مقالات

نمایندگی باسکول محک 02166086112

نمایندگی باسکول محک

نمایندگی باسکول محک معتبرترین مرکز جهت خرید باسکول های محک  می باشد ، شرکت توزین توان سنجش (محک) همواره با تولید انبوه باسکول های دیجیتالی و صنعتی با کیفیت و با در نظر گرفتن رضایتمندی مشتریان بیش از 60 درصد فروش باسکول در بازار ایران را انجام می دهد . همواره شرکت محک اعلام میدارد : این افتخار بزرگی است که کالای ایرانی با کیفیت را به بازار عرضه داریم . دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی باسکول محک همواره تمام تلاش خود را در جهت شناخت بهتر باسکول های دیجیتالی و صنعتی محک به کار می برد .

همانگونه که بر کسی پوشیده نیست باسکول های محک به دلیل عمر طولانی و مقاومت و مستحکم بودن مورد استقبال بسیار زیاد مشتریان می باشند . نمایندگی باسکول محک هم پای شرکت محک در عرضه محصولات محک به مشتریان خود فعالیت داشته و دقیق ترین مشاور در خرید باسکول و دیگر محصولات محک خواهد بود . باسکول های دیجیتالی و صنعتی محک در وزن های مختلف تولید می شوند تا با توجه به نیاز مشاغل مختلف قابل ارائه باشند .

نمایندگی باسکول محک

محصولات نمایندگی باسکول محک عبارتند از :

باسکول های دیجیتال فروشگاهی محک در اوزان 200 کیلوگرم ، 300 کیلوگرم ، 500 کیلوگرم ، 1 تن و 1/5 تن در فروشگاه دیجی اسکیل موجود می باشند . انواع مدل های باسکول محک در نمایندگی باسکول محک شامل : باسکول محک ثابت ، باسکول محک دیواری و باسکول محک متحرک در دو گروه باسکول محک چرخدار و باسکول محک بدون چرخ می باشند . باسکول های دیجیتالی و صنعتی محک تک لودسل هستند که این لودسل چهار پر صنعتی در مرکز سینی توزین قرار دارد .

1- باسکول محک ثابت :

نمایندگی باسکول محک

باسکول محک ثابت ، پر فروش ترین مدل باسکول دیجیتالی و صنعتی محک در نمایندگی باسکول محک می باشد . طراحی آن به صورت علمکدار بوده یعنی نمایشگر این باسکول بروی بدنه آن قرار دارد و امکان جدا سازی نمایشگر از خود باسکول وجود ندارد . تمامی سیستم توزین در یک جا تعبیه شده و کاربران می تواند به آسانی توزین کلیه اقلام وزنی و غیر وزنی خود را انجام دهند . خرید این باسکول محک پیشنهاد ویژه دیجی اسکیل به کاربران خود می باشد .

2-باسکول محک دیواری :

نمایندگی باسکول محک

باسکول دیجیتالی و صنعتی بدون علمک و یا نمایشگر دیواری هستند و به باسکول پرتابل محک در نمایندگی باسکول محک معروف هستند که امکان جا به جایی نمایشگر را داردند . برای مثال کاربران می توانند نمایشگر این مدل باسکول محک را بروی دیوار نصب نمایند و یا بروی زمین کنار سینی توزین قرار دهند و یا بروی میزکار خود گذاشته و توزین کلیه مواد و محصولات خود را کنترل نمایند .

3-باسکول محک متحرک :

نمایندگی باسکول محک

در این مدل از باسکول های دیجیتالی و صنعتی محک نمایشگر بر روی پایه اکویی (سه پایه) قرار دارد و توسط یک سیم رابط به طول 4 متر به متصل به سینی توزین باسکول است . البته قابلا ذکر است که به درخواست کاربران در نمایندگی باسکول محک امکان افزایش طول این سیم رابط وجود دارد . جا به جایی نمایشگر این باسکول به آسانی امکان پذیر می باشد .

4- باسکول محک چرخدار :

نمایندگی باسکول محک

در این نوع از باسکول های محک در قسمت پایین باسکول 4 عدد چرخ جهت سهولت در جابجایی باسکول تعبیه شده است با توجه به هر شغلی و محیط کاری یکی از این نوع باسکول ها در فروشگاه دیجی اسکیل انتخاب می شوند .

