مقالات

چرخ گوشت

چرخ گوشت وسیله‌ای آشنا برای عموم است و اغلب مردم تجربه استفاده از آن را داشته‌اند یا اغلب در قصابی‌ها آن را دیده اند . این وسیله عهده‌دار خرد کردن ، یا به اصطلاح چرخ کردن گوشت و تبدیل آن به حجمی ریزتر و کوچک‌تر برای مصرف است .

زمان اختراع چرخ گوشتها

اختراع آن را به قرن نوزدهم و به دست آشپزی آلمانی به نام کارل دریس (Karl Drais) نسبت داده‌اند . چرخ گوشتها در ابتدا به صورت دستی کار می‌کرده است و اکنون به لطف پیشرفت تکنولوژی به صورت خودکار و برقی عمل می‌کند . چرخ گوشتها به دو گروه صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم بندی می‌شوند . البته می‌توان به چرخ گوشتهای خانگی نیز اشاره کرد که می‌توان آن را در گروه نیمه صنعتی جا داد .

 

چرخ گوشت های الکتروکار در بازار ایران

شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید چرخ کردن گوشت فعالیت می‌کنند . از چرخ گوشتهای موجود در بازار ایران می‌توان به چرخ گوشتهای الکتروکار اشاره کرد . از مواردی که برای حفاظت امنیت چرخ گوشتها رعایت می‌شود داشتن گلویی بلند و باریک ، به کار بردن آلیاژ مناسب در برخورد مستقیم با گوشت ، تولید نشدن آلودگی است ، تا جنبه های بهداشتی دستگاه رعایت شود .

عموما بدنه چرخ گوشتها را از آلومینیوم آنودایز شده تهیه می‌کنند که به دلیل صیقلی بودن و چسبندگی کمتر مناسب استفاده در ساخت چرخ گوشتها است . چرخ گوشتها به همراه انواع و اقسام تیغه‌های طرح دار نیز عرضه می‌شوند تا چرخ کردن گوشت خالی از لطف و ذوق و سلیقه نباشد . از نکاتی که برای خرید چرخ گوشتها می‌بایست در نظر گرفت ، قدرت موتور و میزان بازدهی آن است که حوزه کاربری اش را نمایان می‌کند .

یکی دیگر از شاخص های انتخاب چرخ گوشتی مناسب ، اندازه تیغه است که اهمیت بسزایی دارد . چرخ گوشتها با قطر تیغه های 22 و 32 و 42 میلیمتر ، معرف نوع کاربری خود نیز هستند . سایت فروشگاهی دیجی اسکیل ( digiscale ) به عنوان یکی از نمایندگی های چرخ گوشت ، اقدام به عرضه تولیدات نام های تجاری مختلف برای متقاضیان ایرانی کرده است .

 

 

چرخ گوشت | خرید و فروش چرخ گوشت در فروشگاه دیجی اسکیل

نمایندگی چرخ گوشتهای الکتروکار سبب رفاه بیشتر برای مشتریان می گردد . شرکت دیجی اسکیل با ارسال دستگاه چرخ کردن گوشتهای الکتروکار در 20 مدل متنوع متناسب با شغل و نیاز کاربران خود به سراسر ایران برای تمامی مشتریان خریدی آسان ، سریع و مطمئن را فراهم می نماید . دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در استان تهران و استان البرز تخصصی ترین مرکز خرید چرخ گوشتهای الکتروکار می باشد .

 

 

ارائه گارانتی اصلی و مشاوره در زمینه خرید و فروش چرخ گوشتها یکی دیگر از خدمات فروشگاه دیجی اسکیل می باشد . شما عزیزان می توانید با دریافت بهترین مشاوره از کارشناسان ارشد فروش دیجی اسکیل خریدی مطمئن داشته باشید . شرکت الکتروکار از سال 1392 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد . مدل های مختلفی که توسط این کارخانه تولید شده نیاز بسیاری از متقاضیان این دستگاه را تامین نموده است . البته باید گفت که محصولات تولید شده توسط الکتروکار می تواند دارای تنوع بیشتری در طراحی باشد . این مورد را به دلیل تجربه چند ساله آن می گذاریم و امید داریم در طی سالهای آتی تنوع در طراحی محصولاتش را بالا ببرد .

 

 

فروشگاه دیجی اسکیل

دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی ، یک مجموعه خصوصی موفق است که به عنوان مجموعه ای مستقل ، فعالیت خود را آغاز نموده است . مجموعه دیجی اسکیل در زمینه خرید و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات فروشگاهی و صنعتی مرتبط با نیازهای کاربران در زمینه های مختلف با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید . چرخ گوشتهای صنعتی الکتروکار که امروزه عنوان پرفروش ترین چرخ گوشتها را به خود اختصاص داده است در بسیار ی از مراکز مورد استفاده قرار می گیرد . تنوع بالا در ساخت این محصولات موجب شده تا دید وسیع تری در اختیار کاربران قرار گیرد و با در نظر گرفتن نوع کسب و کار خود بهترین محصول را خریداری نمایند .

 

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

4 هفته ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago