مقالات

خرید کالباس بر الکتروکار 09122076310

خرید کالباس بر الکتروکار

خرید کالباس بر الکتروکار از فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی معتبر محصولات شرکت الکتروکار ضمن اینکه خیالتان آسوده خواهد بود از جانب اعتماد و اطمینان ، تمامی محصولات الکتروکار در فروشگاه دیجی اسکیل دارای یکسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشند . همانطور که میدانید ‌کالباس بر الکتروکار (Electrocar) محصولی ایرانی است که توسط شرکت الکتروکار تمدن نژاد از شرکت‌ های برتر تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه شده است .

مشخصات فنی جهت خرید کالباس بر الکتروکار :

خرید کالباس بر الکتروکار 09122076310

 دستگاه کالباس بر الکتروکار در تمامی مدل‌ها به بدنه‌ای از جنس آلومینیوم تجهیز شده که البته این آلومینیوم، آنودایز شده نیز هست. بدنه آلومینیونی و آنودایز شده دستگاه کالباس بر الکتروکار خاصیت ضد فرسایش، ضد خش و ضد آب را برای آن فراهم می‌کند و البته کاربر به راحتی نیز خواهد توانست آن را تمیز کند. قدرت موتور و همچنین کیفیت بسیار خوب تیغه به‌کار رفته در ساخت دستگاه کالباس بر الکتروکار نیز همواره جزء مزیت‌های این برند محسوب شده است. موتور پر قدرت و تیغه‌هایی بسیار برنده قادر هستند تا برش گوشت را آسان‌تر از آنچه تصور می‌کنید انجام دهند.

تنوع بالای محصولات الکتروکار امکان انتخاب بهترین و مناسب‌ ترین کالباس بر را برای شما فراهم خواهد ساخت . کالباس بر فروشگاهی الکتروکار از پر‌فروش‌ ترین محصولات این برند است و برای استفاده در فروشگاه‌های مختلف کاملا مناسب است . کالباس بر فروشگاهی الکتروکار اغلب در نوع دستی عرضه می‌شود که برای برش توسط آن به نیروی دست احتیاج می شود . البته تیغه بسیار تیز و موتوری قدرتمند کار با کالباس بر دستی الکتروکار را راحت کرده و با یک فشارِ کم دست به‌ راحتی مواد پروتئینی و کالباس اسلایس می‌شوند .

کالباس بر دستی الکتروکار از محبوبیت زیادی در میان فروشگاه‌های پروتئینی و فست فودها برخوردار است . از انواع کالباس بر الکترو کار که برای برش در حجم بالاتر از نوع فروشگاهی کاربرد دارد ، کالباس بر صنعتی الکتروکار است . کالباس بر صنعتی الکتروکار از تیغه‌هایی با قطر بالاتر از نمونه فروشگاهی و موتوری قدرتمند‌تر بهره می‌برد . به طور کلی ساختار و شکل ظاهری کالباس بر صنعتی الکتروکار با کالباس بر فروشگاهی اتوماتیک متفاوت است و به طور مثال از نوع ایستاده است که پایه‌ هایی چرخدار را برای حمل آسان در اختیار دارد و البته به‌صورت اتوماتیک عمل می‌کند .

کالباس بر اتوماتیک الکتروکار تنها مختص نوع صنعتی نیست و در مدل‌های فروشگاهی نیز یافت می‌شود . این محصول از انواع کالباس بر الکتروکار است که تمامی مراحل برش را به‌ صورت خودکار انجام می‌دهد به‌جز در مواردی که اپراتور باید مواد را برای اسلایس در جایگاه خود قرار دهد و یا بعد از اسلایس آنها را از روی دستگاه بر دارد . حجم زیادی از کالباس را می‌توان با این نوع کالباس بر صنعتی الکتروکار و البته اتوماتیک برش داد . به یاد داشته باشید که کالباس بر اتوماتیک الکتروکار از قیمتی به مراتب بیشتر نیز برخوردار است .

