مقالات

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار توسط شرکت الکتروکار تمدن نژاد ، طراحی ، تولید و به بازار عرضه شده است . این شرکت تقریبا یک دهه در زمینه تولید و توزیع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و صنایع غذایی فعالیت دارد . شرکت چرخ گوشت الکتروکار انواع چرخ گوشت صنعتی را به بازار عرضه کرده است تا نیاز کسب و کارهای گوناگون را برطرف سازد .

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار استیل مدل EC16 را بیشتر بشناسیم !

چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16 دارای ساختاری ایستاده است و چهار چرخ در زیر آن تعبیه شده تا به راحتی حمل و نقل آن انجام شود . هم چنین برای جلوگیری از حرکت اضافه چرخ گوشت ایستاده ، در دو تا از چرخ های آن ترمز قرار داده اند . چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16 دارای قدرت موتور دو و سه اسب بخار ( طبق سفارش مشتریان گرامی دیجی اسکیل ) است . دینام به کار رفته در این چرخ گوشت تسمه ای خارجی است و کارایی مطلوبی را برای خریدار به ارمغان می آود .

کارشناسان فروش دیجی اسکیل خرید دستگاه چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار را به قصابی ها ، آشپزخانه های صنعتی ، مراکز صنایع غذایی و کارخانه ها پیشنهاد می کنید . قیمت دستگاه چرخ گوشت الکتروکار با توجه به کاربری و دقت دستگاه بسیار مقرون به صرفه است . چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16 می تواند بازدهی مانند 300 کیلوگرم گوشت را در هر ساعت چرخ کند رت برای کاربران خود داشته باشد . لازم به ذکر است چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16 که برای تامین انرژی مورد نیاز خود از برق تک فاز  شهری  یا سه فاز ( طبق سفارش مشتریان گرامی دیجی اسکیل ) تغذیه می کند .

مزایای استفاده از آلیاژ استیل در چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16 را بدانید :

بدنه چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC16  از چدن  و سینی آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است . آلیاژ استیل در صنایع غذایی بسیار کاربرد دارد . چرا که ضدزنگ است ، مواد غذایی به آن نمی چسبد و بستر تجمع آلودگی را فراهم نمی سازد . هم چنین با اولین شستشو تمیز می شود و به رعایت بهداشت کمک می کند . چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل نیز مزایایی بیشتری نسبت به سایر چرخ گوشت های الکتروکار نیز دارند .

اطلاعات بیشتر در مورد چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 در کارخانه ی الکتروکار تمدن نژاد طراحی و تولید می شود . شرکت مذکور یک شرکت کاملا ایرانی بوده که تولید کننده ی انواع تجهیزات آشپزخانه و تجهیزات فروشگاهی در گروه صنعتی و نیمه صنعتی می باشد . چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی و تولید شده است تا بتواند برای استفاده های صنعتی و نیمه صنعتی مناسب باشد . برخورداری از قابلیت چرخش معکوس یکی از ویژگی های بسیار مفید و کاربردی چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار است .

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 دارای ساختاری ایستاده است به طوری که از 4 پایه مجهز به چرخ برخوردار است . دوتا از چرخ ها دارای ترمز است تا بتوانند چرخ گوشت را به حالت ثابت نگهدارند . گلویی و روده و طوقه این مدل از چرخ گوشت الکتروکار چدن  است که علاوه بر بالا بردن طول عمر مفید دستگاه ، و رعایت بهداشت و سلامتش ، قیمت افزون تری نیز در قیاس با نمونه آبکاری شده دارد .

جنس بدنه از آلیاژی بسیار مستحکم تولید شده که توسط رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است . به طور کلی چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 از کارایی بالایی برخوردار است .چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 برای رفع نیاز مراکزی مانند کبابی ها ، رستوران ها و کلیه مراکز تهیه غذا کاملا مناسب است .

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 دارای سرعتی معادل تولید 300 کیلوگرم گوشت چرخ کرده در هر ساعت است که به راحتی می تواند در سرعت بخشیدن به روند کار موثر بوده و کسب و کار شما را به بازدهی بالایی برساند . چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی و تولید شده است تا بتواند برای استفاده های صنعتی و نیمه صنعتی مناسب باشد . برخورداری از قابلیت چرخش معکوس یکی از ویژگی های بسیار مفید و کاربردی چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار است .

به کارگیری این قابلیت در مواقعی است که هنگام چرخ کردن گوشت ، گوشت در گلویی گیر کرده و کار را دچار اختلال کند . در این موارد با استفاده از ویژگی چرخش معکوس (برعکس چرخیدن تیغه) گرفتگی برطرف شده و مشکل چرخ گوشت بدون ایجاد هیچ گونه اختلالی در ادامه کار رفع خواهد شد . در توصیف دیگر ویژگی های چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 باید به دارا بودن کلید چپ گرد و راست گرد و همچنین سایز 32 این چرخ گوشت صنعتی اشاره داشت . کاربران ما می توانید انواع چرخ گوشت الکتروکار را در فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل ملاحظه نموده و با توجه به نوع نیاز خود دست به انتخابی مناسب و کارآمد بزنید .

مزایای خرید چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 از سایت دیجی اسکیل :

قابل ذکر است که امکان خرید چرخ گوشت الکتروکار نیز در سایت دیجی اسکیل با مزایایی همچون مناسب بودن قیمت چرخ گوشت الکتروکار ، همچنین برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش ، تعمیر چرخ گوشت الکتروکار فراهم می باشد . چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 نسبت کارایی و همچنین در قیاس با نمونه های خارجی خود از قیمت پایین تری برخوردار است .

مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد .دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی ، یک مجموعه خصوصی موفق است که به عنوان مجموعه ای مستقل ، فعالیت خود را آغاز نموده است . مجموعه دیجی اسکیل در زمینه خرید و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات فروشگاهی و صنعتی مرتبط با نیازهای کاربران در زمینه های مختلف با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

4 هفته ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago