مقالات

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک 09125774170

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک با اصطلاح همان پرس نایلون نامی آشنا برای کاربران و مصرف کنندگان این کالا می باشد . شرکت دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک به عنوان یک شرکت ایرانی با سابقه ی درخشان 30 ساله در زمینه ی تولید انواع دوخت پلاست (پرس نایلون) در دو مدل دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک دستی رومیزی و دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک پدالی ایستاده هم چنان در صدر جدول تولید کنندگان دوخت پلاست حضور دارد .

شرکت دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک چندین محصول دوخت و پرس با ابعاد و مدل های مختلف تولید و روانه بازار کرده است که هر دستگاه به نوعی جوابگوی نیاز یک سری از مشاغل و مصرف کننده ها می باشند . دستگاه دوخت پلاست چیست ؟ دستگاه دوخت پلاست یا پرس پلاستیک یکی از انواع ابزارهای بسته بندی است که پرس درب نایلون های پلاستیکی از طریق جوش دادن دو لبه نایلون کاربرد دارد . دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک با استفاده از حرارت و فشار دو لبه نایلون را به صورت یکپارچه به یکدیگر جوش می دهد .

انواع دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک :

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک

انواع دستگاه دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک که یکی از شرکت های با سابقه درخشان در امر تولید دستگاه های پرس پلاستیک می شود شامل دستگاه های پرس دستی کوچک و بزرگ می شود . این دستگاه های با طول دوخت های مختلف از 15 سانتی متر تا 60 سانتی متر تولید می شوند که توان دوخت و پرس انواع نایلون پلاستیک را دارند . دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک در مدل های مختلف از کیفیت بسیار بالای تولید برخوردار است و با استفاده از حرارت ایجاد شده در فک ها پرسی محکم برای انواع بسته بندی می زند .

اندازه بسته ها بر اساس طول دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک انتخاب می شود البته با دستگاه های پرس بزرگتر مثلا 60 سانتی متری می توان بر روی بسته های کوچکتر نیز دوخت زد یا به طور همزمان دو بسته را در کنار هم قرار داده و سرعت تولید بسته بندی را بالا برد . کارکردن با انواع دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک بسیار ساده می باشد و با ایمنی بالایی می توان بسته بندی خوب و شکیلی را پدید آورد .

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک رومیزی سایز کوچک :

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک

یکی از انواع دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک که به صورت رومیزی و کوچک می باشد و در سایت اینترنتی دیجی اسکیل به فروش می رسد ، دستگاه های پرس دستی با طول دوخت کم بوده که به وسیله آن ها می توان بسته بندی هایی از سایز 15 و 20 و 25 تا 30 سانتی متر را پرس نمود مانند : بسته بندی زعفران ، شکلات یا بذرها و داروهای گیاهی و غیره… دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک رومیزی در مدل های مختلف دارای کارایی یکسانی می باشند و تنها تفاوت این پرس نایلون ها فقط در اندازه ی فک پرس است .

فک حرارتی دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک از جنس تفلون می باشد و باعث خراب یا جمع شدن پلاستیک بسته بندی نمی شود . عرض دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک در مدل های مختلف متغیر و در حد چند میلی متر می باشد . زمان دوخت دستگاه پرس دستی نیز خیلی کوتاه بوده و در ظرف چند ثانیه بسته بندی را پلمپ می نماید . ولتاژ برق لازم برای دستگاه دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک نیز همان 220 ولت برق شهری می باشد .

 دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک رومیزی سایز بزرگ :

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک

این دستگاه دوخت با توجه با اندازه المنت می تواند تا اندازه 40 سانتی متر را بدوزد . عملکرد این دستگاه به صورت حرارتی است و با پایین آوردن المنت دستگاه بر روی پوشش بسته بندی ، می توان دوخت را به وسیله حرارت انجام داد . انواع پوشش های شفاف و شیشه ای مانند سلفون و پلاستیک را می توان بر روی این دستگاه دوخت . دستگاه دوخت حرارتی دارای زمان سنج خودکار است . تغذیه این دستگاه از طریق برق تک فاز یا شهری تامین می شود .

دستگاه دوخت 50 سانتی سپهر الکتروتکنیک جزو دو نمونه بزرگ این شرکت به شمار می آید که می توانند بسته بندی های بزرگ انجام دهند . البته این بسته بندی ها نیز در قالب سلفون و پلاستیک خواهد بود و با داشتن المنتی به طول 50 سانتی متر می توان دوخت هایی به طول 50 سانتی متر انجام داد . کار با این دستگاه دوخت بسیار آسان است و نیازمند مهارت آنچنانی نیست . داشتن پیچ تنظیم دما به کاربر کمک می کند تا دمای دستگاه را بر حسب نیاز خود تنظیم کند .

دستگاه دوخت 60 سانتی سپهر الکتروتکنیک بزرگ ترین مدل پرس نایلون این شرکت ایرانی است و می توان در واحدهای صنعتی و کارخانه ای و کسب و کارهای کوچک و خانگی برای بسته بندی اقلام با سلفون یا پلاستیک و دیگر پوشش هایی که امکان بسته بندی با حرارت را دارند ، به کار برد . بدنه ای فلزی دارد و کار با آن بسیار ساده است . با داشتن پیچ تنظیم حرارت ، می توان داغی المنت را به دلخواه تغییر داد .

نوع المنت دستگاه دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک :

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک

تمامی انواع دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک دارای المنت می باشد که این المنت گرمای لازم برای دوخت بسته بندی را تامین می نماید و آن را به فک دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک انتقال می دهد . نوع المنت به کار رفته در دستگاه در طول عمر و کارایی دستگاه دوخت بسیار موثر می باشد . نوع المنت دستگاه های تولید شده در این شرکت ایرانی همه از المنت های تحت کشش می باشند . بنابراین مشکل پاره شدن المنت در اثر کشیدگی در دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک کاملا از بین رفته و سبب می شود دستگاه طول عمر بالایی داشته باشد .

مزیت مهم دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک :

در کنار المنت مقاوم و مناسب در دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک مزیت دیگر آن برخورداری از ترانس قوی می باشد که قدرت و مقاومت دستگاه های پرس دستی را بالا برده و می توان به وسیله آن ها کارهای سنگین و طولانی دوخت بسته بندی را انجام داد بدون آن که به دستگاه فشار وارد آمده و آسیب ببیند .

قیمت دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک :

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک با وجود کارایی بالا و کیفیت خوبی که دارند و با در نظر گرفتن اینکه تولید ملی هستند ، با قیمت مناسبی نیز در بازار عرضه می شوند . برای مشاهده قیمت و سایر مشخصات دقیق انواع دستگاه های پرس دستی و دیدن تصاویر آن می توانید به سایت فروشگاهی دیجی اسکیل که معتبرترین نمایندگی سپهر الکتروتکنیک در تهران است ، مراجعه نمایید و با مطالعه مطالب به صورت کامل با این دستگاه ها آشنایی پیدا کنید .

خرید دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک از فروشگاه دیجی اسکیل :

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک

برای استعلام قیمت به روز و راهنمایی های بیشتر در مورد دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک می توانید از طریق تماس تلفنی یا آنلاین با کارشناسان فروش دیجی اسکیل در ارتباط باشید . سفارش خرید دستگاه مورد نظر را به صورت اینترنتی نیز می توانید ثبت نمایید تا همکاران ما در بخش فروش پیگیری های لازم و بقیه مراحل خرید را انجام داده و دستگاه سفارش داده شده هر چه زودتر در محل مورد نظر شما به دستتان برسد . * فروشگاه دیجی اسکیل پشتیبان 24 ساعته شما خواهد بود ، در هر جای ایران که باشید *

معرفی یک محصول جدید برای فروشگاهتان در کنار دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک :

دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک

کشوی پول محک یکی از نیازهای اولیه هر فروشگاه و سوپرمارکتی است . برند محک سالهاست در زمینه تولید تجهیزات فروشگاهی فعالیت می کند و نامی پرآوازه در این زمینه است . جنس رنگ این محصول از نوع الکترواستاتیک بوده که نسبت به رنگ های پودری مزایای بیشتری دارد ، نظیر امکان دورپوشانی و پوشش دهی بهتر ، سهولت در فرایند رنگ آمیزی و امکان ایجاد لایه نازکی از رنگ . این محصول را می توانید هم اکنون به دو روش خرید آنلاین و هم بصورت خرید حضوری از طریق وب سایت رسمی دیجی اسکیل که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد با خاطری آسوده و مطمعن خریداری کنید .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.