مقالات

تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار از قطعات پر مصرف چرخ گوشت الکتروکار است ، این قطعات با گذشت زمان و استفاده ی طولانی مدت از چرخ گوشت نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد . چرا که تعمیر تیغ و پنجره ی چرخ گوشت الکتروکار به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد و در صورت بروز مشکل می بایست تعویض گردد .

تیغه چرخ گوشت الکتروکار از جنس سالوادور بوده و از استحکام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در سایز های 12 ، 22 ، 32 ، 42 و 52 قابل ارائه است که با در نظر گرفتن مدل چرخ گوشت الکتروکار ارائه می گردد . پنجره چرخ گوشت الکتروکار که محل خروجی گوشت چرخ کرده از دستگاه می باشد در انواع پنجره نخودی و پنجره کبریتی تولید می شود سایز پنجره ی چرخ گوشت صنعتی 3.4 ، 4.5 ، 8 ، 10 و 12 می باشد که بر حسب نوع نیاز مشتری انتخاب می گردد .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

 

 

بررسی تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

 

چرخ گوشت الکتروکار یکی از بهترین نوع چرخ گوشت صنعتی است که توسط مهندسان ایرانی در شرکت الکتروکار تمدن نژاد طراحی و تولید می گردد . این چرخ گوشت ها معمولا در رستوران ها ، قصابی ها ، پروتئینی ها ، هتل ها و غیره …. مورد استفاده قرار می گیرد . شرکت چرخ گوشت الکتروکار تولیدات خود را بر اساس بهترین کیفیت و به روزترین تکنولوژی به ثبت رسانده است . فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار محصولات خود را به همراه 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به کاربران خود ارائه می دهد .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

 

قطعات چرخ گوشت الکتروکار

 

قطعات چرخ گوشت اجزای تشکیل دهنده ی این دستگاه است که در مدل های چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت خانگی کاملا متفاوت هستند . چرخ گوشت از اجزای بسیار ساده ای تشکیل شده است که به راحتی قابل تفکیک هستند .

 

1. تیغه و پنجره چرخ گوشت : این قطعه عملیات اصلی چرخ کردن را انجام می دهد و معمولا از جنس استیل و یا فولاد ساخته می شود این قطعات دارای لبه های تیزی هستند که گوشت توسط میله ی هدایت کننده به سمت آن کشیده می شود .

 

2. میله ی هدایت کننده : ساختار ظاهری این میله به صورت حلزونی ساخته شده است و عملیات هدایت گوشت به طرف تیغه را انجام می دهد .

 

3. فیلتر : در ظاهری به شکل ورقه ای صاف با سطحی پر از سوراخ است که محل خروج گوشت چرخ شده از دستگاه می باشد .

 

4. محفظه ی گوشت : این قطعه دارای دهنه ای بزرگ است که محل انداختن گوشت به داخل چرخ گوشت محسوب می گردد .

 

5. سینی چرخ گوشت : این قطعه محل قرار گیری گوشت های چرخ شده می باشد .

 

6. موتور : اصلی ترین قطعه ی چرخ گوشت است که عملیات چرخ کردن گوشت را انجام می دهد . قدرت موتور دستگاه به نوع چرخ گوشت بستگی دارد .

 

7. چرخ دنده : این قطعه در داخل گیربکس یا همان جعبه قرار دارد و وظیفه ی بالا بردن گشتاور موتور در عوض پایین آمدن سرعت آن را بر عهده دارد .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

 

قیمت خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

 

قیمت خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار در سایت فروشگاهی دیجی اسکیل به عنوان معتبرترین نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار مناسب تر از همه فروشگاه های دیگر می باشد .

 

کلام آخر در مورد تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

 

چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل دارای تنوع بسیاری در ظاهر و کاربرد می باشد . تقسیم بندی این چرخ گوشت بر اساس نوع پنجره و تیغ دستگاه انجام می شود . این محصول به دلیل قیمت مناسب و دوام بالایی که دارد بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است . برای خرید چرخ گوشت بر اساس نوع کار و مصرفمان باید تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار مناسب انتخاب نماییم .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.