مقالات

تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار از قطعات پر مصرف چرخ گوشت الکتروکار است ، این قطعات با گذشت زمان و استفاده ی طولانی مدت از چرخ گوشت نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد . چرا که تعمیر تیغ و پنجره ی چرخ گوشت الکتروکار به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد و در صورت بروز مشکل می بایست تعویض گردد .

تیغه چرخ گوشت الکتروکار از جنس سالوادور بوده و از استحکام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در سایز های 12 ، 22 ، 32 ، 42 و 52 قابل ارائه است که با در نظر گرفتن مدل چرخ گوشت الکتروکار ارائه می گردد . پنجره چرخ گوشت الکتروکار که محل خروجی گوشت چرخ کرده از دستگاه می باشد در انواع پنجره نخودی و پنجره کبریتی تولید می شود سایز پنجره ی چرخ گوشت صنعتی 3.4 ، 4.5 ، 8 ، 10 و 12 می باشد که بر حسب نوع نیاز مشتری انتخاب می گردد .

 

 

 

بررسی تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

 

چرخ گوشت الکتروکار یکی از بهترین نوع چرخ گوشت صنعتی است که توسط مهندسان ایرانی در شرکت الکتروکار تمدن نژاد طراحی و تولید می گردد . این چرخ گوشت ها معمولا در رستوران ها ، قصابی ها ، پروتئینی ها ، هتل ها و غیره …. مورد استفاده قرار می گیرد . شرکت چرخ گوشت الکتروکار تولیدات خود را بر اساس بهترین کیفیت و به روزترین تکنولوژی به ثبت رسانده است . فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار محصولات خود را به همراه 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به کاربران خود ارائه می دهد .

 

 

قطعات چرخ گوشت الکتروکار

 

قطعات چرخ گوشت اجزای تشکیل دهنده ی این دستگاه است که در مدل های چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت خانگی کاملا متفاوت هستند . چرخ گوشت از اجزای بسیار ساده ای تشکیل شده است که به راحتی قابل تفکیک هستند .

 

1. تیغه و پنجره چرخ گوشت : این قطعه عملیات اصلی چرخ کردن را انجام می دهد و معمولا از جنس استیل و یا فولاد ساخته می شود این قطعات دارای لبه های تیزی هستند که گوشت توسط میله ی هدایت کننده به سمت آن کشیده می شود .

 

2. میله ی هدایت کننده : ساختار ظاهری این میله به صورت حلزونی ساخته شده است و عملیات هدایت گوشت به طرف تیغه را انجام می دهد .

 

3. فیلتر : در ظاهری به شکل ورقه ای صاف با سطحی پر از سوراخ است که محل خروج گوشت چرخ شده از دستگاه می باشد .

 

4. محفظه ی گوشت : این قطعه دارای دهنه ای بزرگ است که محل انداختن گوشت به داخل چرخ گوشت محسوب می گردد .

 

5. سینی چرخ گوشت : این قطعه محل قرار گیری گوشت های چرخ شده می باشد .

 

6. موتور : اصلی ترین قطعه ی چرخ گوشت است که عملیات چرخ کردن گوشت را انجام می دهد . قدرت موتور دستگاه به نوع چرخ گوشت بستگی دارد .

 

7. چرخ دنده : این قطعه در داخل گیربکس یا همان جعبه قرار دارد و وظیفه ی بالا بردن گشتاور موتور در عوض پایین آمدن سرعت آن را بر عهده دارد .

 

 

قیمت خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

 

قیمت خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار در سایت فروشگاهی دیجی اسکیل به عنوان معتبرترین نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار مناسب تر از همه فروشگاه های دیگر می باشد .

 

کلام آخر در مورد تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار

 

چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل دارای تنوع بسیاری در ظاهر و کاربرد می باشد . تقسیم بندی این چرخ گوشت بر اساس نوع پنجره و تیغ دستگاه انجام می شود . این محصول به دلیل قیمت مناسب و دوام بالایی که دارد بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است . برای خرید چرخ گوشت بر اساس نوع کار و مصرفمان باید تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار مناسب انتخاب نماییم .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago