مقالات

دستگاه غذاساز الکتروکار 02166086112

دستگاه غذاساز الکتروکار

دستگاه غذاساز الکتروکار از محصولات بسیار پرکاربرد تجهیزات آشپزخانه های صنعتی شمرده می شود . چرا که توانایی های زیادی دارد و می تواند چندین و چند کار را انجام بدهد . غذاساز الکتروکار اغلب از استیل ساخته شده است و با عملکرد ساده و مفید ، آماده انجام کار است . غذاساز می تواند کارهای بسیاری را انجام دهد که خرد کردن و پوره کردن حتی خرد کردن گوشت نیز از آن جمله اند . انجام تمامی این کارها سبب شده است تا از دستگاه غذاساز به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی یاد شود .

دستگاه غذاساز الکتروکار چیست ؟

دستگاه غذاساز الکتروکار

اگر تجربه ای در زمینه استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی داشته باشید باید بدانید که الکتروکار از شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . تولیدات این شرکت بسیار متنوع است . به طوری که نیاز بسیاری از مشتریان دستگاه های صنایع غذایی را تامین می نماید . شرکت الکتروکار علاوه بر تولید ، محصولاتی را نیز وارد می نماید . دستگاه غذاساز الکتروکار ، وسیله ای برقی و کارآمد به شمار می آید . دستگاه غذاساز الکتروکار از نمونه هایی از دستگاه های صنایع غذایی است که این شرکت آن را با نام تجاری الکتروکار به بازار داخلی وارد می نماید . غذاسازها در اصل دستگاه هایی چندکاره و همه فن حریف هستند . زیرا عملیات خرد کردن و ریز کردن و خلال کردن و پوره کردن و حتی خمیر کردن مواد غذایی به راحتی با این دستگاه انجام می شود . امروزه دستگاه غذاساز دارای نقش مهم و پرکاربردی در غذاخوری ها و هتل ها دارند ، زیرا نوع طراحی و به کارگیری قابلیت های آن برای محیط های صنعتی صورت گرفته است .  دکمه روشن و خاموش روی دستگاه غذاسار الکتروکار برای تنظیم قدرت یا سرعت چرخش تیغه دستگاه بر روی بدنه طراحی شده است .

خدمات پس از فروش دستگاه غذاساز الکتروکار :

دستگاه غذاساز الکتروکار 02166086112

فروشگاه دیجی اسکیل با داشتن امتیاز معتبر نمایندگی الکتروکار به عنوان پشتیبان و مسئول ارائه خدمات پس از فروش کلیه مدل های غذاساز الکتروکار می باشد . فروشگاه دیجی اسکیل خدمات پس از فروش و پشتیبانی های لازم را از این محصول انجام می دهد . بنابراین با خیالی آسوده این محصولات را خریداری نمایید .

انواع غذاساز الکتروکار :

انواع دستگاه غذاساز الکتروکار را باید از نظر ظرفیت دسته بندی کرد . به این ترتیب باید به سه نوع غذاساز الکتروکار قائل بود . نمونه 8 لیتری و 12 لیتری و 18 لیتری ، انواع دستگاه غذاساز الکتروکار را تشکیل می دهند . هر یک از این مدل ها می تواند نظر خریدارانی با نیازهای مختلف را به خود جلب کند .

مشاغل مورد استفاده از دستگاه غذاساز الکتروکار :

دستگاه غذاساز الکتروکار

از دستگاه غذاساز الکتروکار می توان در تهیه سوپ و سالاد ، کوکو و خمیر کیک ، تهیه بستنی و لواشک و حتی گرفتن کره استفاده کرد . گستره به کارگیری از این محصول بسیار زیاد است و حتی می توان از این دستگاه برای تهیه گاواژ بیمارستانی نیز بهره گرفت . گاواژ به غذای بیماران ناتوان از بلعیدن غذا گفته می شود . دستگاه غذاساز الکتروکار در 3 مدل عرضه شده است که ظرفیت های 8 لیتری و 12 لیتری و دستگاه غذاساز الکتروکار 18 لیتری را شامل می شود . داشتن یک غذاساز مناسب و با کیفیت می تواند جای دستگاه های دیگر را نیز بگیرد و هم فضای کمتری بگیرد و هم در کاهش دادن هزینه های ناشی از تهیه دستگاه های مختلف جلوگیری کند . دستگاه غذاساز الکتروکار می تواند در هتل و غذاخوری و بیمارستان ، به ترتیب برای خرد کرد و پوره کردن و مخلوط کردن و تهیه گاواژ بیمارستانی به کار آید .

پرفروش ترین دستگاه غذاساز الکتروکار کدامند ؟

دستگاه غذاساز الکتروکار 02166086112

از پرفروش ترین دستگاه های غذاساز صنعتی می توان به کاتر میکسر الکتروکار اشاره کرد . الکتروکار برندی ایرانی ، سازنده ی یکی از بهترین تجهیزات صنعتی مانند کاتر میکسر است که با بکارگیری فنون لازم و اساسی در ساخت این ملزومات مطابق با استاندارد های جهانی و فناوری های روز دنیا ، موفق به توزیع محصولاتی شده که عنوان بهترین را لقب گرفته اند . کیفیت دستگاه غذاساز الکتروکار نشان از پرطرفدار بودن این اقلام را می دهد که بهترین گزینه برای استفاده در رستوران ها ، هتل ها ، کترینگ های تهیه غذا و غیره … می باشند .

اطلاعات فنی دستگاه غذاساز الکتروکار :

دستگاه غذاساز الکتروکار 02166086112

 

آلیاژ بدنه این کاتر میکسر را استیل می سازد که علاوه بر خاصیت ضد زنگ بودن باعث می شود تا استقامت در محصول افزایش یابد . ظاهر این محصولات نیز به شکل رومیزی ست که در 3 مدل با ظرفیت های 8 ، 12 و 18 لیتر به فروش می رسد . می توانید مطابق با نیاز و حجم کاری خود هر کدام را که مد نظر داشتید ، تهیه کنید . این کمپانی در حال حاضر سه نمونه جدید ترین کاتر میکسر ها را روانه بازار ساخته که با قابلیت های ویژه ای قرار گرفته اند . در ادامه به بررسی دقیق تر آن ها خواهیم پرداخت.

سری جدید مدل ها 8 ، 12 و 18 لیتری این دستگاه ها دارای بدنه و تیغه استیل ، موتور پرقدرت مجهز شده به سیستم تهویه برای کار تا ساعت های متماد ، دارای میکروسوئیچ ایمنی برای مواقعی که درب دستگاه باز است حرکت تیغه ها را متوقف می سازد ، دارای درب شیشه ای شفاف ، برخوردار شده از دهانه مخصوص برای ورود مواد به داخل مخزن در مواقعی که محصول روشن است ، تعبیه کردن 4 پایه در زیر دستگاه برای جلوگیری از لرزش و لغزش در زمان کار با آن و همراه داشتن کارتک برای تراشیدن مواد جمع آوری شده ، می باشد .

برای مشاهده هر محصول کافیست تا از طریق وب سایت دیجی اسکیل در منوی تجهیزات آشپزخانه صنعتی بر روی دستگاه های غذاساز رفته و سپس از زیر منوی آن غذاساز الکتروکار را انتخاب کنید تا محصولات آن را مشاهده نمایید . توضیحات کامل در خصوص هر محصول داده شده ، کافیست تا با کلیک کردن بر روی آن ها ، این مشخصات را مطالعه کنید .

دستگاه غذاساز الکتروکار که با عنوان کاتر میکسر هم شناخته می شود ، از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهیه انواع غذاها بوده که می توان با کمک آن ها سرعت عمل را در خرد کردن ، بریدن ، له کردن و مخلوط کردن افزایش داد . این غذاساز چند کاره امروزه در انواع مختلف و با اشکال متفاوت موجودند که می توان مطابق با نیاز کاری خود ظرفیت هر دستگاه را تعیین کرد . این کاتر میکسر ها می توانند کمک بزرگی برای شما در رستوران ها ، مرکز تهیه غذا و غیره … باشند که قادر هستند تا مواد غذایی را به طور یکدست ، خرد و ریز کند . ریز نشدن یکدست غذا موجب می شود تا مقداری از مواد نیم پز شده و یا در زمان سرخ کردن بسوزد که از پوئن های مثبت این محصولات این خواهد بود که مانع از انجام این کار می گردد .

از توضیحات دیگر که باید به دستگاه غذاساز الکتروکار صنعتی اشاره نماییم ، ظرفیت و قدرت موتور بالای دستگاست که سبب می شود بیشتری بازدهی برای کاربر ارائه گردد . شما با کمک این تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید از قبیل کارهایی نظیر رنده کردن ، آبمیوه گرفتن ، آسیاب کردن ، ریز کردن ، پوره کردن ، خمیر کردن مواد جامد و نیمه جامد و غیره … را انجام و طعمی لذیذ و دلچسب از غذاها شامل کوکو ، کتلت ، سوپ ، انوع سالادها و ترشی ها و … را ایجاد نمایید . تیغه ی قرار داده شده بر روی این تجهیزات علاوه بر داشتن مقاومت بسیار بالا، تیز هستند که می توانند به درخواست های شما به خوبی پاسخ دهند . ساختار این میکسر ها را استیل می سازد ، استیل فلزی سخت و مقاوم است که شست و شوی راحتی را برای کاربر به وجود می آورد .

خرید دستگاه غذاساز الکتروکار از فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل :

دستگاه غذاساز الکتروکار 02166086112

 

خرید و فروش غذاساز الکتروکار در فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل با بهترین قیمت انجام می شود که می تواند برای خریداران سودمند باشد . با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما درباره غذاساز الکتروکار بهره مند شوید . غذاساز الکتروکار یکی از محصولات شرکت ایرانی الکتروکار است . غذاساز را دستگاهی چندکاره می دانند . این دستگاه می تواند خرد کند ، پوره کند ، مخلوط کند و برای بیماران گاواژ تهیه کند . گاواژ غذایی است که برای بیماران ناتوان از غذاخوردن تهیه می شود . در هر صورت ، غذاساز الکتروکار جزو دستگاه هایی است که از غذاخوری و هتل ، تا بیمارستان می توان از آن بهره برد . غذاسازهای الکتروکار با ظرفیت های گوناگون و قیمت های مناسب ، با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل به خریداران این محصول عرضه می شود .

قیمت غذاساز الکتروکار :

دستگاه غذاساز الکتروکار 02166086112

الکتروکار شرکتی است که برخی از محصولاتش را تولید می کند و برخی دیگر را وارد . غذاساز جزو محصولات مونتاژی یا وارداتی این شرکت است . با این حال قیمت  دستگاه غذاساز الکتروکار برای خریدار ایرانی مناسب است . اگرچه این محصولات نیز از افزایش قیمت ها در امان نبوده اند ، با این حال در قیاس با نمونه های خارجی ، هنوز از قیمت بسیار مطلوبی برخوردارند . به هر حال داشتن قیمت مناسب با صرفه اقتصادی فراوان مورد توجه بسیاری از اشخاص قرار می گیرد.

خرید و فروش دستگاه غذاساز الکتروکار :

دستگاه غذاساز الکتروکار 02166086112

خرید و فروش غذاساز الکتروکار به دلیل پشتیبانی شرکت الکتروکار از این محصول و قیمت بسیار مناسبش ، از طرف هتل ها و غذاخوری ها و بیمارستان ها استقبال می شود . از طرف دیگر عرضه و فروش غذاساز الکتروکار در سایت اینترنتی دیجی اسکیل با قیمت نازل و مشاوره به هنگام خرید ، می تواند رضایت خریداران از غذاساز الکتروکار را افزایش دهد . علاوه بر دستگاه غذاساز طراحی آسیاب صنعتی الکتروکار با حالت گهواره ای مزید بر علت شده تا طرفداران و خریداران بسیاری داشته باشد چرا که این حالت باعث می شود تا به راحتی مواد پودر شده در آسیاب با چرخاندن دستگاه آسیاب خارج شود و وقت زیادی از کاربر را نخواهد گرفت .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.