مقالات

نمایندگی براکس BURX

نمایندگی براکس BURX

نمایندگی براکس BURX در استان تهران فروشگاه معتبر دیجی اسکیل می باشد . شرکت براکس با شعار مفتخریم که مثل همیشه در کنار شما با نام براکس با برند های مطرح دنیا حضور داشتیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا همواره بهترین محصولات با بهترین کیفیت به دست شما برسانیم ، همواره حامی کاربران خود می باشد .

اطلاعات عمومی شرکت براکس :

نمایندگی براکس BURX

1- نوع فعالیت : وارد کننده ، عمده فروش ، خرده فروش ، خدمات

2- خدمات/محصولات : خمیر پهن کن ، میکسر خمیر ، چرخ گوشت ، آسیاب قهوه ، سرخ کن ، گوشت کوب برقی ، خلال کن ، اسلایسر برقی سوسیس ، سوسیس پر کن ، پاستا پز گازی ، کالباس بر ، کالباس بر اتوماتیک ، میکسر ، پوست گیر سیب زمینی ، اَره استخوان بر ، پوست گیر نخود و باقالی

3- نام شرکت/کسب و کار : ماشین آلات صنایع غذایی بُراکس واردکننده تجهیزات رستوران ، فست فود و کارخانه های صنایع غذایی

4- نوع مالکیت : شرکت سهامی خاص

نمایندگی براکس BURX

معرفی شرکت براکس :

شرکت براکس ( BURAX – FOOD MACHINERY ) با عنوان ماشین آلات صنایع غذایی بُراکس واردکننده انواع تجهیزات رستوران اعم از : چرخ گوشت صنعتی ، اَره استخوان بُر و غیره… ، تجهیزات فست فود اعم از : خمیر پهن کن پیتزا و غیره… ، کارخانه های صنایع غذایی اعم از : خط تولید و فرآوری میوه و سبزیجات ، خط تولید و فرآوری گوشت و مرغ و ماهی و غیره … می باشد .

براکس محصولی تماما ایرانی می باشد ، این شرکت ایرانی بیشتر به عنوان وارد کننده محصولات شرکت های معتبر اروپایی مثل فیمار (Fimar) ایتالیا ، پلاماتیک (Pelamatic) ، سوئدلینگ هاوس ( Swedlinghaus ) و فاما (Fama) شناخته می شود . شرکت براکس برای تولید بعضی از محصولات خود قطعات اولیه را لازم می داند که از خارج از کشور وارد کند و سپس در شرکت براکس توسط مهندسین متخصص و مجرب ایرانی مونتاژ می‌شود .

فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی براکس :

نمایندگی براکس

فروشگاه دیجی اسکیل با سابقه درخشان و موفق 20 سال توانسته به عنوان نمایندگی براکس BURX شرکت براکس در استان تهران شناخته و معرفی شود ، تمامی انواع محصولات شرکت براکس در وب سایت اینترنتی دیجی اسکیل و هم چنین در فروشگاه دیجی اسکیل موجود می باشد و کاربران گرامی هم اکنون می توانند خرید خود را ثبت کنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد انواع محصولات نمایندگی براکس می توانید با کارشناسان متخصص دیجی اسکیل در تماس باشید ، مطمئن ترین راه برای خرید محصولات براکس انتخاب فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی براکس که معتبرترین نمایندگی براکس جهت عرضه تجهیزات صنعتی آشپزخانه ای و فروشگاهی براکس است ، می باشد .

در نمایندگی براکس پس از بررسی های کامل انواع محصولات براکس و تنوعی که وجود دارد ، کاربران می توانند اقدام به خرید نمایید . برای اطلاعات بیشتر دیجی اسکیل نمایندگی براکس تماس بگیرید (09122076310) تا علاوه بر آگاهی از قیمت ، از مشاوره ما نیز بهره مند شوید . هم چنین در نمایندگی براکس جهت سهولت و راحتی خرید کاربران امکان خرید آنلاین و اینترنتی از وب سایت رسمی دیجی اسکیل فراهم می باشد تا در صورت تمایل محصولات خریداری شده مورد نظر به درب منزل یا محل کار شما ارسال شود .

