Categories: مقالات

خرید اینترنتی ترازو باسکول 02166086112

خرید اینترنتی ترازو باسکول همواره مورد نیاز مشاغل مختلف می باشد . ترازو و باسکول ابزار دقیق اندازه گیری می باشند که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت هستند ، تکنولوژی در خدمت انسان است تا توقع و نیازهای انسان را با کمترین هزینه و سود دهی بالا به نتیجه برساند ، حال اینکه در صنعت ترازو و باسکول این توقع در حد رضایت بخشی تامین گردیده است ، امروزه در زمینه های گوناگون و بر اساس نیاز ترازوهایی در حال تولید و عرضه هستند که مطابق با خواست و توقع کاربر بوده و موجب دریافت نتیجه دلخواه در بازار خرید اینترنتی ترازو باسکول می گردد .

خرید اینترنتی ترازو باسکول :

در خرید اینترنتی ترازو باسکول ارتقاء سطح کیفی خدمات مستلزم برنامه ریزی دقیق ، معرفی کالا و استفاده از قطعات استاندارد می باشد که در هر زمینه ای این امر حائز اهمیت می باشد ، سیستم های توزین دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند . دیجی اسکیل تنها سایت رسمی خرید اینترنتی ترازو باسکول می باشد که به عنوان نمایندگی مرکزی فروش و خدمات پس از فروش ترازو و باسکول مطرح می باشد و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت تجارت الکترونیکی و نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) است و هم چنین مجهز به در گاه های پرداخت بانکی معتبر می باشد .

اگر شما هم قصد خرید ترازو باسکول را دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید اینترنتی ترازو باسکول از محصولات فروشگاه دیجی اسکیل دیدن نمایید . قبل از انجام خرید اینترنتی ترازو باسکول باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید . تنوع در کاربرد یکی از مهمترین نکات در خرید ترازو و باسکول می باشد ، در زمان خرید ترازو و باسکول ابتدا باید قابلیت های دستگاه را بررسی نمایید و بسته به قابلیت و نوع نیاز خود اقدام به خرید ترازو باسکول نمایید . در ادامه توضیحاتی در مورد انواع ترازو های دیجیتال فروشگاهی و باسکول های دیجیتال داده می شود که لازم است قبل از خرید اینترنتی ترازو باسکول آنها را بررسی نمایید .

نکات مهم در هنگام خرید اینترنتی ترازو باسکول کدامند ؟

نکات پیش از خرید باسکول دیجیتال :

باسکول دیجیتالی بر مبنای فناوری دیجیتالی عمل می کند . این فرایند از تشخیص وزن که با حسگر توزین (لودسل) انجام می شود تا نمایش اعداد در نمایشگرهای LCD یا LED را شامل می شود . امروزه تنوع و گستره باسکول دیجیتال روز به روز افزایش می یابد و حوزه های جدیدی را در خرید اینترنتی ترازو باسکول در بر می گیرد . همین امر سبب ازدیاد استفاده از باسکول های دیجیتالی شده است . باسکول دیجیتال کارآمدترین ابزار برای توزین اجسام سنگین با اوزان بالا می باشد چون از نظر دقت و سرعت بسیار هوشمندتر از باسکول دستی و قدیمی هستند .

از شرکت های معتبر تولید کننده باسکول دیجیتال در ایران می توان به شرکت محک ( نمایندگی باسکول محک ) ، شرکت پیام توزین ( نمایندگی باسکول پیام توزین ) ، شرکت نیکو و شرکت پند اشاره کرد که با سابقه ی دیرینه در صنعت تولید باسکول فعالیتی درخشان و قابل اعتماد دارند . در مورد باسکول های وارداتی می توان برند کمری را جزو بهترین ها و بادوام ترین باسکول دیجیتال وارداتی دانست . نکات مهمی که در انتخاب انواع باسکول اهمیت دارد میزان دقت ، ظرفیت ، تعداد لودسل و داشتن چاپگر است که کلیه خریداران باید اهمیت این موضوع را در خرید اینترنتی ترازو باسکول در نظر بگیرند ، اما مهمتر از همه این ها کیفیت تولید این محصولات است که باسکول را از هم متمایز می کند و کاربر را به سمت خود سوق می دهد .

نکات پیش از خرید ترازو دیجیتال :

ظرفیت و دقت از نکات مهم در خرید ترازو دیجیتال است . هنگام خرید ترازو باید به نیاز و شرایط توجه داشته باشید . اولین مورد قبل از آنکه به دقت ترازو دیجیتال بپردازیم ، ظرفیت توزین ترازو است . یک ترازوی دیجیتالی فروشگاهی باید ظرفیتی مناسب با کسب و کار شما داشته باشد . بستگی دارد که شما چه کالا و با چه وزنی را توزین می­ کنید و بر اساس آن بهترین ظرفیت را انتخاب کنید . ترازوی پرینتردار یا بدون پرینتر ؟ یکی دیگر از نکات مهم پیش از خرید ترازوی فروشگاهی که باید به آن توجه کنید و کار صدور فاکتور را برای مشتری تا حد زیادی آسان خواهد کرد ، پرینتر ترازو است . پرینتر ترازو شاید به اندازه برند ، ظرفیت و دقت حائز اهمیت نباشد اما بعد از لحاظ کردن این موارد مطمئنا اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه شود .

تسهیل و تسریع نمودن توزین با امکانات ترازو : یک ترازوی فروشگاهی دیجیتال امروزی می ­تواند به امکانات متعددی مجهز شده باشد . از جمله این امکانات ترازوی فروشکاهی دیجیتال می ­توان به حافظه مستقیم و غیر مستقیم برای ثبت نام و همچنین قیمت کالا ، پارسنگ ، شمارش اقلام هم وزن ، پورت های متنوع برای اتصال به چاپگر – صندوق فروشگاهی – پوز بانکی و کامپیوتر ، شبکه بی سیم وای فای و شبکه شدن اشاره نمود که همگی برای راحت تر کردن کار توزین طراحی و در ترازو تعبیه شده اند .

علمکدار و بدون علمک بودن ترازو به شرایط شما بستگی دارد : برخی از ترازوهای فروشگاهی علمکدار و برخی دیگر نیز بدون علمک هستند ، حال ممکن است این سوال به وجود آید که کدام یک بهتر است ؟ در واقع ممکن است تفاوتی از لحاظ کارایی و امکانات میان ترازوی علمکدار و ترازوی بدون علمک وجود نداشته باشد و شما باید بر اساس فضای موجود تصمیم به خرید یکی از آنها بگیرید . البته در برخی برندها این ترازوهای علمکدار هستند که امکانات بیشتری در خود جای داده اند اما برندها و مدل هایی نیز وجود دارند که نوع بدون علمک آنها امکاناتی همانند نوع علمکدار دارد .

ترازوی علمکدار برای افرادی مناسب است که به زاویه دید صفحه نمایش و همچنین دسترسی هر چه بهتر به امکانات و کلیدهای کاربردی اهمیت زیادی می ­دهند و ترازوهای بدون علمک نیز برای افرادی ایده آل است که این موضوع اهمیت چندانی برای آنها ندارد و در ضمن و مهمتر از همه فضایی برای قرار دادن ترازوی علمکدار با توجه به کمبود جا در اختیار ندارند . اغلب ترازوهای دیجیتال امروزی نیز از صفحه نمایشی با فن آوری LCD و LED تولید می­ شوند که کیفیت بالایی دارند پس دیگر مانند گذشته با نمایشگرهای بی کیفیت سیاه و سفید روبرو نخواهید بود .

قیمت خرید اینترنتی ترازو باسکول :

دیجی اسکیل جامع ترین سایت تامین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی در ایران با بیش از 20 سال سابقه ی درخشان در این صنعت مطمئن ترین مرکز جهت خرید اینترنتی ترازو باسکول است، دیجی اسکیل با داشتن 32 هزار مشتری بالقوه اعم از شرکت های خصوصی ، دولتی و فروشگاه های سطح شهر همراه با داد و ستدی صادقانه و ارائه ی خدمات ویژه به مشتریان همواره مورد تایید و لطف مشتریان خود در زمینه خرید اینترنتی ترازو باسکول می باشد .

دیجی اسکیل همواره صداقت در کسب و کار خرید اینترنتی ترازو باسکول را سر لوحه کار خود قرار می دهد و کاربران گرامی هنگام خرید از تنها نمایندگی مرکزی و رسمی ترازو و باسکول آسوده خاطر باشند که کلیه محصولات نو و آکبند و با گارانتی و خدمات ارسال می شود و جهت آسایش کاربران گرامی امکان خرید اینترنتی ترازوهای دیجیتال فروشگاهی و باسکول های دیجیتال صنعتی و نیمه صنعتی را فراهم نموده و کلیه خریدهای اینترنتی ترازو و باسکول در فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل با امنیت بالا و با ضمانت  انجام می شود .

پس از اتمام خرید و انتخاب ترازو و باسکول نیاز فروشگاه یا شرکت خریدار به سمت خدمات پس از فروش سوق می یابد ، دیجی اسکیل نمایندگی خدمات پس از فروش تمامی محصولات ارائه شده است ، جهت تعمیر باسکول و تعمیرات ترازوی دیجیتال از مشاوره پرسنل مجرب دیجی اسکیل بهره مند شوید .

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، بر حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است . دیجی اسکیل جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید اینترنتی ترازو باسکول امکان مشاوره حضوری و غیرحضوری توسط مجربترین تیم کارشناسان فروش و هم چنین امکان مراجعه حضوری در روز و ساعات کاری را فراهم ساخته است .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago