مقالات

انواع کالباس بر محک 09125774170

کالباس بر محک 09125774170

کالباس بر محک از تولیدات شرکت توزین توان سنجش می باشد که طی چندین سال فعالیت شرکت مذکور در دو مدل طراحی و ساخته شده است. کالباس بر محک مدل MS275A180 و کالباس بر محک ترازودار مدل MS275A180S که انواع کالباس برهای محک را شامل می شوند. (Meat Slicer Machine نام انگلیسی دستگاه کالباس بر یا اسلایسر می باشد. کالباس بر را کاتر سوسیس و کالباس نیز می خوانند.)

در سال 1403 شرکت توزین توان سنجش از سه مدل جدید دستگاه کالباس بر محک با تیغه 30 سانتی متر نیز رونمایی کرده است که هم اکنون در بازار موجود می باشند و کاربران گرامی به راحتی قادر به خرید انواع کالباس برهای محک متناسب با شغل و مصرف خود خواهند بود.

کالباس بر دستگاهی است که جهت برش دادن و حلقه حلقه کردن مواد خوراکی همچون کالباس، سوسیس، پنیر پیتزا، گوشت و نظایر آن مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک یکی از تخصصی ترین شرکت های شناخته شده ایرانی در زمینه تولید انواع دستگاه های کالباس بر به شمار می آید.

عمده فعالیت شرکت توزین توان سنجش در زمینه طراحی و ساخت مدل های مختلف ترازو محک و باسکول های دیجیتال فروشگاهی و صنعتی برند محک است و البته متخصص در سایر محصولات دیگر مانند: دستگاه های کالباس بر محک، انواع کشوی پول، چاپگر جانبی از تولیدات دیگر این شرکت ایرانی معتبر می باشند. تمامی مدل های دستگاه کالباسبر محک نیز همانند دیگر تولیدات شرکت توزین توان سنجش از کیفیت و کارایی بسیار بالا و مطلوبی برخوردار هستند.

انواع کالباس بر محک | DIGISCALE

انواع کالباس بر محک 09125774170

انواع دستگاه های کالباس بر محک به پنج مدل تقسیم می شوند که هر 5 مدل در فروشگاه دیجی اسکیل  موجود می باشند. کاربران گرامی لطفا جهت اطلاع از مشخصات فنی هر کدام از مدل های دستگاه کالباسبر محک و خرید کالباس بر محک بر روی آن مدل کلیک نمائید.

کالباس بر محک مدل MS275A180

کالباس بر ترازودار محک مدل MS275A180S 

کالباس بر تیغه 30 سانتی متر محک مدل PRO

کالباس بر محک تیغه 30 سانت مدل PLUS

کالباس بر اتوماتیک محک تیغه 30 سانت مدل A-PLUS

مشخصات عمومی کالباس بر محک | فروشگاه دیجی اسکیل

انواع کالباس بر محک 09125774170

دستگاه های کالباس بر محک جزو تجهیزاتی ضروری برای بسیاری از فروشگاه های عرضه مواد غذایی و پروتئینی محسوب می شوند. تیغه برنده و تیز این دستگاه های اسلایسر محک هر گونه ماده پروتئینی حتی ماده ای با بافت سخت را به راحتی برش می دهد. دستگاه کالباس بر محک (Mahak) در میان دیگر برندهای خارجی و همچنین ایرانی موجود در بازار توانسته جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد.

در ساخت دستگاه های کالباسبر محک مطابق با استانداردهای روز دنیا عمل شده و همچنین از آنجایی که شرکت توزین توان سنجش همواره سعی نموده از تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات خود بهره گیرد از لحاظ امکانات و ایمنی هیچ کم و کاستی نسبت به سایر برندها ندارد و در مواردی حتی از سایر برندها جایگاه بالاتری دارد.

این پنج مدل کالباس بر محک از نظر ساختار ظاهری دارای شباهت های بسیاری می باشند.

یکی از مواردی که در ساخت انواع اسلایسر کالباس محک به خوبی چشم نوازی می ­کند، بدنه بسیار مستحکم و بهداشتی آن است. از آنجایی که بهداشت در محیط های فروشگاهی و آشپزخانه های صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است، کلیه تجهیزاتی که در آن وجود دارند و یا حداقل تجهیزاتی که با مواد غذایی سر و کار دارند باید قابلیت پاک شوندگی داشته باشند.

در ساخت اغلب مدل های کالباس بر محک، بدنه ای آلومینیومی آن هم آنودایز شده به کار رفته که این موضوع اول از هر چیز ورود آلودگی را به بدنه دستگاه اسلایسر محک سخت تر کرده و همچنین به راحتی قابل تمیز شدن می باشد، دوم آلومینیوم به کار رفته در تولید کالباسبر محک کاملا ضد زنگ بوده و در صورت برخورد ضربه به سختی آسیب خواهد دید.

انواع دستگاه کالباس بر محک به تیغه ای بسیار با کیفیت مجهز شده اند که به راحتی کالباس و یا حتی گوشت را برش می ­دهند و در عین حال طول عمر بالایی نیز دارند. موتور دستگاه کالباس بر محک نیز که قلب تپنده آن را شکل داده به خوبی از عهده نیاز فروشگاه های بزرگ و کوچک برخواهد آمد.

جنس بدنه انواع دستگاه های کالباسبر محک از آلومینیوم آنودایز شده تولید می شوند که در برابر عواملی همچون پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

اندازه تیغه در دو مدل از دستگاه های اسلایسر محک نیز یکسان به اندازه تیغه 27/5 سانت است. در سه مدل دیگر دستگاه های اسلایسر محک هم یکسان به اندازه تیغه 30 سانت می باشد. نوع عملکرد انواع دستگاه های کالباسبر محک نیز به دو روش دستی و اتوماتیک امکانپذیر است.

همانطور که گفته ایم انواع دستگاه های کالباس بر محک از نظر عملکرد به کالباس بر دستی محک، کالباس بر اتوماتیک محک و کالباس بر ترازودار محک تقسیم می شوند.

از انواع کالباس برهای محک که مانند بسیاری از کالباسبر های موجود در بازار به صورت دستی می تواند مواد پروتئینی را اسلایس کند، کالباس بر دستی محک است. این نوع کالباس بر با توجه به اینکه به کمک نیروی انسانی و دست می تواند مواد پروتئینی را برش دهد اینگونه نامگذاری شده است و از فروش و محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. کالباس بر دستی محک از رایج ترین کالباس برهایی است که این روزها در اغلب فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اما سایر مدل های دستگاه کالباسبر محک که کار را جهت برش مواد پروتئینی برای کاربران آسان کرده اند، کالباس بر اتوماتیک محک است. کالباس بر اتوماتیک محک عمل برش را به صورت خودکار بدون دخالت نیروی دستی و انسانی انجام می ­دهد به همین دلیل برای صنوفی مناسب است که حجم بالایی از کالباس، گوشت، سوسیس، ژامبون را برش می ­دهند و یا زمان کافی برای انجام این کار ندارند.

در آخر نیز باید به یکی از انواع کالباس بر محک یعنی کالباس بر ترازودار محک اشاره کنیم. کالباس بر ترازودار محک کار شما را در توزین آسان خواهد کرد و دیگر نیازی به ترازو برای توزین کالباس و گوشت نخواهید داشت. کالباس بر ترازودار محک نیز به صنوفی که در کنار برش به توزین نیاز دارند پیشنهاد می ­شود.

معرفی قسمت های مختلف کالباس بر محک | اسلایسر محک
انواع کالباس بر محک 09125774170
دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی به شرح قسمت های مختلف دستگاه کالباس بر محک جهت آشنایی بیشتر کاربران می پردازد:
  • سینی ترازوی دستگاه (در مدل کالباس بر ترازودار)
  • صفحه نمایشگر ترازو (در مدل کالباس بر ترازودار)
  • کلید صفر ترازو (در مدل کالباس بر ترازودار)
  • کلید روشن / خاموش
  • دسته تنظیم درجه برش
  • پایه صفحه کنترل ضخامت برش
  • قطعه سوزنی
  • صفحه کنترل ضخامت برش
  • تیغه برش
  • حفاظ تیغ
  • پایه لاستیکی دستگاه کالباس بر
  • پاک کننده تیغه
  • صفحه نشیمن کالباس بر
  • پایه صفحه نشیمن کالباس بر
  • مهره نگهدارنده پایه
  • کاور زیر دستگاه کالباس بر
  • نگهدارنده کوسه ای کالباس بر

تفاوت کالباس بر محک ساده و کالباس بر ترازودار محک چیست؟

کالباس بر محک ترازودار مدل MS275A180S  کالباس بر محک ساده مدل MS275A180

تفاوت عمده و بارز بین دو مدل دستگاه کالباس بر محک وجود ترازو در کالباسبر محک مدل MS275A180S می باشد که این ترازو صرفا جهت توزین مواد پروتئینی برش داده شده در کالباس بر محک مدل MS275A180S تعبیه شده است.

محل قرارگیری ترازو در کالباس بر ترازودار محک دقیقاً پشت کابین و زیر تیغه کالباسبر است. کالباس، ژامبون، سوسیس، گوشت و سایر مواد پروتئینی به محض برش داده شدن توسط دستگاه کالباس بر ترازودار محک بر روی ترازو قرار گرفته و وزن آن محاسبه می شود. در کالباس بر ساده محک این ترازو وجود ندارد و کاربران باید بعد از برش دادن کالباس و مواد پروتئینی این مواد را بر روی ترازو توزین کنند.

مقدار ظرفیت توزین ترازو در دستگاه اسلایسر ترازودار محک 3 کیلوگرم با میزان دقتی معادل 5 گرم است. این ویژگی منحصر به فرد و امتیاز برجسته در کالباس بر ترازودار محک که بسیار کاربردی و مفید می باشد موجب استقبال بی نظیر مشاغلی مانند: فروشگاه های مواد پروتئینی، سوپرمارکت ها، قصابی ها و غیره از اسلایسر ترازودار محک شده است.

هر دو کالباس بر محک در مدل ساده و ترازودار از فروش بالایی برخوردار هستند و تفاوتی نیز از لحاظ کارکرد با یکدیگر ندارند. در ساخت و تولید هر دو مدل  دستگاه کالباسبر محک از قطعات یکسان و بسیار با کیفیتی استفاده شده است که دوام و طول عمر و همچنین کارکرد کالباس بر را در طولانی مدت و همچنین استفاده مداوم تضمین می کند.

نکاتی قبل از روشن کردن دستگاه کالباس بر محک

با رعایت نکات بیان شده در سایت فروشگاه دیجی اسکیل عمر مفید انواع دستگاه های کالباس بر محک خود را افزایش دهید.

انواع کالباس بر محک 09125774170

  • دستگاه کالباس بر را در جایی مسطح و بدون حرکت قرار دهید.
  • از قرار دادن دستگاه کالباس بر در مجاورت رطوبت و مسیر باد کولر خودداری نمائید.
  • از نزدیکترین پریز ارت دار جهت تغذیه دستگاه کالباس بر استفاده نمائید.
  • از برش مواد دیگر به جز مواد پروتئینی با دستگاه کالباس بر جدا خودداری نمائید.
  • جهت رعایت بهداشت و بالا بردن طول عمر تیغه دستگاه کالباس بر بعد از استفاده روزانه، تیغ دستگاه را با ابر نم دار با رعایت اصول ایمنی، پاک نمائید.
  • در مدل کالباس بر ترازودار حداکثر توان ترازو 3 کیلوگرم است، بنابراین از قرار دادن مواد پروتئینی بیش از 3 کیلوگرم روی ترازو جدا خودداری نمائید.
  • در کالباس بر ترازودار صفحه نمایشگر وزن بعد از مدت 5 دقیقه به صورت خودکار خاموش می شود و با قرار دادن بار روی سینی مجددا فعال می شود.
  • در مدل کالباسبر ترازودار محک هیچ کالایی را به مدت طولانی بر روی سینی ترازو قرار ندهید.
  • برداشتن و یا قرار دادن دستگاه کالباس بر به طور متعادل و به آرامی انجام شود.
  • جهت جا به جایی دستگاه کالباس بر فقط از قسمت های زیرین دستگاه استفاده نمائید.

دستگاه های کالباس بر محک تیغه 30 سانتی متر

انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک

دستگاه های کالباس بر محک تیغه 30 سانتی متر نیز از جدیدترین تولیدات شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک است که در سال 1403 روانه بازار شد. محصولات برند مطرح محک همواره به کیفیت بالا و خدمات دهی خوب معروف هستند و با توجه به سابقه طولانی مدت در ساخت دستگاه های کالباس بر و سیستم های توزین (باسکول و ترازوهای دیجیتال فروشگاهی و صنعتی) می توان شرکت توزین توان سنجش را از برترین تولیدکنندگان ایرانی اسلایسر دانست.

دستگاه های کالباس بر محک تیغه 30 سانتی متر تمامی استاندارد‌های جهانی را کسب کرده و همین موضوع نیز باعث شده تا نه تنها در کشور عزیزمان ایران طرفداران زیادی داشته باشد بلکه مشتریان بسیاری در بیرون از مرزها را نیز مجذوب خود کند. دستگاه کالباس بر 30 سانت محک توجه کشورهای زیادی بخصوص کشورهای همسایه را به خود جلب کرده و جالب است بدانید که مشتریان خارجی نیز از بابت کیفیت و همچنین عملکرد آن رضایت کاملی دارند.

دستگاه های کالباس بر محک تیغه 30 سانتی متر در کیفیت و کارایی تجهیزات صنعتی معروف هستند و این موفقیت را به دلیل برخورداری از جدیدترین کیفیت و پیشرفت تکنولوژی که مهندسین مجرب شرکت توزین توان سنجش در طراحی و ساخت دستگاه های کالباس بر محک تیغه 30 سانتی متر استفاده کرده اند، می باشند. اینک شرکت توزین توان سنجش در عرصه ساخت و تولید از محصولاتی رونمایی کرده که به عنوان بهترین محصولات در دسته بندی دستگاه های کالباس بر (اسلایسر) در بازار معرفی می شوند.

دستگاه های کالباس بر تیغه 30 سانتی متر محک از پرکاربردترین و پرفروش ترین نوع کالباس برها می باشند. شرکت توزین توان سنجش برای اینکه بتواند تنوع بالایی از کالباس بر محک را تولید و روانه بازار کند اقدام به طراحی کالباس بر تیغه 30 سانتی متر نموده که این کالباس بر تیغه 30 سانتی متر محک می تواند به راحتی برای کلیه فروشگاه های عرضه مواد پروتئینی، حتی سوپرمارکت ها و یا هایپرمارکت ها مناسب و ایده آل باشد.

تفاوت دستگاه های کالباس بر محک سری جدید در سال 1403 با دو مدل قبلی آن در اندازه سایز تیغه کالباس بر می باشد، دو مدل قبلی کالباس بر محک مجهز به تیغه 27/5 سانتی متر بوده اما در کالباس برهای سری جدید اندازه تیغه به 30 سانتیمتر تغییر یافته است که همین موضوع می تواند به فروشنده کمک کند تا کالباس های با قطر بالا را نیز به راحتی درون دستگاه کالباس بر تیغه 30 سانتی متر قرار داده و برش دهد.

مدل های دستگاه کالباس بر محک تیغه 30 سانتی متر عبارتند از: کالباس بر تیغه 30 سانت محک مدل PRO + کالباس بر تیغه 30 سانت محک مدل PLUS + کالباس بر تیغه 30 سانت محک مدل A-PLUS

خرید کالباس بر محک از نمایندگی رسمی محک | دیجی اسکیل

انواع کالباس بر محک 09125774170

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی رسمی کالباس بر محک در تهران فعالیت دارد. فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش، فعالیت های نمایندگی رسمی کالباس بر محک (فروشگاه دیجی اسکیل) را شامل می شود. باید گفت دیجی اسکیل نمایندگی رسمی فروش کالباس بر و همچنین نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کالباس بر محک در تهران می باشد و مشتریان عزیز می توانند با خیالی آسوده به خرید انواع دستگاه های کالباس بر محک بپردازند.

خرید انواع دستگاه های کالباس بر محک از نمایندگی مرکزی محک به سه طریق قابل انجام است. روش های سریع و بسیار آسانی که به پشتوانه یک دهه فروش محصولات محک به ویژه کالباس بر محک در نمایندگی ترازوی محک میسر شده است، اعتماد خریداران و مشتریان از سر تا سر ایران به فروشگاه دیجی اسکیل، سبب سهولت خرید و فروش محصولات محک به عنوان شرکتی نمونه و اول در ایران شده است.

1- از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی فروش کالباس بر محک در تهران و حومه

2- از طریق تماس تلفنی با فروشگاه دیجی اسکیل 09125774170 و 02166086112

3- از طریق سایت فروشگاه دیجی اسکیل به آدرس نشانی اینترنتی www.digiscale.ir

اصلی ترین خواسته افرادی که قصد خرید دستگاه های کالباس بر محک را دارند این است که بتوانند دستگاهی مطابق با نیاز خود را تهیه نمایند. اگر فروشگاهی را انتخاب کنید که خرید و فروش انواع دستگاه های کالباس بر محک را به صورت تخصصی انجام دهد در نتیجه به آنچه که نیاز دارید دست خواهید یافت.

تخصص را باید یک مزیت برای فروشگاه هایی که خرید و فروش دستگاه های کالباس بر محک را انجام می­ دهند دانست که متاسفانه برخی از فروشندگان از این مزیت بهره مند نیستند. فروشگاه دیجی اسکیل متخصص در خرید و فروش انواع دستگاه های کالباس بر محک آماده خدمت رسانی به کاربران گرامی می باشد.

شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک به منظور جلب رضایت کامل و صد در صدی مشتریان خود از انواع دستگاه های کالباس بر ایرانی محک اقدام به در نظر گرفتن گارانتی 2 ساله برای کلیه دستگاه های کالباس بر تولید شده شرکت محک کرده است.

جدای از گارانتی که به آن اشاره شد، شرکت توزین توان سنجش خدمات پس از فروش دستگاه های کالباس بر محک را به صورت 10 ساله در نظر گرفته است. طی این ده سال به راحتی می توانید از خدمات تعمیر و سرویس دهی به انواع دستگاه های کالباس بر بهره مند شوید.

ده سال خدمات پس از فروش انواع دستگاه های کالباسبر محک بیانگر تعهد شرکت محک جهت تامین قطعات و لوازم یدکی انواع کالباس برهای تولید شده به مدت 10 سال می باشد. تعمیر دستگاه کالباس بر محک خود را به تعمیرکاران مجرب مجموعه دیجی اسکیل بسپارید.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.