مقالات

خرید اره استخوان بر

خرید اره استخوان بر

خرید اره استخوان بر یکی از واجبات هر تجهیزات آشپزخانه صنعتی که به ‌عنوان یک وسیله بسیار کاربردی برای برش سریع و دقیق انواع گوشت و استخوان مورد استفاده قرار می‌گیرد ، می باشد . این دستگاه را می‌توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب همراه با دریافت مشاوره نصب و راه ‌اندازی از فروشگاه دیجی اسکیل خریداری نمایید .

فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان ارائه دهنده معتبرترین برندهای دنیا در زمینه انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، انواع اره استخوان بر را همراه با خدمات حرفه ای در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد . جهت خرید اره استخوان بر و دیگر لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، می توانید با کارشناسان متخصص فروشگاه دیجی اسکیل در ارتباط باشید .

خرید اره استخوان بر

انواع اره استخوان بر | خرید اره استخوان بر از فروشگاه دیجی اسکیل

 

اره استخوان بر امگا ایرانی

OMEGA BS 155 (155 سانت)

OMEGA BS 165 (165 سانت)

OMEGA BS 182 (182 سانت)

 

اره استخوان بر مینروا ایتالیا

MINERVA A/E 155

MINERVA A/E 182

MINERVA C/E 205

MINERVA C/E 243

MINERVA C/E 320

 

اره استخون بر براکس ایرانی

 BM-1650-A

BM1900A

 BM 2400

 Swedlinghaus مدل SEG1800A

 Swedlinghaus مدل SEG1600A

 

اره استخوان بر الکتروکار ایرانی

اره استخوان بر الکتروکار تیغه مدل 185

اره استخوان بر رومیزی الکتروکار مدل 165

اره استخوان بر الکتروکار مدل HLS-1650A

اره استخوان بر الکتروکار مدل HLS-1650

اره استخوان بر الکتروکار مدل HLS-2020

خرید اره استخوان بر

فاکتورهای مهم قبل از خرید اره استخوان بر کدام اند ؟

خرید و داشتن یک انتخاب خوب ، مسبب دانستن اطلاعات کافی در خصوص محصول و نکات لازم قبل از خرید است . در ابتدا در تعریفی که از اره استخوان بر می شود باید به دستگاهی برای برش گوشت و استخوان اشاره کرد . این دستگاه ها از ابزار های دقیق و سریع در برش هستند که امروزه شاهد کاربرد بسیار آن ها در آشپزخانه های صنعتی ، رستوران ، هتل ، قصابی ، کشتارگاه ها و غیره … برای تکه کردن گوشت های بزرگ تازه و منجمد ، ماهی ، استخوان و غیره هستیم .
شما با استفاده از این اره استخوانبر می توانید گوشت و استخوان را به قطعات کوچک با ضخامت های قابل تنظیم تقسیم نمایید . ساختار این محصول محکم و با دوام به گونه ای است که از لحاظ ایمنی و بهداشتی تأیید شده می باشد و شما می توانید در هر لحظه که خواستید با زدن دکمه اضطراری عملیات دستگاه را متوقف سازید .
کار با این دستگاه بسیار راحت است و شما به آسانی می توانید بدون نیاز به آموزش زیاد با این محصولات کار کنید . قوه مهم دیگر در این تجهیزات ، تیغه ی آن هاست که به آسانی قابلیت جایگزینی دارد . شما بی شک می توانید با اره استخوان بر سرعت و بهبود در عملکرد را تجربه کنید ! در واقع بهترین ها را به مشتریان خود هدیه و رضایت آن ها را نتیجه زحمات خود قرار دهید .
ایمنی بالا در این تجهیزات و اصول بهداشتی رعایت شده در آن به نسبت نمونه های قبلی و قدیمی باعث می شود تا ایده آل ترین نتیجه گیری را کسب نمایید . البته از کاربری ساده و راحت آن ها نمی توان چشم پوشی کرد چرا سبب می شود تا شما لذت در کار را با این دستگاه ها تجربه کنید .
تجربه ای مطلوب که از نتیجه برش های یکدست و تمیز از گوشت قرمز و یا سفید عایدتان می گردد . حتی این قابلیت برای شما فراهم شده تا بتوانید به راحتی اندازه های این برش را مطابق با میل و نیاز خود تنظیم نمایید .خرید و فروش دستگاه اره استخوان بر در انواع مختلف در فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل انجام می شود .
با خرید اره استخوان بر سرعت و عملکرد بیشتری در زمینه تولیدات خود پیدا خواهید کرد . برای اینکه بتوانید خرید و فروش دستگاه اره استخوان بر را راحت تر انجام دهید ، بهترین کار آن است که انواع اره استخوان بر را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین خرید با بالاترین کارایی را داشته باشید .

