مقالات

نمایندگی امگا 02166086112

نمایندگی امگا

نمایندگی امگا ایده جذاب و بروز برای تامین انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی در فروشگاه دیجی اسکیل است که در پس این ایده تجربیات زیادی نهفته است ، از جمله سال ها تولید و فروش تجهیزات امروزه به خاطر وجود مشاغل گوناگون نیاز به تهیه لوازم و تجهیزات صنعتی برای کسب و کارهای مختلف بوجود آمده است ، لوازم و دستگاه هایی که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشند و به راحتی بتوان در هر زمانی آن ها را سفارش داد و با حداقل انرژی و هدر رفت زمان به آنها دسترسی پیدا کرد . نمایندگی امگا تلاش می کند با تیکه به این موارد و تجربیات گذشته و دسترسی آسان رضایت شما همراهان عزیز را کسب کند .

نمایندگی امگا

نمایندگی امگا | فروشگاه دیجی اسکیل

فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی امگا اعلام می کند کلیه محصولات امگا در فروشگاه دیجی اسکیل موجود و به همراه ضمانت اصل بودن کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر شرکتی در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد .

نمایندگی امگا

نمایندگی امگا | چرخ گوشت امگا

چرخ گوشت امگا صد صنعت آرا محصولی از یک شرکت ایرانی واقع در استان البرز (کرج) است که در زمینه طراحی و تولید ابزارهای آشپزخانه صنعتی فعالیت می کند . چرخ گوشت امگا صد صنعت به دلیل شباهت هایش به چرخ گوشت امگا ایتالیا ، به چرخ گوشت امگا ایرانی معروف است . این چرخ گوشت ایرانی شامل 4 مدل می شود که هر یک ویژگی های خاصی دارد .

جنس بدنه برخی از مدل ها از آلومینیوم آلیاژی است و بدنه برخی مدل ها تمام استیل است . بدیهی است که قیمت چرخ گوشت امگا صد صنعت در نمونه های استیل بیشتر خواهد بود . انواع چرخ گوشت امگا ایرانی از تیغه و پنجره ایتالیایی بهره می برند که در ارتقای سطح کیفی و بازدهی این چرخ گوشت های رومیزی بسیار اثرگذار خواهد بود .

نمایندگی امگا

نمایندگی امگا | اره استخوان بر امگا

اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا یکی از بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های اره استخوان بر ساخته شده در کشور است که قابلیت رقابت با دستگاه‌های اره استخوان خارجی را داشته و بسیار با کیفیت است . اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا تحت لیسانس ACEC بلژیک ساخته شده و به همین خاطر یک اره ماهی بری باکیفیت از آب در آمده است .

کیفیت بالای اره ماهی بر امگا ایرانی موجب شده تا به‌راحتی برای آن یک سال گارانتی در نظر گرفته شود و قاعدتا برای بعد از خرید اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا خدمات پس از فروش نیز از سوی شرکت سازنده این دستگاه اره قصابی پیش‌بینی شده است .

نمایندگی امگا

نمایندگی امگا | مرغ خرد کن امگا

دستگاه مرغ خرد کن امگا صد صنعت آرا دستگاهی مخصوص برش دادن انواع مرغ های ریز و درشت است . زمینه های استفاده از دستگاه مرغ خرد کن می تواند در هتل ها و غذاخوری ها و آشپزخانه های صنعتی باشد . شرکت ایرانی امگا صد صنعت دو نمونه از دستگاه اره مرغ بری را طراحی و تولید کرده است که دارای بدنه تمام استیل و کاربری ساده می باشند .

نمایندگی امگا با ساخت این دستگاه ها از آلیاژ استیل توانسته انتظار رعایت بهداشت را برای صاحبین مشاغل گوناگون برآورده سازد . در عین حال داشتن موتورهایی که از قدرت کافی برخودارند ، تیغه هایی برنده ، در کنار سوئیچ امنیتی برای ارتقاء سطح ایمنی دستگاه مرغ خرد کن امگا صد صنعت را به نمونه ای لایق و درخور توجه از یک تولید داخلی تبدیل کرده است .

نمایندگی امگا

نمایندگی امگا | کالباس بر امگا

امگا به عنوان برترین سازنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، تولیدات شاهکار خود را به بسیاری از کشورهای دنیا صادر کرده است . تجهیزات آشپزخانه صنعتی که گروهی از مشاغل هر روز با آن سر و کار دارند توسط این کمپانی با کیفیت چشمگیر تولید می گردد . ما با ارائه تنوع بالایی از این محصولات دید بهتری را برای انتخاب بهترین محصول مناسب با کسب و کار شما در اختیارتان خواهیم گذاشت بنابراین می توانید در فروشگاه دیجی اسکیل انواع کالباس بر امگا در سایز های 25 ، 27.5 ، 30 ، 32 و 35 را بررسی مشاهده نمایید .

نمایندگی امگا

نمایندگی امگا | میکسر امگا

میکسر امگا به عنوان محصولی از شرکت گروه امگا مینروا از همان کیفیت و کارکردی بهره می برد که دیگر محصولات این شرکت معتبر ایتالیایی برخوردارند . میکسر امگا به عنوان یکی از میکسرهایی که غالبا به عنوان میکسر گوشت معرفی می شود ، از با کیفیت ترین انواع موجود در بازار است . غذاخوری ها و هتل ها و کبابی ها اصلی ترین مصرف کنندگان میکسر گوشت امگا خواهند بود . انواع میکسر امگا را می توان با ظرفیت آنها توضیح داد . گنجایش مخزن کوچک ترین میکسر امگا 30 لیتر است پس از آن به ترتیب ظرفیت های 50 لیتر ، 90 لیتر ، 120 لیتر و 180 لیتر انواع میکسر امگا را تشکیل می دهد .

نمایندگی امگا

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.