مقالات

چرخ گوشت 12 الکتروکار

چرخ گوشت 12 الکتروکار معروف به چرخ گوشت الکتروکار تیغه 12 یکی از محبوب ترین تولیدات این شرکت بزرگ ایرانی است که با استقبال بالایی رو به رو گردیده است . چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17 با موتور 1 اسب بخار حجمی برابر 100 کیلوگرم در ساعت بازدهی خواهد داشت که این توان از بازدهی بسیار قابل اهمیت است . ویژگی ها منحصر بفرد این دستگاه چرخ گوشت عبارتند از :

  • تمام استیل
  • موتور 1 اسب
  • بازدهی 100 کیلوگرم
  • موتور گیربکسی

چرخ گوشت 12 الکتروکار EC-17 محصولی از کشور ایران مطابق با تکنولوژی روز می باشد ، چرخ گوشت الکترو کار توسط کارخانه الکترو کار تمدن نژاد تولید و عرضه می گردد ، خرید چرخ گوشت 12 الکتروکار ec-17 برای مصارف خانگی توصیه می گردد و می توان به عنوان دستگاه را به عنوان چرخ گوشت خانگی و چرخ گوشت نیمه صنعتی در کارگاه های کوچک نیز دسته بندی نمود . چرخ گوشت الکترو کار یک چرخ گوشت ایرانی با کیفیت جهانی می باشد که در مقایسه با برند های دیگر قیمت چرخ گوشت بسیار مناسب تعیین شده است و به نسبت قیمت ، کارایی و بازدهی چرخ گوشت الکتروکار بالاتر است .

چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17 دستگاه چرخ گوشتی کوچک است که برای قصابی ها و فروشگاه های فروش مواد پروتئینی و گوشتی مناسب خواهد بود . چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-17 یکی از محبوب ترین تولیدات شرکت الکتروکار است که بر اساس رعایت استانداردهای بین المللی و نیز رعایت تمامی اصول بهداشتی تولید و روانه ی بازار شده است .

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-17 در گروه چرخ گوشت های 12 قرار می گیرد ، یعنی تیغه ی آن 12 میلیمتر است . این سری ازچرخ گوشت های صنعتی الکتروکار بدلیل کارایی ساده اما در عین حال کارآمد ، از قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل ها برخوردار است و به همین دلیل مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است .

 

برسی چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17

چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17 از طریق برق تکفاز تغذیه می شود و می توان برایش استفاده فروشگاهی و نیمه صنعتی متصور شد . بدنه آن از استیل ساخته شده است . موتور چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل  EC-17 از نوع گیربکسی است . گیربکسی بودن موتور فواید زیادی دارد از جمله اینکه امکان کار کردن به مدت طولانی تری را فراهم می کند . همچنین نرم تر کار کردن در قیاس با موتورهای تسمه ای از دیگر مزیت های موتور گیربکسی است . نوع گیربکس تایوانی است .

موتور گیربکسی می تواند برای مدت طولانی تر و پیوسته تر، نسب به موتورهای تسمه ای کار کند . این موتور می تواند 1 اسب بخار قدرت تولید کند تا با انتقال آن به تیغه در نهایت منجر به چرخ کردن 100 کیلوگرم گوشت در هر ساعت شود . گلویی چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17 متحرک است و تیغه و پنجره خودکارند . دیجی اسکیل به عنوان معتبرترین نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار این محصول را با 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله به مشتریان خود ارائه می دهد .

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-17 در مقایسه با انواع چرخ گوشت صنعتی ، کوچک است که به نسبت حجم کارایی برای مشاغلی کوچک ، هم چون قصابی ها و پروتئینی ها مناسب است . بدنه و گلویی و روده و طوقه  از جنس استیل دارد و گلویی آن متحرک است . تیغه و پنجره خودکار یا اتومات است .

نتیجه گیری در مورد چرخ گوشت 12 الکتروکار مدل EC-17

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-17 یک محصول پرکاربردی است و معمولا در مراکزی که از حجم کاری بسیار بالایی برخوردار نیستند ، مثل فروشگاه های پروتیینی کوچک ، رستورانها و حتی آشپزخانه منازل و غیره… مورد استفاده قرار می گیرد . اما این نکته را باید متذکر شویم که علی رغم این که این چرخ گوشت الکتروکار بازدهی کمتری در مقایسه با دیگر محصولات شرکت الکتروکار را دارد ، اما کیفیت و کارایی آن ، با محصولاتی که هزینه ی بیشتری را به خود اختصاص داده اند ، برابری می کند .

 

خرید چرخ گوشت 12 الکتروکار از فروشگاه دیجی اسکیل :

با خرید این محصول بی نظیر از فروشگاه دیجی اسکیل ، در عین این که آن را با قیمتی کاملا مناسب خریداری کرده اید ، کالایی را به محیط کار خود می آورید که در عین جلا و زیبایی از آپشن های متنوعی که هر چرخ گوشت درجه یک باید از آن برخوردار باشد را دارا می باشد .

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار سبب رفاه بیشتر برای مشتریان می گردد . شرکت دیجی اسکیل با ارسال دستگاه چرخ گوشت الکتروکار در 18 مدل متنوع متناسب با شغل و نیاز کاربران خود به سراسر ایران برای تمامی مشتریان خریدی آسان ، سریع و مطمئن را فراهم می نماید . دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در استان تهران و استان البرز تخصصی ترین مرکز خرید چرخ گوشت الکتروکار می باشد .

ارائه گارانتی اصلی و مشاوره در زمینه خرید و فروش چرخ گوشت یکی دیگر از خدمات فروشگاه دیجی اسکیل می باشد . شما عزیزان می توانید با دریافت بهترین مشاوره از کارشناسان ارشد فروش دیجی اسکیل خریدی مطمئن داشته باشید .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

4 هفته ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago