مقالات

ترازوی محک 30 کیلویی

ترازوی محک 30 کیلویی

ترازوی محک 30 کیلویی یکی از پرفروش ترین ترازوهای دیجیتال فروشگاهی شرکت محک می باشد. فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل مجموعه‌ای ویژه برای عرضه و فروش تمامی محصولات شرکت توزین توان سنجش ، یا به نام اختصاری‌اش محک ؛ که شامل انواع ترازوی محک ، باسکول محک ، کالباس بر محک و دیگر تولیدات این شرکت می باشد است.

 

دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی محک فعالیت می‌کند و پشتیبانی کاملی از اقلام موجود در فروشگاه به عمل خواهد آورد و محصولات خریداری شده را ، که با بهترین و کمترین قیمت عرضه شده‌اند ، در کمال صحت و سلامت به سرتاسر ایران ارسال خواهد کرد.

 

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل به عنوان عامل فروش شرکت توزین توان سنجش ، امیدوار است تا با عرضه گسترده تولیدات این شرکت ایرانی در گسترش و شکوفایی بیشتر اقتصاد داخلی سهمی داشته باشد و به عنوان بزرگترین فروشگاه محصولات محک معرفی شود.

 

ترازوی محک 30 کیلویی

 

ترازوی محک 30 کیلویی مدل MDS9800 یکی از جدیدترین ترازوهای این شرکت است. ترازویی بدون علمک ، فروشگاهی ، و ساده. قیمت بسیار به صرفه را نیز به این توصیف ها اضافه کنید.

 

شرکت توزین توان سنجش با تولید این ترازو به بازار ترازوهای میان رده و ارزان جان تازه ای بخشیده است. این ترازو محک کوچک و کارآمد دارای طراحی ارگونومیک و زیبایی می باشد. این ترازو فقط 11 سانتیمتر ارتفاع دارد و بسیار کوچک است. از نمایشگر LCD سه تکه با نور پس زمینه آبی آسمانی بهره می برد که جلوه چشمگیری به ترازو می دهد.

 

نمایشگر دو طرفه است و در نمایشگر قیمت واحد و وزن ، قادر به نمایش 5 رقم است و در نمایشگر مربوط به قیمت کل 6 رقم را نمایش می دهد. کمترین وزنی که ترازوی محک 30 کیلویی مدل MDS9800 می تواند بسنجد 10 گرم است. دقت ترازوی محک به هنگام توزین 2 گرم است. این ترازو از طریق برق شهری 220 ولت تغذیه می شود.

 

اما برای پشتیبانی به هنگام قطع برق ، دارای باطری داخلی قابل شارژ نیز هست که تا 120 ساعت ترازو را روشن نگه می دارد. خبر از هیچ گونه اتصالاتی در این ترازو نیست و کاربری ساده برای آن در نظر گرفته شده است. ترازوی محک 30 کیلویی ارزان و کوچک و کارامد با 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات گسترده پس از فروش به کاربران دیجی اسکیل ارائه می شود.

 

ترازوی محک 30 کیلویی مورد استقبال بسیاری از مشاغل مانند فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی جهت بسته بندی و خرده فروشی ها و انبار ها و دیگر مراکز فروش کوچک در بین انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی قرار گرفته است. ترازو فروشگاهی رو میزی و بدون علمک یعنی ترازوی محک 30 کیلویی مدل 9800 دارای ابعاد 11*35*35 سانتیمتر بود که ترازوی کوچک و ساده به شمار می آید.

 

جنس بدنه ترازوی فروشگاهی محک از پلاستیک فشرده ABS مقاوم و مستحکم بوده و هم چنین  زیره ی کفه ی توزین فلزی بوده و سینی توزین استیل در ابعاد 5*23*37 سانتیمتر می باشد.

 

اگر چه این ترازوی محک 30 کیلویی رو میزی و بدون علمک قابلیت اتصال ندارد اما کارایی ساده و آسان و هم چنین قابلیت جا به جایی سریع (سیار) و مهم ترین ویژگی آن قابلیت قطعه شمار بودن یعنی توانایی شمردن قطعات هم وزن از آن تراوزیی قابل ساخته است. که به دلیل قطعه شمار بودن در مراکز بسته بندی و فروش قطعات و غیره بسیار پرکاربرد است.

 

IMG 0315

 

یکی از شرکت‌های نامور در حوزه توزین و ترازو در ایران شرکت توزین توان سنجش یا محک است. این شرکت از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه تولید ترازوهای دیجیتال و فروشگاهی آغاز کرد و طی این مدت همواره از شمار پرفروش ترین ترازوهای دیجیتالی بازار داخلی صنعت توزین و ترازو بوده است. موارد استفاده این ترازوی محک سوپرمارکتی در دور افتاده‌ترین روستاها تا بزرگترین فروشگاه‌ها در پایتخت ، از ترازوهای محک استفاده می‌کنند.

 

گرد‌ هم آمدن مجموعه‌ای از مزایا و قابلیت‌ها در کنار کیفیت و قیمت بسیار خوب ، ترازوی محک 30 کیلویی را به یکی از شایسته‌ترین انتخاب‌ها برای عده بی‌شماری از متقاضیان بدل کرده است. سایت دیجی اسکیل بستری مناسب و قابل اعتماد است تا ترازوی محک 30 کیلویی را به آسان‌ترین شکل خریداری کنید.

 

انواع ترازوی محک از قبیل علمک‌دار و بدون علمک و مدل‌های پرینتردار و بارکدزن و ساده، در ظرفیت‌های توزین مختلف از 35 کیلویی تا 70 کیلویی در سایت DIGISCALE موجود است.

 

مزایای خرید ترازوی محک 30 کیلویی در دیجی اسکیل

 

علاوه بر ارائه قیمت پایین و مناسب ، امکان مقایسه و بررسی مشخصه‌های ترازو را نیز فراهم کرده است.

 

دسترسی سریع و آسان به لیست قیمت ترازوی محک

 

مشاهده سریع لیست قیمت باسکول محک

 

که منجر به آگاهی ارزشمندی برای کاربران عزیزمان خواهد بود که در نهایت به انتخاب بهتر ترازو منتهی خواهد شد.

 

 

خرید و فروش ترازوی محک در دیجی اسکیل با ارسال ترازو در کمال صحت و سلامت به سرتاسر ایران، از آنچه تصور می کنید آسان تر است.

 

 

 

مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد.

 

در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت نموده است.

 

در مجموعه ی بزرگ دیجی اسکیل كوشش شده است تا اطلاعات اساسی و مورد نیاز در رابطه با حوزه های فعالیت و خدماتی كه دیجی اسکیل ارائه می كند در اختیار مشتریان و کاربران گرامی قرار گیرد.

 

تا با ارتباطی سازنده از نظرات ، پیشنهادات و انتقادات ایشان استفاده و انتظارات مشتریان خود را تأمین كرده و برای بهبود وضعیت موجود گام های بلندتری برداشته تا زمینه خدمت رسانی بهتر فراهم گردد.

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.