خرید کالباس بر الکتروکار برای چه مشاغلی مناسب است ؟

خرید کالباس بر الکتروکار 09122076310

تنوع اسلایسر کالباس الکتروکار باعث شده تا نیاز صنوف مختلف مانند فروشگاه‌ها ، سوپر پروتئینی‌ها ، رستوران‌ها ، آشپزخانه‌های صنعتی ، فست ‌فودها و به‌ طور کلی مراکزی که مواد پروتئینی اسلایس شده را چه برای تهیه غذا و چه برای عرضه به مشتری تهیه می‌کنند کاملا مناسب باشد . کالباس بر الکتروکار با اینکه یک محصول ایرانی است اما توانسته به‌خوبی رضایت مصرف‌کننده را آن‌ هم به‌ طور کامل جلب نماید . اسلایسر کالباس الکتروکار از لحاظ کارایی و طول عمر مشابه بسیاری از برندهای شناخته شده داخلی است .

انواع کالباس بر الکتروکار | خرید کالباس بر الکتروکار :

شرکت الکتروکار تمدن نژاد همواره با پیشرفت تکنولوژی گام برداشته و توانسته محصولاتی مدرن و به‌روز را تولید کند . انواع کالباس بر الکتروکار تولید شده توسط این شرکت را در مدل‌های کالباس بر دستی و کالباس بر اتوماتیک می‌توانید بیابید که نشان دهنده پیشرفت شرکت در بهره‌گیری از فن‌آوری‌ های نوین و جدید برای تولید محصولات خود است . کالباس بر الکترو کار در انواع مختلفی تولید می‌شود که باید به کالباس بر فروشگاهی الکتروکار ، کالباس بر صنعتی الکتروکار ، کالباس بر دستی الکتروکار و کالباس بر اتوماتیک الکتروکار اشاره کرد .

خرید کالباس بر الکتروکار از فروشگاه دیجی اسکیل :

خرید کالباس بر الکتروکار 09122076310

برخی از فروشگاه‌ها امکان خرید کالباس بر الکتروکار را به سه روش حضوری ، اینترنتی و همچنین تلفنی فراهم آورده‌اند که در این میان فروشگاه دیجی اسکیل همواره پیشتاز بوده است . با توجه به اینکه این فروشگاه وب سایتی را برای خرید کالباس بر الکتروکار اختصاص داده ، بهترین گزینه برای خرید کالباس بر الکتروکار محسوب می‌شود و به‌ مراتب از روش حضوری مطلوب‌ تر است .

خرید کالباس بر الکتروکار به‌ صورت غیرحضوری شما را از مراجعه به فروشگاه دیجی اسکیل بی نیاز خواهد کرد و در نتیجه در زمان صرفه‌جویی زیادی خواهد شد .

همچنین در خرید کالباس بر الکتروکار غیر حضوری و اینترنتی شما این فرصت را پیدا خواهید کرد تا بررسی دقیق‌ تری بر روی محصول انجام دهید و در نتیجه انتخاب آگاهانه‌ ای نیز رقم بخورد . فروشگاه دیجی اسکیل خرید کالباس بر الکتروکار‌ به‌ صورت حضوری را در صورت تمایل برای شما فراهم کرده و با بازدید از نمایشگاه به راحتی می‌توانید خرید خود را نهایی‌ کنید .

همینطور در صورت عدم دسترسی حضوری و عدم تمایل به خرید اینترنتی شما می‌توانید خرید کالباس بر الکتروکار را با مشاوره تلفنی که از کارشناسان مجرب دریافت می‌کنید انجام دهید . علاوه بر خرید کالباس بر الکتروکار کاربران گرامی هم اکنون می توانند دستگاه غذاساز الکتروکار را نیز به صورت اینترنتی از سایت دیجی اسکیل تهیه نمایند .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.