی مانند 300 کیلوگرم گوشت را در هر ساعت چرخ کند رت برای کاربران خود داشته باشد . لازم به ذکر است چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16 که برای تامین انرژی مورد نیاز خود از برق تک فاز  شهری  یا سه فاز ( طبق سفارش مشتریان گرامی دیجی اسکیل ) تغذیه می کند .

مزایای استفاده از آلیاژ استیل در چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16 را بدانید :

بدنه چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16  از چدن  و سینی آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است . آلیاژ استیل در صنایع غذایی بسیار کاربرد دارد . چرا که ضدزنگ است ، مواد غذایی به آن نمی چسبد و بستر تجمع آلودگی را فراهم نمی سازد . هم چنین با اولین شستشو تمیز می شود و به رعایت بهداشت کمک می کند . چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل نیز مزایایی بیشتری نسبت به سایر چرخ گوشت های الکتروکار نیز دارند .

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

اطلاعات بیشتر در مورد چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 در کارخانه ی الکتروکار تمدن نژاد طراحی و تولید می شود . شرکت مذکور یک شرکت کاملا ایرانی بوده که تولید کننده ی انواع تجهیزات آشپزخانه و تجهیزات فروشگاهی در گروه صنعتی و نیمه صنعتی می باشد . چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی و تولید شده است تا بتواند برای استفاده های صنعتی و نیمه صنعتی مناسب باشد . برخورداری از قابلیت چرخش معکوس یکی از ویژگی های بسیار مفید و کاربردی چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار است .

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 دارای ساختاری ایستاده است به طوری که از 4 پایه مجهز به چرخ برخوردار است . دوتا از چرخ ها دارای ترمز است تا بتوانند چرخ گوشت را به حالت ثابت نگهدارند . گلویی و روده و طوقه این مدل از چرخ گوشت الکتروکار چدن  است که علاوه بر بالا بردن طول عمر مفید دستگاه ، و رعایت بهداشت و سلامتش ، قیمت افزون تری نیز در قیاس با نمونه آبکاری شده دارد .

جنس بدنه از آلیاژی بسیار مستحکم تولید شده که توسط رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است . به طور کلی چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 از کارایی بالایی برخوردار است .چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 برای رفع نیاز مراکزی مانند کبابی ها ، رستوران ها و کلیه مراکز تهیه غذا کاملا مناسب است .

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 دارای سرعتی معادل تولید 300 کیلوگرم گوشت چرخ کرده در هر ساعت است که به راحتی می تواند در سرعت بخشیدن به روند کار موثر بوده و کسب و کار شما را به بازدهی بالایی برساند . چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی و تولید شده است تا بتواند برای استفاده های صنعتی و نیمه صنعتی مناسب باشد . برخورداری از قابلیت چرخش معکوس یکی از ویژگی های بسیار مفید و کاربردی چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار است .

به کارگیری این قابلیت در مواقعی است که هنگام چرخ کردن گوشت ، گوشت در گلویی گیر کرده و کار را دچار اختلال کند . در این موارد با استفاده از ویژگی چرخش معکوس (برعکس چرخیدن تیغه) گرفتگی برطرف شده و مشکل چرخ گوشت بدون ایجاد هیچ گونه اختلالی در ادامه کار رفع خواهد شد . در توصیف دیگر ویژگی های چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 باید به دارا بودن کلید چپ گرد و راست گرد و همچنین سایز 32 این چرخ گوشت صنعتی اشاره داشت . کاربران ما می توانید انواع چرخ گوشت الکتروکار را در فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل ملاحظه نموده و با توجه به نوع نیاز خود دست به انتخابی مناسب و کارآمد بزنید .

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

مزایای خرید چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 از سایت دیجی اسکیل :

قابل ذکر است که امکان خرید چرخ گوشت الکتروکار نیز در سایت دیجی اسکیل با مزایایی همچون مناسب بودن قیمت چرخ گوشت الکتروکار ، همچنین برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش ، تعمیر چرخ گوشت الکتروکار فراهم می باشد . چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 نسبت کارایی و همچنین در قیاس با نمونه های خارجی خود از قیمت پایین تری برخوردار است .

مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد .دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی ، یک مجموعه خصوصی موفق است که به عنوان مجموعه ای مستقل ، فعالیت خود را آغاز نموده است . مجموعه دیجی اسکیل در زمینه خرید و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات فروشگاهی و صنعتی مرتبط با نیازهای کاربران در زمینه های مختلف با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید .

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.