Categories: مقالات

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی در دیجی اسکیل معتبرترین سایت تجهیزات فروشگاهی جهت سهولت انتخاب نوع ترازو دیجیتال فروشگاهی و آشنایی کامل و بدست آوردن اطلاعات جامع تر از کلیه ترازوها ، انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی را در سایت خود بارگذاری کرده و به معرفی ترازوها پرداخته است تا در بازار خرید ترازوی دیجیتال کمک شایانی به انتخاب و خرید ترازو دیجیتال فروشگاهی متناسب با شغل و نیاز کاربران خود داشته باشد . ترازو وسیله ای جهت انجام امر توزین از دیرباز مورد استفاده انسان بوده و به تدریج و با پیشرفت تکنولوژی و علم و فن آوری تغییرات چشمگیری در آن بوجود آمده است که منجر به سهولت استفاده از انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی شده است .

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی :

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی به چند نوع تقسیم می شوند ، ترازو دیجیتالی دارای علمک (ستون) ، ترازو دیجیتالی بدون علمک ، ترازو دیجیتالی پرینتردار (فاکتور زن) ، ترازو دیجیتالی بدون پرینتر ، ترازو دیجیتالی لیبل پرینتر ، ترازو دیجیتال پلاس و غیره… که با توجه به مشاغل و نوع استفاده برای کاربران قابل انتخاب می باشند . به طور مثال : ترازوی لیبل پرینتر توزین صدر ، ترازوی سیم کارتی رادین ، ترازوی محک 15000 پلاس و غیره …

شاید نتوان سوپرمارکت یا فروشگاهی را یافت که یک ترازوی فروشگاهی دیجیتالی در آن وجود نداشته باشد . امروزه ترازوی فروشگاهی چنان به فرایند خرید و فروش کوچکترین سوپرمارکت ها نیز پیچیده است که حذف کردن آن گویا ناممکن است . انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی ، در انواع و اقسام شکل ها و با قابلیت ها و فناوری‌ های گوناگون ، امروزه بدل به مهم ترین بخش در فرآیند خرید و فروش در فروشگاه‌ ها شده است . انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی مناسب برای مشاغلی است که از تنوع محصولات بالایی برخوردار هستند و سرعت توزن و ظرفیت توزین برای آن دسته از بسیار مهم است مانند : سوپرمارکت ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، میوه فروشی ها ، قنادی ها و فروشگاه های آجیل و حبوبات و غیره…

ویژگی انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی :

در اینجا به توضیح ویژگی های بارز انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی می پردازیم . ترازوی فروشگاهی در حالت کلی به دو دسته علمکدار و بدون علمک تقسیم می شود . در گام های بعدی می توان آنها را به پرینتردار و بدون پرینتر یا بارکدزن و لیبل پرینتر تقسیم بندی کرد .

1- قابلیت حافظه مستقیم و غیر مستقیم : که این مورد بسیار پرکاربرد می باشد یعنی امکان ثبت اقلام مختلف و کلیه محصولات موجود در فروشگاه برای کاربران را فراهم می سازد که تعداد حافظه ها در هر مدل ترازو دیجیتال فروشگاهی با هم متفاوت است .

2- قابلیت محاسبه قیمت : یعنی کاربران می توانند قیمت هر نوع محصول و کالای خود را در حافظه ثبت کنند و هنگام توزین فرآیند توزین و محاسبه قیمت با هم انجام شود .

3- قابلیت حافظه مشتری : به این صورت که شما با معرفی یک مشتری به ترازو و توزین اجناس مختلف همان مشتری ، می توانید تمام قیمت های محاسبه شده توسط ترازو را برای آن مشتری ثبت کنید و در نهایت قیمت نهایی تمام اجناس خریداری شده توسط او را به صورت یکجا ملاحظه نمایید ، مزیت این مدل ترازوی دیجیتال سرعت دادن به فرآیند توزین و محاسبه اجناس بدون پایین آمدن دقت در این فرآیند است .

4- قابلیت پرینتر (فاکتور زن) : قابلیت امکان صدور فاکتور فروش ( که شامل مجموع قیمت و وزن و نام کالاهای خریداری شده و اسم و آدرس و شماره تلفن فروشگاه می باشد ) برای کاربران را فراهم کرده و در گزارش گیری روزانه و ماهانه و سالانه نقش اساسی دارد .

خلاصه کلام : انواع ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی در انواع متفاوتی طراحی و تولید می شوند و البته ترازوهای دیجیتالی که برای فروشگاه های بزرگ طراحی می شود امکانات ویژه ای به آن ها اضافه می شود مانند : حافظه کل مبادلات انجام شده توسط ترازو که فروشگاه می تواند در پایان زمان فعالیت خود در روز از میزان حجم مبادله شده توسط آن ترازو و همچنین میزان پول مبادله شده .

علت محبوبیت انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی :

عبارت انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی ماهیت خود را در خود دارد . ترازویی که برای هر کسب و کار فروشگاهی طراحی و تولید شده باشد را ترازوی فروشگاهی می نامند . ترازوهای فروشگاهی مشخصه ها و قابلیت ها و فناوری های بسیاری را طلب می کنند که به نسبت پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه ها و ابزارهای دیگر موثر در فرآیند فروش ، آنها نیز گسترش می یابند و پیشرفت می کنند . ترازوی فروشگاهی در دنیای امروز نمادی از معامله کردن و کسب و کار است .

خرید اینترنتی ترازو باسکول همواره مورد نیاز مشاغل مختلف می باشد . ترازو و باسکول ابزار دقیق اندازه گیری می باشند که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت هستند ، تکنولوژی در خدمت انسان است تا توقع و نیاز های انسان را با کمترین هزینه و سود دهی بالا به نتیجه برساند . حال اینکه در صنعت ترازو و باسکول این توقع در حد رضایت بخشی تامین گردیده است ، امروزه در زمینه های گوناگون و بر اساس نیاز ترازو هایی در حال تولید و عرضه هستند که مطابق با خواست و توقع کاربر بوده و موجب دریافت نتیجه ی دلخواه در بازار خرید اینترنتی ترازو باسکول می گردد .

خرید انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی از دیجی اسکیل :

فروشگاه دیجی اسکیل مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو باسکول و کلیه تجهیزات فروشگاهی بر اساس شغل و نیاز شما جهت خرید ترازوی دیجیتال می باشد ، این فروشگاه اینترنتی ترازو با به کار گیری مشاورین مجرب ، آشنا به امور فنی و همچنین پرسنل متعهد در قسمت خدمات پس از فروش توانسته گامی در جهت ارتقاء کیفی خدمات و معرفی کالایی با استاندارد جهانی بر دارد . جهت تعمیر ترازوی دیجیتال و تعمیر باسکول و خرید ترازوی دیجیتال با تعمیرکاران مجرب فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل مشاوره نمایید تا با معرفی قطعات اصلی و به کارگیری روش های نوین تعمیرات با کمترین هزینه ، نتیجه دلخواه را دریافت نمایید .

فروشگاه اینترنتی ترازو دیجی اسکیل با تجربه دیرین در زمینه باسکول و ترازو با معرفی برترین ها تمام تلاش خود برای انتخابی درست و خرید ترازوی دیجیتال موفق به کار بسته است . اگر شما هم قصد خرید ترازوی دیجیتال را دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات ما دیدن نمایید . قیمت ترازو یکی از نکات مهم در خرید ترازوی دیجیتال می باشد . در نظر داشته باشید که قیمت ترازو با توجه به قابلیت هایی که ترازو دارد متفاوت است . از این رو توصیه می شود در هنگام خرید ترازوی دیجیتال ، صرفا به قیمت ترازو توجه نکنید و دقت داشته باشید که ترازوی مورد نظر بتواند تمام نیاز های توزین شما را بر طرف نماید . همانطور که می دانید تنوع در کاربرد ترازو باعث شده تا قیمت ترازو متفاوت باشد . برای اطلاع از قیمت ترازو با کارشناسان مجرب دیجی اسکیل در تماس باشید .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago