مقالات

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی در دیجی اسکیل معتبرترین سایت تجهیزات فروشگاهی جهت سهولت انتخاب نوع ترازو دیجیتال فروشگاهی و آشنایی کامل و بدست آوردن اطلاعات جامع تر از کلیه ترازوها ، انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی را در سایت خود بارگذاری کرده و به معرفی ترازوها پرداخته است تا در بازار خرید ترازوی دیجیتال کمک شایانی به انتخاب و خرید ترازو دیجیتال فروشگاهی متناسب با شغل و نیاز کاربران خود داشته باشد . ترازو وسیله ای جهت انجام امر توزین از دیرباز مورد استفاده انسان بوده و به تدریج و با پیشرفت تکنولوژی و علم و فن آوری تغییرات چشمگیری در آن بوجود آمده است که منجر به سهولت استفاده از انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی شده است .

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی :

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی به چند نوع تقسیم می شوند ، ترازو دیجیتالی دارای علمک (ستون) ، ترازو دیجیتالی بدون علمک ، ترازو دیجیتالی پرینتردار (فاکتور زن) ، ترازو دیجیتالی بدون پرینتر ، ترازو دیجیتالی لیبل پرینتر ، ترازو دیجیتال پلاس و غیره… که با توجه به مشاغل و نوع استفاده برای کاربران قابل انتخاب می باشند . به طور مثال : ترازوی لیبل پرینتر توزین صدر ، ترازوی سیم کارتی رادین ، ترازوی محک 15000 پلاس و غیره …

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی

شاید نتوان سوپرمارکت یا فروشگاهی را یافت که یک ترازوی فروشگاهی دیجیتالی در آن وجود نداشته باشد . امروزه ترازوی فروشگاهی چنان به فرایند خرید و فروش کوچکترین سوپرمارکت ها نیز پیچیده است که حذف کردن آن گویا ناممکن است . انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی ، در انواع و اقسام شکل ها و با قابلیت ها و فناوری‌ های گوناگون ، امروزه بدل به مهم ترین بخش در فرآیند خرید و فروش در فروشگاه‌ ها شده است . انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی مناسب برای مشاغلی است که از تنوع محصولات بالایی برخوردار هستند و سرعت توزن و ظرفیت توزین برای آن دسته از بسیار مهم است مانند : سوپرمارکت ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، میوه فروشی ها ، قنادی ها و فروشگاه های آجیل و حبوبات و غیره…

ویژگی انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی :

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی

در اینجا به توضیح ویژگی های بارز انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی می پردازیم . ترازوی فروشگاهی در حالت کلی به دو دسته علمکدار و بدون علمک تقسیم می شود . در گام های بعدی می توان آنها را به پرینتردار و بدون پرینتر یا بارکدزن و لیبل پرینتر تقسیم بندی کرد .

1- قابلیت حافظه مستقیم و غیر مستقیم : که این مورد بسیار پرکاربرد می باشد یعنی امکان ثبت اقلام مختلف و کلیه محصولات موجود در فروشگاه برای کاربران را فراهم می سازد که تعداد حافظه ها در هر مدل ترازو دیجیتال فروشگاهی با هم متفاوت است .

2- قابلیت محاسبه قیمت : یعنی کاربران می توانند قیمت هر نوع محصول و کالای خود را در حافظه ثبت کنند و هنگام توزین فرآیند توزین و محاسبه قیمت با هم انجام شود .

3- قابلیت حافظه مشتری : به این صورت که شما با معرفی یک مشتری به ترازو و توزین اجناس مختلف همان مشتری ، می توانید تمام قیمت های محاسبه شده توسط ترازو را برای آن مشتری ثبت کنید و در نهایت قیمت نهایی تمام اجناس خریداری شده توسط او را به صورت یکجا ملاحظه نمایید ، مزیت این مدل ترازوی دیجیتال سرعت دادن به فرآیند توزین و محاسبه اجناس بدون پایین آمدن دقت در این فرآیند است .

4- قابلیت پرینتر (فاکتور زن) : قابلیت امکان صدور فاکتور فروش ( که شامل مجموع قیمت و وزن و نام کالاهای خریداری شده و اسم و آدرس و شماره تلفن فروشگاه می باشد ) برای کاربران را فراهم کرده و در گزارش گیری روزانه و ماهانه و سالانه نقش اساسی دارد .

خلاصه کلام : انواع ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی در انواع متفاوتی طراحی و تولید می شوند و البته ترازوهای دیجیتالی که برای فروشگاه های بزرگ طراحی می شود امکانات ویژه ای به آن ها اضافه می شود مانند : حافظه کل مبادلات انجام شده توسط ترازو که فروشگاه می تواند در پایان زمان فعالیت خود در روز از میزان حجم مبادله شده توسط آن ترازو و همچنین میزان پول مبادله شده .

علت محبوبیت انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی :

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی

عبارت انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی ماهیت خود را در خود دارد . ترازویی که برای هر کسب و کار فروشگاهی طراحی و تولید شده باشد را ترازوی فروشگاهی می نامند . ترازوهای فروشگاهی مشخصه ها و قابلیت ها و فناوری های بسیاری را طلب می کنند که به نسبت پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه ها و ابزارهای دیگر موثر در فرآیند فروش ، آنها نیز گسترش می یابند و پیشرفت می کنند . ترازوی فروشگاهی در دنیای امروز نمادی از معامله کردن و کسب و کار است .

خرید اینترنتی ترازو باسکول همواره مورد نیاز مشاغل مختلف می باشد . ترازو و باسکول ابزار دقیق اندازه گیری می باشند که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت هستند ، تکنولوژی در خدمت انسان است تا توقع و نیاز های انسان را با کمترین هزینه و سود دهی بالا به نتیجه برساند . حال اینکه در صنعت ترازو و باسکول این توقع در حد رضایت بخشی تامین گردیده است ، امروزه در زمینه های گوناگون و بر اساس نیاز ترازو هایی در حال تولید و عرضه هستند که مطابق با خواست و توقع کاربر بوده و موجب دریافت نتیجه ی دلخواه در بازار خرید اینترنتی ترازو باسکول می گردد .

خرید انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی از دیجی اسکیل :

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی

فروشگاه دیجی اسکیل مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو باسکول و کلیه تجهیزات فروشگاهی بر اساس شغل و نیاز شما جهت خرید ترازوی دیجیتال می باشد ، این فروشگاه اینترنتی ترازو با به کار گیری مشاورین مجرب ، آشنا به امور فنی و همچنین پرسنل متعهد در قسمت خدمات پس از فروش توانسته گامی در جهت ارتقاء کیفی خدمات و معرفی کالایی با استاندارد جهانی بر دارد . جهت تعمیر ترازوی دیجیتال و تعمیر باسکول و خرید ترازوی دیجیتال با تعمیرکاران مجرب فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل مشاوره نمایید تا با معرفی قطعات اصلی و به کارگیری روش های نوین تعمیرات با کمترین هزینه ، نتیجه دلخواه را دریافت نمایید .

فروشگاه اینترنتی ترازو دیجی اسکیل با تجربه دیرین در زمینه باسکول و ترازو با معرفی برترین ها تمام تلاش خود برای انتخابی درست و خرید ترازوی دیجیتال موفق به کار بسته است . اگر شما هم قصد خرید ترازوی دیجیتال را دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات ما دیدن نمایید . قیمت ترازو یکی از نکات مهم در خرید ترازوی دیجیتال می باشد . در نظر داشته باشید که قیمت ترازو با توجه به قابلیت هایی که ترازو دارد متفاوت است . از این رو توصیه می شود در هنگام خرید ترازوی دیجیتال ، صرفا به قیمت ترازو توجه نکنید و دقت داشته باشید که ترازوی مورد نظر بتواند تمام نیاز های توزین شما را بر طرف نماید . همانطور که می دانید تنوع در کاربرد ترازو باعث شده تا قیمت ترازو متفاوت باشد . برای اطلاع از قیمت ترازو با کارشناسان مجرب دیجی اسکیل در تماس باشید .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط