مقالات

دستگاه مرغ خرد کن

دستگاه مرغ خرد کن

دستگاه مرغ خرد کن لذت تکه تکه کردن آسان گوشت پرندگانی چون مرغ ، بوقلمون ، غاز ، اردک و غیره… را برای شما به ارمغان می آورد . با توجه به حساسیت عملیات تکه تکه کردن گوشت مرغ در فروشگاه های عرضه گوشت مرغ و سایر طیور ، فروشگاه دیجی اسکیل اقدام به معرفی دستگاه های مرغ خردکن تمام استیل نموده است .

از دستگاه مرغ خرد کن می توان در تمامی مغازه ها و فروشگاه های عرضه گوشت مرغ استفاده کرد . شما به کمک مرغ خردکن می توانید در عرض چند دقیقه ، اقدام به قطعه قطعه کردن گوشت اردک ، غاز ، بوقلمون ، مرغ و غیره… نمایید .

دستگاه مرغ خرد کن با بدنه ای از جنس استیل خالص مناسب برای انواع فروشگاه های مرغ فروشی سراسر کشو ر می باشد. این دستگاه های مرغ خرد کن دارای تیغه برنده و بسیار تیز می باشد که برای سلامت کاربر قاب محافظ نیز بر روی این تیغه قرار می گیرد . تیغه دستگاه ها قابل تیز شدن می باشند .

دستگاه مرغ خرد کن

دستگاه مرغ خرد کن چیست ؟

دستگاه مرغ خرد کن یک دستگاهی است جهت برش و خرد کردن انواع گوشت و مرغ و غیره… که با بدنه استیل خالص مناسب برای استفاده در انواع مرغ فروشی ها و فروشگاه های توزیع طیور می باشد . این خرد کن مرغ صنعتی را می توانید با استفاده از برق تک فاز خانگی 220 ولت شهری مورد استفاده قرار دهید .

بدنه تمامی دستگاه های مزغ خرد کن همان طور که ذکر گردید با استفاده از استیل خالص طراحی و ساخته شده است . بدنه استیل مرغ خرد کن ها کاملا طبق موازین و مقررات وزارت بهداشت و استانداردهای بهداشتی تولید می شود . تیغه مرغ خرد کن ها از جنس استیل استنلس قابل تیز شدن از نوع بهداشتی می باشد .

قدرت برندگی مناسب ، سرعت دور بالا ، مقاوم و بهداشتی از ویژگی های دیگر تیغه های مرغ خرد کن است . بر روی تیغه تمامی دستگاه ها یک محافظ برای جلوگیری از آسیب به اوپراتور دستگاه تعبیه شده است . موتور دستگاه خرد کن مرغ از بهترین و بهینه ترین موتور ها می باشد که میزان قدرت آن بسته به انتخاب دستگاه بین 1 اسب بخار ، 1/5 اسب بخار ، 2 اسب بخار ، 3 اسب بخار متفاوت است . اصولا کارکردن با دستگاه مرغ خرد کن بسیار آسان بوده و هر شخصی می تواند به سادگی و با رعایت نکات ایمنی از مرغ بر استفاده نماید .

دستگاه مرغ خرد کن

چرا باید از دستگاه مرغ خرد کن استفاده کنیم ؟

دستگاه مرغ خرد کن را می توان در تمامی فروشگاه های فروش مرغ مورد استفاده قرار داد . امروزه وجود دستگاه خردکن مرغ که یکی از تجهیزات صنعتی مهم  محسوب می شود ، از اصلی ترین ابزار ها در مرغ فروشی های بزرگ و کوچک می باشد .

به دلیل مشغله کاری مردم ،  تمیز کردن مرغ در خانه بسیار سخت و  طاقت فرسا می باشد . دیگر بیشتر مردم زمان کافی برای تمیز کردن و خرد کردن مرغ را ندارد و در صورتی که فروشگاهی این موارد را انجام ندهد هیچ بعید نیست که مشتری از آن فروشگاه خرید ننماید .

دستگاه های مرغ خرد کن در مدل های مختلف توسط شرکت های مختلفی طراحی و تولید می گردید و می تواند کمک شایانی به خریداران مرغ و فروشندگان مرغ نماید . از معروف ترین برندهای دستگاه مرغ خرد کن می توان به شرکت امگا ، شرکت براکس ، شرکت زیما اشاره نمود .

قیمت دستگاه مرغ خردکن چقدر است ؟

قیمت دستگاه مرغ خرد کن به  عوامل متعددی از جمله شرکت و برند سازنده ، جنس بدنه استیل ، اتوماتیک بودن ، میزان کارای ، برق مصرفی ، قطر تیغه ،و غیره… بستگی دارد . خرید انواع دستگاه مرغ خردکن از فروشگاه دیجی اسکیل با مناسب ترین قیمت ، ضمانت اصل بودن کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش ، بهترین انتخاب برای کاربران خواهد بود .

چرا باید دستگاه مرغ خرد کن را از فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل بخریم ؟؟؟

فروشگاه دیجی اسکیل دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت است .

فروشگاه دیجی اسکیل دارای پشتیبانی 24 ساعته و گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد .

همه پرداخت‌های اینترنتی شما توسط درگاه بسیار امن تایید شده پلیس فتا صورت می‌گیرد .

فروشگاه دیجی اسکیل ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به همه کالاهای ارسالی دارد .

دستگاه مرغ خردکن با وجود اینکه از موتور و نیروی الکتریسیته برای کار کمک میگیرد، اما ساختاری ساده دارد و عموما با داشتن تیغه ای در یک طرف دستگاه و موتور در طرف دیگر شناسایی می شود . هنگام خرید دستگاه مرغ خرد کن توجه به آلیاژ استفاده شده در بدنه دستگاه ، قدرت موتور و جنس تیغه از اقدامات پیش از خرید مرغ خردکن است . با ما تماس بگیرید تا از کارشناسان مشاوره بگیرید و خریدی آگاهانه داشته باشید .

دستگاه مرغ خرد کن

انواع دستگاه مرغ خرد کن :

دستگاه مرغ خرد کن از آن دسته دستگاه هایی است که باید در هر آشپزخانه و غذاخوری و هتلی باشد . چون غذاهایی که با مرغ طبخ می شود باید در لیست غذایی این مکان ها باشد . پس دستگاه مرغ خرد کن از ملزومات آشپزخانه های صنعتی به شمار می آید . اکنون می خواهیم چند مود از بهترین انواع مرغ خرد کن صنعتی و نیمه صنعتی را معرفی کنیم .

دستگاه مرغ خرد کن زیما

دستگاه مرغ خرد کن

دستگاه مرغ خرد کن زیما مدل RM250 دارای طراحی بصورت رومیزی است و با داشتن ابعاد 44×55×44 سانتیمتر مناسب برای استفاده در محیط های مختلفی خواهد بود . پوشش این محصول را رنگ استاتیک تشکیل داده تا مقاومت و استقامت را در محصول نمایان سازد به علاوه اینکه این جنس سبب افزایش طول عمر در دستگاه خواهد شد . قط تیغه ی 25 سانتیمتر این دستگاه مرغ خرد کن زیما از استیل است که هم ضد زنگ بوده و هم شست و شوی راحتی را در پیش دارد .

دستگاه مرغ خرد کن امگا

دستگاه مرغ خرد کن

مرغ خرد کن امگا ایرانی را باید یکی از منحصر بفردترین دستگاه‌های مرغ خرد کن دانست که در واقع یک مرغ بر ایرانی بوده و توسط شرکت پرآوازه امگا طراحی شده است . شرکت امگا بیشتر در زمینه واردات تجهیزات صنایع غذایی مثل دستگاه برش مرغ فعالیت می‌کند ، اما با توجه به وجود توانایی آن در تولید دستگاه مرغ خرد کن ، تصمیم به این کار گرفته و در تجربه اول خود در تولید خرد کن مرغ نیز بسیار موفق بوده است .

دستگاه مرغ خرد کن براکس

دستگاه مرغ خرد کن

مرغ خرد کن براکس مدل BM355S یک دستگاه کاملا ایرانی است که در داخل کشور طراحی و به مرحله تولید رسیده است . دستگاه مرغ بر براکس برای جلوگیری از خطرات احتمالی کار با چاقو هنگام قطعه قطعه کردن مرغ طراحی شده است . دستگاه مرغ بر براکس برای کسب و کارهای کوچک مانند کارخانه تولید مرغ و فروشگاه ها مناسب است . اگر قصد خرید مرغ بر براکس را دارید باید بدانید که این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده است که بر قیمت مرغ بر براکس تاثیرگذار است .

دستگاه مرغ خرد کن

دستگاه استرچ کش یا همان استفاده از سلفون به منظور بسته بندی و محافظت محصولات شیوه ای مرسوم شده است که این کار می تواند به کمک سلفون کشی دستی یا با کمک ماشین آلات اتوماتیک انجام گیرد . مزیت های دستگاه استرچ کش محصولات فراوان است که محافظت از رطوبت ، گرد و خاک و انسجام بسته ها از معروف ترین ویژگی این نوع بسته بندی می باشد . دستگاه استرچ کش در انواع مختلف با کاربری های متعدد تولید می شود .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.