مقالات

چرخ گوشت الکتروکار

چرخ گوشت الکتروکار

چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد با افتخار اولین تولید کننده چرخ گوشت و تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران می باشد ، همانطور که میدانیم چرخ گوشت وسیله‌ای آشنا برای عموم است و اغلب مردم تجربه استفاده از آن را داشته‌اند یا اغلب در قصابی‌ها آن را دیده اند . این وسیله عهده‌دار خردکردن ، یا به اصطلاح چرخ کردن گوشت و تبدیل آن به حجمی ریزتر و کوچک‌تر برای مصرف است .

 

شرکت چرخ گوشت الکتروکار با سابقه چندین و چند ساله در گروه تولید چرخ گوشت صنعتی فعالیت می کند . این مجموعه فعالیت خود را در سال 1392 به همراه کارشناسان و مهندسان با تجربه و متخصص آغاز کرده است و تا کنون توانسته است محصولاتی بسیار با کیفیت را به مراکزی نظیر رستوران ها و فسفود ها ، کارخانجات ، هتل ها و غیره …. ارائه دهند .

 

چرخ گوشت صنعتی الکتروکار که امروزه عنوان پرفروشترین چرخ گوشت را به خود اختصاص داده است در بسیار ی از مراکز مورد استفاده قرار می گیرد . تنوع بالا در ساخت این محصولات موجب شده تا دید وسیع تری در اختیار کاربران قرار گیرد و با در نظر گرفتن نوع کسب و کار خود بهترین محصول را خریداری نمایند .

 

چرخ گوشت الکتروکار

 

انواع چرخ گوشت الکتروکار

 

شرکت چرخ گوشت الکتروکار محصولات خود را به طور کلی در دو نوع چرخ گوشت گیربکسی و چرخ گوشت تسمه ای ارائه می دهد . چرخ گوشت الکتروکار دارای تنوع بسیاری در اندازه و مدل است . این چرخ گوشت به سه دسته تقسیم می شوند . دسته بندی آن بر اساس نوع پنجره و تیغ دستگاه چرخ گوشت می باشد . البته یکی دیگر از مواردی که در تقسیم بندی این برند موثر است میزان بازدهی آن است که بر اساس ساعت تعیین می گردد .

 

انواع چرخ گوشت الکتروکار از لحاظ شکل ظاهر :

 

• چرخ گوشت رومیزی ( ایستاده و خوابیده)
• چرخ گوشت ایستاده
• چرخ گوشت مبله

 

تقسیم بندی چرخ گوشت از لحاظ نوع موتور :

 

از لحاظ نوع موتور ، چرخ گوشت الکتروکار را می توان به دو دسته تقسیم نمود .
چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار : (شامل چرخ گوشت های ایستاده)
چرخ گوشت گیربکسی : (شامل سه گروه چرخ گوشت ایستاده ، رومیزی و چرخ گوشت مبله)

 

تقسیم بندی چرخ گوشت از لحاظ تیغ و پنجره :

تیغ و پنجره ی چرخ گوشت الکتروکار دارای سایز های مختلف است . این سایزها بنا به نوع کاربردشان انتخاب می گردند . پس به هنگام خرید چرخ گوشت الکتروکار حتما به این نکته توجه نمایید . شامل تیغ و پنجره این برند شامل : سایز 12 ، تیغ و پنجره ی سایز 22 ، سایز 32 ، سایز 32 به 42 و سایز 42 و سایز 52 می باشد . نکته : (پنجره ی تیغ 32 به 42 به معنی ورودی 32 و خروجی 42 است که بازدهی آن نسبت به چرخ گوشت 32 الکتروکار بالاتر و صنعتی تر است)

 

تقسیم بندی چرخ گوشت از لحاظ قدرت موتور :

 

• چرخ گوشت صنعتی
• چرخ گوشت نیمه صنعتی
که توان موتور در این مدل از 1 اسب تا 15 اسب تقسیم می گردد . شایان ذکر است که بدانید بالاترین بازدهی در چرخ گوشت صنعتی الکتروکار به چرخ گوشت الکتروکار مدل EC-10 مربوط می شود . این دستگاه دارای بیشترین بازدهی با بالاترین قدرت موتور در سایز 52 می باشد.قدرت موتور آن برابر با 15 اسب و بازدهی در ساعت شامل 4000 کیلو گرم است . از ویژگی های بارز این چرخ گوشت صنعتی می توان ، تیغ و پنجره آلمانی و بدنه استیل آن را نام برد .

 

تقسیم چرخ گوشت الکتروکار بر اساس بازدهی :

 

بازدهی چرخ گوشت اصولا بر اساس ساعت تعیین می گردد . برخی مدلها مانند EC-017 دارای پایین ترین بازدهی هستند . زیرا از آنها در کارگاه های کوچک و رستوران ها استفاده می گردد . مدل EC-017 مناسب برای مصارف خانگی و فست فودها نیز می باشد .

با در نظر گرفتن این موضوع که برای پخت و پز و تسهیل آشپزی بانوان ایرانی ، دستگاه های غذا ساز نظیر چرخ گوشت به وجود آمدند . شرکت الکتروکار به این فکر افتاد که چرخ گوشت هایی طراحی و روانه بازار کند که رومیزی هستند و رفاه بیشتری برای کاربر به ارمغان می آورند . این چرخ گوشت ها به دلیل کاربرد خانگی و مصارف کارگاه های کوچک دارای قیمت مناسبی می باشند .

 

چرخ گوشت الکتروکار

 

چرخ گوشت چه در خانه باشد و چه در فروشگاه و قصابی ، وسیله ای پر کاربرد به حساب می آید . خرید اینترنتی چرخ گوشت از سایت دیجی اسکیل ، به پشتوانه 20 ساله ما در فروش ، می تواند شما را در یافتن و خرید چرخ گوشت دلخواهتان یاری کند .

 

چرخ گوشت الکتروکار

 

دستگاه آسیاب گندم محصول دیگری از سری تولیدات شرکت توس شکن خراسان است . دستگاه آسیاب گندم ، گندم را پردازش می کند تا آرد گندم خوب برای نان ، بیسکویت و مصارف مختلف تولید شود . اگر قصد خرید دستگاه آسیاب گندم را دارید ، با مطالعه این مقاله خرید مطمئن تر و آگاه تری خواهید داشت .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.