مقالات

چرخ گوشت 12 الکتروکار

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-17

چرخ گوشت 12 الکتروکار معروف به چرخ گوشت الکتروکار تیغه 12 یکی از محبوب ترین تولیدات این شرکت بزرگ ایرانی است که با استقبال بالایی رو به رو گردیده است . چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17 با موتور 1 اسب بخار حجمی برابر 100 کیلوگرم در ساعت بازدهی خواهد داشت که این توان از بازدهی بسیار قابل اهمیت است . ویژگی ها منحصر بفرد این دستگاه چرخ گوشت عبارتند از :

  • تمام استیل
  • موتور 1 اسب
  • بازدهی 100 کیلوگرم
  • موتور گیربکسی

چرخ گوشت 12 الکتروکار EC-17 محصولی از کشور ایران مطابق با تکنولوژی روز می باشد ، چرخ گوشت الکترو کار توسط کارخانه الکترو کار تمدن نژاد تولید و عرضه می گردد ، خرید چرخ گوشت 12 الکتروکار ec-17 برای مصارف خانگی توصیه می گردد و می توان به عنوان دستگاه را به عنوان چرخ گوشت خانگی و چرخ گوشت نیمه صنعتی در کارگاه های کوچک نیز دسته بندی نمود . چرخ گوشت الکترو کار یک چرخ گوشت ایرانی با کیفیت جهانی می باشد که در مقایسه با برند های دیگر قیمت چرخ گوشت بسیار مناسب تعیین شده است و به نسبت قیمت ، کارایی و بازدهی چرخ گوشت الکتروکار بالاتر است .

چرخ گوشت 12 الکتروکار

چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17 دستگاه چرخ گوشتی کوچک است که برای قصابی ها و فروشگاه های فروش مواد پروتئینی و گوشتی مناسب خواهد بود . چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-17 یکی از محبوب ترین تولیدات شرکت الکتروکار است که بر اساس رعایت استانداردهای بین المللی و نیز رعایت تمامی اصول بهداشتی تولید و روانه ی بازار شده است .

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-17 در گروه چرخ گوشت های 12 قرار می گیرد ، یعنی تیغه ی آن 12 میلیمتر است . این سری ازچرخ گوشت های صنعتی الکتروکار بدلیل کارایی ساده اما در عین حال کارآمد ، از قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل ها برخوردار است و به همین دلیل مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است .

 

برسی چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17

چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17 از طریق برق تکفاز تغذیه می شود و می توان برایش استفاده فروشگاهی و نیمه صنعتی متصور شد . بدنه آن از استیل ساخته شده است . موتور چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل  EC-17 از نوع گیربکسی است . گیربکسی بودن موتور فواید زیادی دارد از جمله اینکه امکان کار کردن به مدت طولانی تری را فراهم می کند . همچنین نرم تر کار کردن در قیاس با موتورهای تسمه ای از دیگر مزیت های موتور گیربکسی است . نوع گیربکس تایوانی است .

موتور گیربکسی می تواند برای مدت طولانی تر و پیوسته تر، نسب به موتورهای تسمه ای کار کند . این موتور می تواند 1 اسب بخار قدرت تولید کند تا با انتقال آن به تیغه در نهایت منجر به چرخ کردن 100 کیلوگرم گوشت در هر ساعت شود . گلویی چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17 متحرک است و تیغه و پنجره خودکارند . دیجی اسکیل به عنوان معتبرترین نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار این محصول را با 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله به مشتریان خود ارائه می دهد .

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-17 در مقایسه با انواع چرخ گوشت صنعتی ، کوچک است که به نسبت حجم کارایی برای مشاغلی کوچک ، هم چون قصابی ها و پروتئینی ها مناسب است . بدنه و گلویی و روده و طوقه  از جنس استیل دارد و گلویی آن متحرک است . تیغه و پنجره خودکار یا اتومات است .

چرخ گوشت 12 الکتروکار

نتیجه گیری در مورد چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-17 یک محصول پرکاربردی است و معمولا در مراکزی که از حجم کاری بسیار بالایی برخوردار نیستند ، مثل فروشگاه های پروتیینی کوچک ، رستورانها و حتی آشپزخانه منازل و غیره… مورد استفاده قرار می گیرد . اما این نکته را باید متذکر شویم که علی رغم این که این چرخ گوشت الکتروکار بازدهی کمتری در مقایسه با دیگر محصولات شرکت الکتروکار را دارد ، اما کیفیت و کارایی آن ، با محصولاتی که هزینه ی بیشتری را به خود اختصاص داده اند ، برابری می کند .

 

خرید چرخ گوشت 12 الکتروکار از فروشگاه دیجی اسکیل :

با خرید این محصول بی نظیر از فروشگاه دیجی اسکیل ، در عین این که آن را با قیمتی کاملا مناسب خریداری کرده اید ، کالایی را به محیط کار خود می آورید که در عین جلا و زیبایی از آپشن های متنوعی که هر چرخ گوشت درجه یک باید از آن برخوردار باشد را دارا می باشد .

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار سبب رفاه بیشتر برای مشتریان می گردد . شرکت دیجی اسکیل با ارسال دستگاه چرخ گوشت الکتروکار در 18 مدل متنوع متناسب با شغل و نیاز کاربران خود به سراسر ایران برای تمامی مشتریان خریدی آسان ، سریع و مطمئن را فراهم می نماید . دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در استان تهران و استان البرز تخصصی ترین مرکز خرید چرخ گوشت الکتروکار می باشد .

ارائه گارانتی اصلی و مشاوره در زمینه خرید و فروش چرخ گوشت یکی دیگر از خدمات فروشگاه دیجی اسکیل می باشد . شما عزیزان می توانید با دریافت بهترین مشاوره از کارشناسان ارشد فروش دیجی اسکیل خریدی مطمئن داشته باشید .

چرخ گوشت 12 الکتروکار

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.