اره استخوان بر وسیله ای ارزان نیست . بخصوص پس از اوضاع نابسمان اقتصادی کشور به همین خاطر بهتر است از توزیع کنندگان این وسیله در بازار ، یا فروشگاه هایی که تخصص فروش اره استخوان بر دارند ، خرید کنید . تا به این ترتیب ، دستگاه را با مناسب ترین قیمت خریده باشید .

سایت دیجی اسکیل به عنوان یکی از عرضه کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، خرید اینترنتی استخوان بر را نیز فراهم کرده است تا متقاضیان از سرتاسر کشور قادر به تهیه این وسیله صنعتی باشند .

خرید اره استخوان بر براکس (Burax)

  • ساخت کشور ایتالیا
  • میز استیل
  • بدنه آلومینیومی آنودایز شده
  • کارایی ایده‌آل
  • دارای محفاظ تیغه
  • مناسب برای بریدن انواع استخوان، گوشت تازه، گوشت یخ زده، مرغ، ماهی و…
  • جهت استفاده در هتل ها ، رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی و فروشگاه های سوپرگوشت و کارخانه های فرآوری مواد غذایی  ساخت کشور ایتالیایی

خرید اره استخوان بر سوئد لینگهاوس (Swedlinghaus)

  • میز کار استیل
  • بدنه آلومینیوم آنودایز شده
  • قدرت موتور یک  اسب ‌بخار
  • دارای سیستم توقف خودکار
  • امکان جدا کردن تیغه و تمیز کردن آسان
  • مناسب برای بریدن انواع استخوان، گوشت تازه، گوشت یخ زده، مرغ، ماهی و…
  • جهت استفاده در هتل ها ، رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی و فروشگاه های سوپرگوشت و کارخانه های فرآوری مواد غذایی

خرید اره استخوان بر الکتروکار (Electrocar)

  • شرکت وارد کننده : الکتروکار تمدن نژاد یک شرکت ایرانی است
  • دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد
  • برق مصرفی دستگاه استخوان بر 220 ولتی شهری (تکفاز) می باشد
  • قدرت موتور 1/5 اسب بخار است
  • میز کار استیل
  • امکان جدا کردن تیغه و تمیز کردن آسان
  • بدنه آلومینیوم آنودایز شده

خرید اره استخوان بر

خرید اره استخوان بر برای چه مشاغلی مناسب است ؟

خرید اره استخوان بر برای کارخانجات ، شیلات ، هتل‌ ها ، رستوران‌ ها ، آشپزخانه‌ های صنعتی ، سرد خانه ‌ها ، فروشگاه های سوپر گوشت ، قصابی‌ ها ، مرغداری ‌ها ، فروشگاه ‌های عرضه‌ کننده محصولات پروتئینی و غیره …  که از اره استخوان بر جهت بریدن استخوان ، تکه ‌های گوشت تازه ، منجمد ، ماهی و غیره … استفاده می‌کنند ، مناسب می باشد .

مزیت خرید اره استخوان بر چیست ؟

اره استخوان بر یک دستگاه برای برش انواع گوشت و استخوان است و به گونه ای طراحی شده که امکان برش انواع گوشت ، مرغ ، ماهی و استخوان را به تکه های دلخواه فراهم می کند . در واقع اپراتور می تواند مطابق با نیاز خود ، این دستگاه را طوری تنظیم کند که برش های دلخواه گوشت را به سهولت ایجاد کند .

داشتن تیغه ‌های ایستاده ( تیغ اره استخوان بر ) ، امکان برش انواع گوشت و استخوان را در ابعاد مختلف به سهولت امکان ‌پذیر کرده‌ است . علاوه بر این ، اره استخوان بر به ‌عنوان یکی از لوازم و تجهیزات قصابی پرکاربرد امنیت بالایی دارد . در کنار افزایش سرعت و دقت در تکه کردن انواع گوشت منجمد ، تازه ، ماهی و… کار با این دستگاه خطری برای اپراتور ندارد .

اره استخوان بر دارای ساختار محکم و قابل اعتماد است و همچنین دارای سیستم های ایمنی است . به همین دلیل اپراتور می تواند با اطمینان با این دستگاه کار کند . خرید اره استخوان بر پیشنهاد می شود چرا که عملکرد اره استخوان بر ساده است ، به همین دلیل می تواند به عنوان یکی از لوازم قصابی و تجهیزات آشپرخانه های صنعتی توسط هر فردی مورد استفاده قرار بگیرد .

کارشناسان حرفه ای دیجی اسکیل بر اساس علم روز دنیا و بصورت تخصصی خدمات متنوعی را در مورد خرید اره استخوان بر در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند .

خرید اره استخوان بر

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.