مقالات

باسکول غلطکی محک

باسکول غلطکی محک

باسکول غلطکی محک جدیدترین محصول کارخانه باسکول سازی محک با قابلیت توزین توسط رول های متحرک است که توسط مهندسین مجرب ایرانی طراحی و تولید شده است. باسکول غلطکی محک با قرار گیری منظم رول های متحرک در کنار یکدیگر توزین را ثبت و به نمایش می گذارد.

 

خرید باسکول غلطکی محک برای استفاده در کارگاه ها و مراکزی که قادر به حمل کالا نبوده و با هل دادن کالا به روی کفه ی توزین ، عملیات وزن کشی را انجام می رسانند مانند تولیدی های بشکه که با حرکت دادن بشکه ها بر روی غلطک ها ، کالا را به مرکز باسکول دیجیتال رسانده و وزن را ملاحظه می نمایند.

 

باسکول غلطکی محک نزدیک به نیم قرن است که در عرصه ی باسکول دیجیتالی و توزین صنعتی فعالیت دارد و همواره در تلاش است که با تولید باسکول صنعتی و باسکول فروشگاهی نیاز تمامی متقاضیان خرید باسکول محک را تامین و بازار گسترده تری را برای برند محک ایجاد نماید.

 

این نکته حائز اهمیت است که با کیفیت بالا و عمر طولانی باسکول دیجیتال محک و نیز قیمت باسکول محک در سالیان گذشته نامی درخشان از باسکول محک در خاطره نقش بسته و بدون تعلل خرید باسکول محک یکی از گزینه های کاربران بوده و همچنان با فعالیت شرکت باسکول سازی محک خواهد بود.

 

باسکول غلطکی محک ، از تولیداتی است که برند محک را با جهشی ارزشمند به سوی موفقیت در ذهن ها تداعی نمود ، باسکول غلطکی محک در حقیقت رول های هم شکل و هم اندازه از جنس استیل می باشند که در کنار یک دیگر با هدایت کالا به سمت جلو توزین را ثبت می نمایند.

 

باسکول محک ساخت کشور ایران با نام درخشان کارخانه باسکول سازی محک می باشد که تولید سال 97 از این کارخانه محک می باشد ، قیمت باسکول رولیک محک با توجه به قیمت باسکول رولیک در بازار ایده آل تر تعین شده است.

 

غلطکی محک در دیجی اسکیل

 

باسکول غلطکی محک

 

رول استیل و ضد زنگ باسکول محک امکان استفاده از باسکول غلطکی محک را در محیط های خیس و با رطوبت فراهم می نماید از سویی نیز برای باسکول ظاهری زیبا و شکیل ایجاد می نماید.

 

خرید باسکولی غلطکی محک برای فروشگاه ها توصیه نمی گردد زیرا باسکول رولیک برای توزین مواد غذایی مناسب نبوده و ممکن است کاربر در زمان استفاده از باسکول دچار مشکل گردد این باسکول بیشتر در کارگاه و پارچه فروشی ها یا کارخانه های رسیندگی و بافندگی مورد استفاده قرار می گردد و توزین طاقه ی پارچه ، بشکه های سنگین و کالا های حجیم به راحتی با باسکول غلطکی محک صورت می پذیرد.

 

باسکول غلطکی محک علاوه بر شرایط ایده آل غلطکی امکان اتصال به کامپیوتر و ارتباط با پرینتر را داشته و اطلاعات به راحتی توسط کابل و نرم افزار محک به کامپیوتر انتقال یافته و قابل ثبت و نگه داری می باشد و کاربر می تواند از طریق کامپیوتر اطلاعات را به دستگاه لیبل پرینتر انتقال داده و به صورت برچسب بر روی کالا الصاق نماید.

 

مهندسین ایرانی در تولید باسکول محک ، تمام سعی خود را به کار بسته و با در نظر داشتن نیاز بازار و کاربری های مختلف به تولید باسکول رولیک یا باسکول غلطکی محک اقدام نموده اند ، با تولید باسکول رولیک محک ، سبد تولیدات محک کامل شده و می توان گفت برای هر کاربری و صنعتی ، باسکول محک ، دستگاهی برای ارائه دارد.

 

خرید باسکول غلطکی محک از سایت دیجی اسکیل یک انتخاب مطمعن برای استفاده ی بیش از 10 سال است ، این همان دلیل اصلی درخشش محک در میان تولید کنندگان ایرانی است که می توان به جرات اعلام نمود که بیش از 70 درصد بازار ایران در گروه صنعتی و به خصوص فروشگاهی مختص محک است.

 

 

ساختار باسکول غلطکی محک

 

1- نمایشگر باسکول غلطکی محک از جنس led و به عبارت دیگر چراغی می باشد که دید کاملی داشته و قابل مشاهده از مسیر دور است.

 

2- نمایشگر ها شامل ردیف اول برای وزن و ردیف دوم برای قیمت واحد و در نهایت قیمت کل می باشه که پس از چند ثانیه در همان نمایشگر ردیف دوم قابل مشاهده است.

 

3- باسکول صنعتی رولیک محک دارای کیبرد عملیاتی برای اجرای تنظیمات و عملیات کلیبراسیون می باشد.

 

4- کیبورد باسکول غلطکی محک شامل اعداد 0 تا 9 بوده و دارای 12 عدد حافظه ی قیمت واحد کالا می باشد.

 

5- کلید پارسنگ ، زیرو ، روشن خاموش موقت نیز در قسمت کیبورد طراحی شده و روشن خاموش اصلی باسکول صنعتی در قسمت پشت دستگاه تعبیه شده است.

 

6- اتصال باسکول صنعتی رولیک محک به کامپیوتر از طریق پورت RS232 بوده و همواره مهندسین کارخانه باسکول سازی محک در تلاش هستند تا این پورت را به USB یا شبکه ارتقاء دهند که هنوز این امر حاصل نشده است ولی یکی از اهداف ارزشمند محک به شمار می رود.

 

7- باسکول محک قابلیت اتصال همزمان به پرینتر و کامپیوتر را نداشته و از طریق یک پورت به صورت مجزا امکان اتصال را فراهم نموده است ، با در نظر گرفتن ویژگی ها و عمر مفید باسکول ، قیمت باسکول غلطکی محک بسیار ایده ال و مناسب تعیین و ارائه شده است.

 

IMG 20211219 WA0035

 

دیجی اسکیل نمایندگی باسکول غلطکی محک دستگاه را به مدت 24 ماه گارانتی با خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می نماید.

 

برای خرید باسکول محک با توجه به تنوع در طراحی و وزن های گوناگون توصیه می گردد که پیش از خرید باسکول دیجیتال محک از اطلاعات و مشاوره ی صادقانه ی کارشناسان فروش ما برخوردار شوید تا در انتخاب دقیق تر همراه شما باشیم ، جهت تعمیر باسکول محک یا استفاده از خدمات گارانتی نیز با نمایندگی باسکول محک با شماره 02166086112 می توانید تماس حاصل نمایید.

 

 

دیجی اسکیل

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.