مقالات

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار سبب رفاه بیشتر برای مشتریان می گردد . شرکت دیجی اسکیل با ارسال دستگاه چرخ گوشت الکتروکار در 20 مدل متنوع متناسب با شغل و نیاز کاربران خود به سراسر ایران برای تمامی مشتریان خریدی آسان ، سریع و مطمئن را فراهم می نماید .

دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در استان تهران و استان البرز تخصصی ترین مرکز خرید چرخ گوشت الکتروکار می باشد . ارائه گارانتی اصلی و مشاوره در زمینه خرید و فروش چرخ گوشت یکی دیگر از خدمات فروشگاه دیجی اسکیل می باشد . شما عزیزان می توانید با دریافت بهترین مشاوره از کارشناسان ارشد فروش دیجی اسکیل خریدی مطمئن داشته باشید .

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار

خرید از نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار

چرخ گوشت الکتروکار دستگاهی صنعتی و نیمه صنعتی می باشد که خرید آن به سوپر پروتئین ها ، کارگاه ها و کارخانه های صنعتی پیشنهاد می شود . در خرید چرخ گوشت از نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار این نکته حائز اهمیت است که به نوع کاربرد و کارایی آن توجه کنیم .

چرخ گوشت ها در نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار به دو گروه دسته بندی می شوند . چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت نیمه صنعتی ، هر یک از این گروه ها به دو گروه چرخ گوشت گیربکسی و چرخ گوشت تسمه ای تقسیم می گردد . از نظر کاربری نیز به دو گروه چرخ گوشت ایستاده و چرخ گوشت رومیزی تقسیم می شوند . انتخاب هریک از این دستگاه ها با توجه به نیاز فروشگاه ، کارگاه و یا کارخانه و خانه از نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار صورت می گیرد .

چرخ گوشت گیربکسی الکتروکار

چرخ گوشت گیربکسی در نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار انواع مختلف است . این چرخ گوشت ها با برق تک فاز (AC) و یا برق سه فاز کار می کند . یکی از مدل های گیربکسی ، EC-10 می باشد . این مدل از پرفروش ترین مدلهای الکتروکار است . نوع تک فاز این مدل ، قدرتی برابر با 2 اسب بخار دارد و نوع سه فاز آن توان 3 اسب بخار دارد . بدنه آن از استیل ساخته شده و دوام بسسیار بالایی دارد .

موتور چرخ گوشت نیمه صنعتی الکتروکار گیربکسی می باشد . این نوع مدل دارای موتورهای بسیار مناسبی هستند . ویژگی بارز این موتورها ، نداشتن سر و صدای کمتر و وارد کردن ضربه کمتر به هنگام چرخ کردن است .

ابعاد این چرخ گوشت رومیزی برابر 33×43×65 سانتیمتر می باشد . از این بابت به راحتی می توان گفت که نیاز به فضای بسیاری ندارد . بدنه چرخ گوشت نیمه صنعتی الکتروکار ، تمام استیل می باشد در واقع قطعات ریز و درشت آن مانند گلویی و دهانه و تیغه و طوقه نیز از استیل ساخته شده اند .

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار

شرکت الکتروکار تمدن نژاد

شرکت الکتروکار از سال 1392 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد . مدل های مختلفی که توسط این کارخانه تولید شده نیاز بسیاری از متقاضیان این دستگاه را تامین نموده است . البته باید گفت که محصولات تولید شده توسط الکتروکار می تواند دارای تنوع بیشتری در طراحی باشد . این مورد را به دلیل تجربه چند ساله آن می گذاریم و امید داریم در طی سالهای آتی تنوع در طراحی محصولاتش را بالا ببرد . شرکت دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار مفتخر است به کاربران خود اعلام دارد که خرید و فروش و تعمیرات چرخ گوشت الکتروکار را انجام می دهد .

مزایای موتور گیربکسی چرخ گوشت الکتروکار

موتورهای گیربکسی مزایایی دارند نسبت به موتور های تسمه ای ، به عنوان مثال می توان گفت کار کردن دستگاه های گیربکسی بسیار آرامتر و روان تر از موتو دستگاه های تسمه ای است ، همچنین در هنگام کار کردن تعداد ضربه های وارد شده کمتر و نرم تر است .

برای خرید چرخ گوشت ازنمایندگی چرخ گوشت الکتروکار بسیاری از افراد توان مالی چندانی ندارند بنابراین به توصیه ما انتخاب چرخ گوشت های الکتروکار بهترین گزینه می باشد چرا که علاوه بر کارایی دارای قیمت مناسبی است که رضایت کاربر را جلب می نماید . یکی از اهداف بزرگ شرکت الکتروکار همین است که بتواند نیاز قشر کم درآمد و سطح پایین جامعه را نیز تامین نماید . به جرات می توان این کارخانه در طی این مسیر بسیار موفق و پیروز بوده است .

در نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار زمان گارانتی تعمیرات چرخ گوشت کاملا رایگان است . تضمین خدمات پس از فروش در ارائه محصولات الکتروکار از خدماتی است که شرکت دیجی اسکیل برای مشتریان خود در نظر گرفته است .

دیجی اسکیل نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار

دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی ، یک مجموعه خصوصی موفق است که به عنوان مجموعه ای مستقل ، فعالیت خود را آغاز نموده است . مجموعه دیجی اسکیل در زمینه خرید و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات فروشگاهی و صنعتی مرتبط با نیازهای کاربران در زمینه های مختلف با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید .

رسالت اصلی مجموعه دیجی اسکیل  یک رسالت  موثر در زمینه ی  مقصود سازمان ، مشتریان ، كالاها و خدمات ، فلسفه وجودی و رعایت اصول اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی و تكنولوژی آن ها می باشد ، زیرا محصولات و تكنولوژی به مرور زمان تغییرمی كنند ولی نیازهای بازار همچنان پایدار خواهند ماند . رسالت مبتنی بر بازار ، وظایف سازمان را بر حسب نیازهای اساسی مشتری ، تعریف می كند .

مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد . در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت نموده است .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.