5- باسکول غلطکی محک :

غلطکی محک در دیجی اسکیل

باسکول غلطکی محک 500 کیلوگرم تازه ترین تولید شرکت توزین توان سنجش است که با داشتن سینی رولیک که به غلطکی هم موسوم است ، بهترین نوع باسکول برای کارخانه ها و مراکز بسته بندی شناخته می شود . سرعت در بسته بندی حرف اول را می زند و وزن کردن اقلام و اجناس در صورت غلطکی بودن سینی ، سرعت بیشتری خواهد گرفت . باسکول غلطکی محک 500 کیلوگرم ساختاری متحرک دارد و نمایشگر آن به همراه علمک جدا از سینی تعبیه شده است . امکان جابجا کردن علمک وجود دارد . سینی از 11 گردونه استوانه ای و استیل تشکیل شده است که همگی آنها مجهز به حسگرهای حساس وزن هستند و در کنار هم عمل وزن کردن را انجام می دهند .باسکول رولیک محک می توان تا وزن 500 کیلوگرم را با حساسیت 50 گرم اندازه گیری کند . کمترین وزنی هم که می تواند بسنجد ، 4 کیلوگرم است .

باسکول چرخدار در نمایندگی باسکول محک :

نمایندگی باسکول محک

شرکت باسکول محک برای تمامی باسکول های دیجیتالی و صنعتی خود چرخ یا گاری بصورت استاندار و تراز شده تولید می کند که در قسمت زیرین کفه ی توزین قرار می گیرد و امکان توزین استاندارد را فراهم می کند . در مورد چرخ های باسکول محک در نمایندگی باسکول محک باید گفت به دو دسته تقسیم می شوند .

دسته اول : باسکول هایی که در شرکت محک به صورت فابریک چرخ ها به خود باسکول جوش داده می شود و دیگر کاربر قادر به جدا سازی این چرخ ها از باسکول نمی باشند و البته نسبت به چرخ های دیگر قیمتشان هم مناسب تر است .

نمایندگی باسکول محک

دسته دوم : گاری چرخ دار استانداری که در کارخانه محک  تولید شده و به صورت چهار پایه است و نحوه استفاده ی آن به این گونه است که کاربر در زمان مورد نیاز جهت جا به جایی باسکول محک آن را بروی این گاری چرخ دار یا همان چهار پایه قرار می دهد و امر جا به جایی باسکول به آسانی انجام می شود و قابلیت جدا سازی از باسکول محک را دارد که البته قیمت آن نسبت به قبلی بالاتر است .

نکته : نوع چرخ های باسکول های دیجیتالی و صنعتی محک معرفی شده در نمایندگی باسکول محک به دو نوع تقسیم می شوند ، نوع اول چرخ معمولی باسکول محک و نوع دوم چرخ پاترولی باسکول محک که با توجه به نوع چرخ انتخاب شده توسط کاربران قیمت آن هم تغییر می کند .

مزیت باسکول های دیجیتال محک :

نمایندگی باسکول محک

از ویژگی های بارز و مهم دیگر باسکول های دیجیتالی و صنعتی محک می توانیم به دقت توزین آن یعنی 10 گرم اشاره کرد که برای توزین مواد حساس بسیار مناسب است ، همچنین ابعاد سینی باسکول های محک که کوچکترین ابعاد این سینی ها 50*50 سانتی متر می باشد و نوع سینی باسکول های محک در دو نوع سینی گالوانیزه و سینی استیل موجود است که مناسب با مشاغل مختلف طراحی و تولید شده که سینی استیل برای محیط های مرطوب و سینی گالوانیزه برای محیط های خشک در نمایندگی باسکول محک توصیه می شوند . در مورد تعمیر باسکول محک توسط کاربر در مقاله مربوطه توضیحاتی نیز گفته شده است که در صورت نیاز ، کاربران می توانند مقاله را مطالعه نمایند .

دیجی اسکیل نمایندگی باسکول محک :

نمایندگی باسکول محک

جهت خرید انواع باسکول های محک هم اکنون در سایت اینترنتی دیجی اسکیل اقدام نمایید . دیجی اسکیل نمایندگی باسکول محک همواره در تلاش است که با شفاف سازی و قابل درک بودن و مشاوره ای متناسب با نیاز و شغل کاربران برای خرید و تهیه باسکول های دیجیتالی و صنعتی محک امکان خریدی مطمعن و آگاهانه و خردمندانه را برای کاربران فراهم سازد . ما در کنارتان خواهیم بود تا شما آسوده خاطر باشید . کاربران گرامی ما در نظر داشته باشند که انواع ترازوهای فروشگاهی و دیجیتالی محک در فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی ترازوی محک موجود می باشند .

خرید از نمایندگی باسکول محک :

نمایندگی باسکول محک

انواع باسکول های دیجیتال فروشگاهی محک همواره پرطرفدار هستند ولیکن در اینجا به دو مورد از پرفروشترین باسکول های محک اشاره خواهیم کرد .

باسکول چرخدار محک 500 کیلویی گالوانیزه مدل MDS13000

باسکول چرخدار محک 200 کیلویی گالوانیزه مدل MDS13000

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.