مقالات

دستگاه مرغ خرد کن امگا

دستگاه مرغ خرد کن امگا

دستگاه مرغ خرد کن امگا با نام دستگاه مرغ خرد کن امگا صد صنعت آرا در بیم مشتریان اره مرغ بر نیز شناخته شده است . این دستگاه در دو سایز 25 و 30 سانتی طراحی و به تولید رسیده است . طراحی زیبا و کاربردی این محصول سبب جذب متقاضیان به خود شده است . یکی از جدید ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی دستگاه مرغ خردکن است که همانند محصولاتی همچون کالباس بر ، اره استخوان بر ، چرخ گوشت و غیره… از دستگاه های الزامی آشپزخانه های صنعتی می باشد .

دستگاه مرغ خرد کن امگا

در گذشته برای خرد کردن مرغ باید خود در منزل این کار را انجام می دادید که از طرفی دیگر این کار به تنهایی بشدت دشوار بود و باعث بروز خطراتی از جمله بریدگی دستان می گردید و از زاویه دیگر بخواهید به آن توجه کنید امکان کثیف کردن محیط منزل و در آخر شستشوی ظروف آغشته شده به خون مرغ که از بزرگترین معضل برای کسانی است که به بو حساس می باشند محسوب می شود .

امروزه بیشتر فروشگاه های پروتئینی مجهز به دستگاه مرغ خرد کن می باشند که به راحتی و بدون خطا عملیات برش مرغ را انجام می دهند . در قصابی ها ، رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها و اصنافی که مصرف آنها در حجم بالایی می باشد خرید اره مرغ بر جهت سهولت کار و سرعت عمل بالا پیشنهاد می شود .

دستگاه مرغ خرد کن امگا

دستگاه مرغ خرد کن امگا چیست ؟

دستگاه مرغ خرد کن در برند های متنوعی وارد بازار شده است ، از معروف ترین این برند ها دستگاه مرغ خرد کن امگا می باشد . از آن رو که این محصول با مواد گوشتی ارتباط مستقیم دارد باید از بهداشت بالایی برخوردار باشد پس شرکت امگا با استفاده از جنس استیل هم برای تیغه و هم برای بدنه این مشکل بزرگ را رفع کرده است چرا که جنس این دستگاه مانع از زنگ زدگی می شود .

دستگاه مرغ خرد کن امگا از ایمنی بالایی برخوردار می باشد چرا که قطعه ای را به عنوان محافظ دستان قرار داده تا در هنگام برش دست ها از خطر بریدگی در امان بمانند . تیغه تیز و برنده ای که برای این محصول تعبیه شده مانع از آسیب دیدگی به گوشت مرغ می شود . این محصول از تمامی استاندارد های روز بهره مند می باشد و بدنه آن تماما از استیل ضد زنگ تولید شده است که امکان سهولت در شستشو را برای اپراتور دستگاه فراهم ساخته است .

شرکت دستگاه مرغ خرد کن امگا :

امگا از معتبر ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که بر روی دستگاه خود سویچی تعبیه کرده تا در مواقع اضطراری به وسیله آن برق دستگاه قطع شود از طرفی دیگر باید در نظر داشت که این شرکت به مدت یک سال ضامن دستگاه خود است و به مدت 10 سال تضمین می کند که می توانید در صورت نیاز کاربران به قطعات یدکی ، آن را تامین کنید .

دستگاه مرغ خرد کن امگا

انواع دستگاه مرغ خرد کن امگا :

همانطور که در بالا به آن اشاره شده امگا محصولات خود را در سایز مختلف تولید کرده است ؛ مرغ خرد کن امگا ایرانی مدل SC300 دارای ابعاد 56 * 55 * 50 سانتیمتر و وزن 45 کیلو گرم می باشد . محصول دیگر این شرکت که تحت عنوان دستگاه مرغ خرد کن امگا مدل SC250 که قطر تیغه آن 25 سانتی متر است دارای ابعاد 46 * 43 * 39 سانتی متر و وزن 30 کیلوگرم می باشد . با داشتن این اطلاعات شما به خوبی می توانید جایی برای این دستگاه کاربردی بر روی میز کار خود داشته باشید .

البته قابل ذکر است که دستگاه مرغ بری امگا مدل SC300 در دو مدل موتور تکفاز و سه فاز توسط شرکت امگا طراحی و تولید می شود ، پس اگر در شغل خود احتیاج یه یک مرغ بر سه فاز داشتید می توانید اره مرغ بر سه فاز امگا را نیز انتخاب کنید .

خرید دستگاه مرغ خرد کن امگا | فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل :

اگر برای خرید دستگاه مرغ خرد کن به دنبال قیمت ، ابعاد و وزن دستگاه هستید با فروشگاه دیجی اسکیل همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این محصول بدست آوردید و در صورت مشاوره خرید می توانید با شماره 09122076310 02166086112 تماس حاصل نمایید . با خرید این محصول نه تنها می توانید مرغ خرد کنید بلکه توانای خرد کردن بوقلمون ، شتر مرغ و سایر طیور را خواهید داشت .

این نکته را در نظر داشته باشید که خرید مرغ خرد کن امگا صد صنعت از نمایندگی امگا ایرانی بسیار به صرفه تر از مراکز متفرقه می باشد و هم چنین دارای مزایایی از قبیل تضمین اصل بودن کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود .

با توجه به موارد ذکر شده توصیه می شود خرید مرغ خردکن امگا را حتما از نمایندگی امگا ایرانی انجام دهید . قیمت مرغ خرد کن امگا با توجه به میزان قدرت و کارایی متفاوت می باشد ، اما مطمعن باشید با خرید از فروشگاه دیجی اسکیل شما این محصول را با قیمتی مناسب تر از دیگر فروشگاه ها تهیه خواهید کرد .

دستگاه مرغ خرد کن امگا

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.