مقالات

تفاوت ترازو محک با باسکول محک

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

تفاوت ترازو محک با باسکول محک یک موضوع بسیار مهم جهت تهیه ترازو و باسکول محک برای مشتریان می باشد چراکه کاربران باید متوجه تفاوت ترازو محک با باسکول محک باشند تا بتوانند متناسب با نیاز شغلی و کاری خود ترازو محک و یا باسکول محک را نیز تهیه نمایند.

 

ترازو محک و باسکول محک ساخت شرکت مهندسی توزین توان سنجش با نام تجاری محک است که از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در صنعت تجهیزات فروشگاهی آغاز کرده است و اکنون با بیش از دو دهه تجربه در طراحی و ساخت محصولات فروشگاهی مانند ترازو و باسکول ، جایگاه خود را در بازار خرید و فروش ترازو و باسکول در ایران ثابت کرده است.

 

ترازو محک یکی از برند های شناخته شده در صنعت ترازوی دیجیتال می باشد ، این دستگاه سال های زیادی ست که معروف ترین ترازو میان مصرف کننده گان شناخته شده است ، ترازو محک در دو مدل ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی در حال تولید است که بر اساس نیاز فروشگاه ها و  کارگاه ها مدل انتخاب می گردد.

 

دیجی اسکیل سعی دارد تفاوت ترازو محک با باسکول محک را برای کاربران خود شرح دهد .

 

ترازو محک نسبت به تمام مدل های موجود در بازار دارای مزیت گارانتی بلند مدت 24 ماهه و حساسیت فوق العاده ی توزین است ، برای مثال ترازوی دیجیتال 50 کیلویی محک دارای دقت 2 گرم در ظرفیت ذکر شده است که این حساسیت توزین در ظرفیت 50 کیلو گرم فوق العاده است و در تمام مدت توزین دقت 2 گرم حفظ می گردد .

 

با فهمیدن تفاوت ترازو محک با باسکول محک ، خرید ترازو محک در صنعت ترازو فروشگاهی با خدمات پس از فروش در سراسر ایران همراه است ، انواع مدل های ترازوی محک در دیجی اسکیل با مشخصات کامل فنی و قابلیت های ترازو ثبت و قابل دسترس می باشد.

 

تفاوت ترازو محک با باسکول محک        تفاوت ترازو محک با باسکول محک

 

تفاوت ترازو محک با باسکول محک در دیجی اسکیل

 

انواع ترازوی محک را در دیجی اسکیل می‌توان به دو گروه ترازوی فروشگاهی علمکدار و بدون علمک تقسیم کرد. انواع ترازوی فروشگاهی محک دست‌کم شامل 18 نوع مختلف می‌شوند. انواع ترازوی فروشگاهی محک در ظرفیت‌های توزین 15 و ترازوی محک 30 کیلویی و 35 و 50 و 70 کیلوگرم ساخته شده‌اند.

 

تفاوت ترازو محک با باسکول محک

 

دقت توزین در ترازو فروشگاهی محک حدود 2 گرم است که دقت بسیار خوبی در وزن‌کشی در ترازوهاست. عامل مشترک در ساختار انواع ترازو فروشگاهی محک بدنه و سینی و نمایشگر آن است. بدنه انواع ترازوی محک از پلاستیک فشرده محکم و بادوام ساخته شده و جنس سینی آنها از پلاستیک یا استیل است؛ نمایشگر LED ترازوی دیجیتال محک نیز طراحی ساختاری آن را کامل ساخته است.

 

تفاوت ترازو محک با باسکول محک

 

نمایشگرهای انواع ترازو دیجیتال محک وزن، قیمت واحد، و قیمت کل رادر دو یا سه قسمت مجزا نشان می‌دهند. بدنه انواع ترازو محک در دو مدل علمک دار و بدون علمک تولید شده که در مدل‌های بدون علمک طبیعتا سینی و صفحه کلید و نمایشگر بر روی بدنه قرار گرفته‌اند. اما تقریبا در همه مدل‌های ترازوی علمک دار محک صفحه کلید ترازو روی بدنه و پائین سینی قرار گرفته و نمایشگر آن بر روی علمک ترازو واقع شده است.

 

تفاوت ترازو محک با باسکول محک

 

انواع ترازو محک دارای توانایی‌های مختلف و متعددی هستند که بستگی به مدل و قیمت آنها ممکن است کم و زیاد شوند. اما لیست توانایی‌هایی که ممکن است هر ترازوی دیجیتال محک داشته باشد از این قرار است:

 

داشتن چاپگر و چاپ رسید ، لیبل ، بارکد سطری و تجمیعی ؛پ اسخگویی همزمان به چند مشتری ؛ داشتنتعداد قابل ملاحظه حافظه مستقیم و تعداد زیاد حافظه غیر مستقیم تا 6000 عدد ؛ دارابودن درگاه‌های PS2 ، RJ11 ، USB ، و RS232 و درنتیجه امکان اتصال به کارت خوان ، بارکدخوان ، صندوق پول ، رایانه ، و چاپگر خارجی ؛ دارا بودن پارسنگ افزایش و کاهشی ؛ توانایی شمارش قطعه ؛

 

محاسبه باقیمانده پول مشتری ؛ توانایی انبارداری کالا ؛ امکان تعریف گروه‌های مختلف برای اجناس و قابلیت محاسبه تخفیف و مالیات با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای حسابداری ؛ و قابلیت شبکه شدن از راه WIFI با دیگر ترازوهای فروشگاه ؛ لازم به اشاره است یکی از مجهزترین انواع ترازو محک که همه ویژگی‌های گفته شده را دارد ، ترازوی 15000 پلاس محک است.

 

تفاوت ترازو محک با باسکول محک

 

انواع باسکول محک در دیجی اسکیل دفتر مرکزی محک

 

انواع باسکول محک در حداقل 38 نوع مختلف با قابلیت توزین متفاوت ساخته شده‌اند. انواع باسکول محک به باسکول مدل mds13000  محک معروف هستند ، اما باسکول چرخ‌دار و غلxکی محک هم هستند. انواع باسکول محک را در دسته‌بندی کلی می‌توان به سه گروه باسکول ثابت محک ، باسکول دیواری محک و باسکول متحرک محک تقسیم کرد.

 

البته به این نکته باید توجه داشت که منظور از باسکول ثابت و دیواری و متحرک ، نمایشگر ثابت و دیواری و متحرک باسکول محک است ، یعنی نمایشگری که بر روی علمک متصل به باسکول قرار دارد،

 

و نمایشگری که روی دیوار نصب می‌شود ، و نمایشگری که بر روی سه‌پایه و جدا از باسکول قرار می‌گیرد. قدرت توزین انواع باسکول محک نیز متفاوت است و شامل باسکول‌های 200 کیلویی ، 300 کیلویی ، 500 کیلویی ، 1000 کیلویی ، 1200 کیلویی و باسکول 1500 کیلویی می‌شود.

 

تفاوت ترازو محک با باسکول محک

 

ساختار ظاهری باسکول های 200، 300، 500، و 1000 کیلویی متحرک و دیواری محک ، یکسان و شبیه به هم هستند و تنها تفاوتشان در اندازه سینی آنهاست.

 

ساختار هر سه نوع باسکول محک از سینی گالوانیزه فلزی و بدنه فلزی محکم و قابل اطمینان ساخته شده و نرده یا حفاظ نگهدارنده‌ای در انتهای سینی آنها نصب شده که نقش تکیه‌گاه و نگهدارنده کالا را بازی می‌کند و می‌توان کالا را به آن تکیه داد.

 

اما با توجه به ثابت ، دیواری ، یا متحرک بودن باسکول‌ها ، تفاوت اندکی در شکل ظاهری هر کدام دیده می‌شود. باسکول ثابت محک دارای علمک چسبیده به سینی توزین است و نمایشگر آن بر روی علمک قرار می‌گیرد ونرده نگهدارنده باسکول ثابت محک پهن‌تر و بزرگ‌تر از باسکول‌های دیواری و متحرک محک است.

 

باسکول دیواری محک در شکل سینی و نرده نگهدارنده، مانند باسکول متحرک محک است، اما علمک ندارد و نمایشگر این دسته باسکول‌ها به دیوار نصب می‌شود؛ در مدل باسکول متحرک محک ، نمایشگر بر روی پایه یا علمک متحرکی قرار می‌گیرد که از راه کابل چهار متری به سینی باسکول وصل می‌شود و به این ترتیب می‌توان نمایشگر را تا فاصله 4 متری از کفی باسکول دور کرد و در جای دلخواه قرار داد.

 

تفاوت ترازو محک با باسکول محک

 

از انواع باسکول محک دو نوع دیگر باسکول غلطکی محک و باسکول چرخدار محک در گروه باسکول 13000 محک قرار نگرفته است.

 

نمایشگر باسکول‌های غلطکی یا رولیک محک از نوع متحرک است و بر روی سه پایه قرار می‌گیرد و از باسکول جدا می‌شود و نمایشگر باسکول چرخ دار محک از نوع ثابت آن است و بر روی علمک باسکول قرار گرفته است.

 

نمایشگر انواع باسکول محک از نوع LED دوتایی است که وزن و قیمت را نشان می‌دهد و دارای قابلیت‌های مختلفی از قبیل اتصال به کامپیوتر برای انتقال داده‌ها، اتصال به چاپگر جانبی برای چاپ گزارش و فاکتور فروش، قابلیت شمارش کالا برای

 

مشخص کردن تعداد مجموعه‌ای از کالای هم وزن، توزین چند مرحله‌ای، صفرکننده خودکار، پارسنگ برای مشخص ساختن وزن خالص کالاهای دارای ظرف، صفر کننده خودکار، مقاومت در برابر ضربه و فشار و خراش، حافظه 10 تایی برای به خاطر سپردن نام و قیمت کالاها، و اتصال به وای فای و قابلیت شبکه شدن با دیگر باسکول‌های موجود در یک فروشگاه است.

 

انواع ترازو و باسکول محک در هر شکل و با هر قابلیت توزینی که ساخته شده باشند، دارای ویژگی‌های خاص و مشترکی هستند که این برند را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده ترازو و باسکول در ایران ساخته است.

 

ویژگی نخست آنها دقت خوب در وزن کردن کالاست و از ویژگی‌های دیگر ترازو و باسکول محک می‌توان به سرعت در نشان دادن وزن، طراحی خوب صنعتی و ساختار زیبا به ویژه در ترازوهای محک، عمر طولانی، کیفیت بالا، مقاومت دربرابر پوسیدگی و رطوبت و خوردگی، به روز بودن قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، قیمت مناسب

 

گارانتی و خدمات پس از فروش آنها در نمایندگی باسکول محک اشاره کرد.

 

تفاوت ترازو محک با باسکول محک

 

لیست قیمت باسکول پیام توزین در سایت فروشگاهی اینترنتی دیجی اسکیل در استان تهران و استان البرز با بیش از 20 سال تجربه درخشان کاری و پایبندی می باشد .

 

به سه اصل کلیدی تضمین کیفیت ، تضمین اصل‌بودن کالا ، خدمات پس از فروش و تعهد به مشتریان خود کلیه محصولات شرکت پیام توزین را به کاربران گرامی خود با قیمتی مناسب ارائه می دهد.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.