محصولات BURX موجود در نمایندگی براکس :

در فروشگاه دیجی اسکیل معتبرترین نمایندگی براکس کلیه محصولات این شرکت ایرانی با ضمانت اصل بودن کالا ، گارانتی ، خدمات گسترده پس از فروش موجود می باشند و کاربران گرامی می توانند هم اکنون خرید خود را سفارش دهند و در محل مورد نظر تحویل بگیرند . این محصولات عبارتند از : اره استخوان بر براکس ، کالباس بر براکس ، چرخ گوشت براکس ، بیفتک زن براکس ،غذاساز براکس ، مرغ خرد کن براکس ، میکسر براکس و غیره… ما در دیجی اسکیل از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهیم ماند .

خرید اره استخوان بر براکس :

نمایندگی براکس BURX

اره استخوان بر براکس یکی از محصولات نمایندگی براکس است . استخوان بر براکس از کیفیت مطلوبی برخوردار است و با استفاده از آلیاژ آلومینیوم و پوشش آنودایز ، طول تیغه مناسب و قدرت معقول و کیفیت بالایی دارد . نمایندگی براکس با ارائه خدمات پس از فروش 10 ساله مناسب و ضمانت یک ساله کلیه محصولات سعی می‌کند تا رضایت مشتری را جلب کند . در نمایندگی براکس عنوان استخوان بر براکس را می توان درباره دو گروه از استخوان برهای براکس به کار برد . گروهی که شرکت براکس با نام خود عرضه می کند و دسته ای که براکس واردکننده آن است . مانند استخوان بر سوئدلینگ هاوس که ساخت ایتالیاست .

 خرید دستگاه کالباس بر براکس :

بر براکس

کالباس بر براکس ( Burax ) را شرکتی ایرانی عرضه می کند که انواع مختلف کالباس برهای دستی و اتوماتیک و صنعتی و فروشگاهی را وارد بازار داخلی می کند . تیغه های کالباس بر براکس از آلیاژ آلمانی اند و دوام و برندگی بسیار خوبی دارند . کیفیت کالباس بر براکس مطلوب است و این شرکت نیز جنس محصولات خود را از آلومینیوم آنودایز شده ساخته است ، تا موارد بهداشتی در استفاده از آن رعایت شود .

کالباس بر براکس جزو کالباس برهای پرفروش نمایندگی براکس شمرده می شود . البته تولید کالباس بر براکس به این شکل است که برخی قطعه ها مانند تیغه را از دیگر شرکت های مطرح اروپایی وارد می کند . در واقع کالباس بر براکس محصولی مونتاژی به شمار می آید .

انواع کالباس بر براکس را در نمایندگی براکس می توان به دسته های کالباس بر خودکار و کالباس بر دستی و کالباس بر صنعتی تقسیم کرد . هر یک از مدل های کالباس بر براکس در این دسته بندی ها ، توانایی ها و قابلیت های خاص خود را دارند که می تواند در مشاغل و مکان های مختلفی به کار آید . دسته بندی در نمایندگی براکس از حیث قطر تیغه نیز می توان کالباس بر براکس را از تیغه 25 سانتیمتر تا 35 سانتیمتر دسته بندی کرد .

خرید چرخ گوشت صنعتی براکس :

گوشت براکس

شرکت براکس (Burax) تولیدکننده و واردکننده دستگاه‌های صنایع غذایی ، به ویژه چرخ گوشت است . یکی از نام‌های تجاری که این شرکت وارد می‌کند فیمار (Fimar) نام دارد که شرکتی از کشور ایتالیاست . چرخ گوشت براکس انواعی نیز دارد که تولید داخل کشور و شرکت براکس است و به شکل رومیزی استفاده می شود . در واقع چنانچه بر آن باشیم تا در نمایندگی براکس انواع چرخ گوشت براکس را بشماریم ، می توان اندازه تیغه را مشخصه خوبی برای این موضوع در نظر گرفت ، چرخ گوشت های براکس از تیغه های 12 تا 32 میلیمتری را شامل می شوند .

چرخ گوشت براکس از دیگر شرکت های ایتالیایی مانند فاما (Fama) هم چرخ گوشت وارد می کند و مجموعه ای از بهترین انواع چرخ گوشت های رومیزی با عملکرد متوسط را در مجموعه خود دارد . در نمایندگی براکس چرخ گوشت براکس به عنوان یکی از عرضه کنندگان معتبر چرخ گوشت در داخل شناخته می شود و خرید و فروش چرخ گوشت براکس را در بازار داخلی رونق داده است.

نمایندگی براکس چرخ گوشت براکس را با نازل ترین قیمت عرضه می کند و این امر می تواند فرصتی برای شما باشد تا بهترین چرخ گوشت صنعتی براکس را با بهترین قیمت بخرید . انواع چرخ گوشت براکس به نمونه های رومیزی منحصر می شود . مدل هایی که با بازدهی های گوناگون می تواند در مشاغل مختلفی به کار گرفته شود .

خرید بیفتک زن براکس :

نمایندگی براکس BURX

بیفتک زن براکس از دیگر تولیدات این شرکت است که در زمره بیفتک زن برقی قرار دارد و به خوبی می تواند نیاز هتل ها ، غذاخوری ها و آشپزخانه های صنعتی را به بیفت کردن انواع گوشت برطرف کند . بیفتک زن برقی براکس را به راحتی می توان با منبع برق شهری به کار انداخت و از آن استفاده کرد . ایمنی و راحتی کار با آن سبب می شود تا کار کردن با بیفتک براکس نیازمند مهارت به خصوصی نباشد .

بیفتک زن براکس مشخصه هایی دارد که آن را به یک گزینه مناسب و حتی ایده آل برای خرید بیفتک زن بدل می کند . از آن جمله می توان به استیل بودن ، برقی بودن ، شستنی بودن دستگاه و قیمت تمام شده آن اشاره کرد . قیمت بیفتک زن براکس در تناسب بیشتری با بازار داخلی و مصرف کنندگان ایرانی است . این ادعا در قیاس با انواع بیفتک زن خارجی موجود در بازار ، مشخص می شود .

خرید دستگاه مرغ خرد کن براکس :

نمایندگی براکس BURX

دستگاه مرغ خرد کن براکس مدل BM355S یک دستگاه کاملا ایرانی است که در داخل کشور طراحی و به مرحله تولید رسیده است . دستگاه مرغ بر براکس برای جلوگیری از خطرات احتمالی کار با چاقو هنگام قطعه قطعه کردن مرغ طراحی شده است . دستگاه مرغ بر براکس برای کسب و کارهای کوچک مانند کارخانه تولید مرغ و فروشگاه ها مناسب است . اگر قصد خرید مرغ بر براکس را دارید باید بدانید که این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده است که بر قیمت مرغ بر براکس تاثیرگذار است .

خرید دستگاه میکسر براکس :

نمایندگی براکس BURX

میکسر براکس یکی دیگر از تولیدات این شرکت ایرانی است که برای تهیه خمیر برای هتل‌ها و غذاخوری‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی و مخصوصا قنادی ها استفاده می‌شود . میکسر براکس به مجموعه ای از مخلوط کن های وارداتی گفته می شود که شرکت ایرانی براکس واردات و پخش آنها را در بازار داخلی بر عهده دارد . میکسرهای براکس مخلوط کن های کاسه داری هستند که اغلب می توان در قنادی ها و شیرینی پزی ها به کار گرفت .

خرید دستگاه غذاساز براکس :

نمایندگی براکس BURX

غذاساز براکس یا به نام دیگر کاتر میکسر براکس از دیگر محصولاتی است که شرکت بزرگ براکس عرضه کرده است . انواع دستگاه غذاساز به سبب چندکاره بودن توجه آشپزخانه های صنعتی ، غذاخوری ها و هتل ها را بسیار جلب می کنند . به همین خاطر در کمتر جایی که غذایی طبغ می شود ، یا سوپ و سسی تهیه می شود یا چیزی خمیر می شود و خرد می شود ، غذاساز یافت نمی شود . دستگاه غذاساز براکس تاکنون در چهار مدل عرضه شده است .

انواع دستگاه غذاساز براکس در مدل های ایستاده و رومیزی طراحی شده اند و ظرفیت های گوناگونی را پشتیبانی می کنند تا خرید غذاساز براکس برای متقاضیان همراه با امکان انتخاب باشد. یکی از مزیت های انواع کاتر میکسر براکس تمام استیل بودن آنهاست که ارزش خرید آنها را افزایش می دهد . علاوه بر این ، ظرفیت های گوناگون دست خریداران را باز گذاشته است . انواع دستگاه غذاساز براکس با ظرفیت های 6 تا 26 لیتری ، نیازهای گوناگونی را برطرف خواهند کرد .

نمایندگی براکس BURX

 

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.