مقالات

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی که امروزه با توجه به افزایش کسب و کار ها و همچنین مشاغل خانگی این اسم را زیاد می شنویم ، به جرات می توان گفت که امروزه بسته بندی در تمام مشاغل و صنعت تولید وارد شده نقشی بسیار مهم و کاربری را دارد .

دستگاه بسته بندی تاثیر بسزایی در فروش محصول داشته و دارد که هر روز این نیاز بیشتر و بیشتر می شود زیرا خریداران بیشتر از گذشته به نوع و نحوه بسته بندی محصولات توجه می کنند و یکی از فاکتور های مهم خود را در خرید قرار می دهند .

البته می توان به این نکته هم اشاره کرد که باتوجه به اینترنتی شدن فروش محصولات و خرید از طریق وبسایت های فروشگاهی تاثیر این امر و توجه مشتریان را چند برابر کرده است .

البته می توان به این مورد هم اشاره کرد که بسته بندی خوب در مواد خوراکی مانند حبوبات ، قارچ ، آجیل ، خشکبار ، گوشت ، مرغ ، ماهی ، سبزیجات و غیره… باعث جلوگیری از فاسد شدن زود هنگام و نگهداری طولانی مواد غذایی مورد نظر می شود .

دستگاه بسته بندی

انواع دستگاه بسته بندی | دیجی اسکیل

تجهیزات دستگاه بسته بندی در مدل ها و سایز های بسیار زیادی وجود دارد که باتوجه به نیاز خود می توانید آنها ها را برای بسته بندی انتخاب و تهیه کنید . در وب سایت دیجی اسکیل دستگاه بسته بندی به قسمت های مختلفی تقسیم بندی شده است تا براحتی بتوان دستگاه بسته بندی مورد نظر را جستجو و پیدا کرد که در زیر دسته های مختلف را معرفی می کنیم .

دستگاه بسته بندی دوخت پلاستیک

دستگاه بسته بندی دوخت پلاست نیز تنوع محصول زیادی دارد از جمله : دستگاه دوخت پدالی که مناسب برای بسته بندی و دوخت بر روی پلاستیک ، فویل ، آلومنیوم ، پلی اتیلن ، پلی استر و غیره… که برای استفاده در بسته بندی حبوبات ، قند ، شکر، ماکارونی ، مواد پودری وغیره… می باشد . همچنین دستگاه دوخت پدالی در سایز های 20 ، 30 ، 40 ،50 سانت می باشند .

دستگاه بسته بندی

علاوه بر دستگاه دوخت پدالی ، نوع دیگر از دستگاه بسته بندی دوخت پلاست رومیزی وجود دارد که عملکرد آن بصورت رومیزی می باشد با این تفاوت که قدرت و قیمت این نوع دستگاه نسبت به دستگاه پدالی کمتر می باشد . پیشنهاد فروشگاه دیجی اسکیل به کاربران گرامی استفاده از دستگاه دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک که یک برند برتر ایرانی می باشد، است .

یکی دیگر از دستگاه بسته بندی دوخت جهت بسته بندی انواع محصولات ، دستگاه دوخت ریلی می باشد که اتوماتیک بوده و کار با این دستگاه بسیار راحت می باشد همچنین برخی از مدل های دوخت ریلی همراه با تاریخ زن می باشد که علاوه بر دوخت بسته بندی تاریخ و قیمت را نیز برروی بسته بندی درج می کند .

کاربران گرامی فروشگاه دیجی اسکیل نیز می توانید با توجه به نیاز خود هرکدام از دستگاه بسته بندی دوخت خانگی ، نیمه صنعتی ، صنعتی را انتخاب و تهیه نمایید .

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی سلفون کش

دستگاه سلفون کش از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات دستگاه بسته بندی می باشد . این محصول یکی از دستگاه های پرکاربرد بسته بندی در خانه ، کارگاه ها ، کارخانجات ، فروشگاه های زنجیره ای وغیره … است . دستگاه بسته بندی سلفون کش نیز مانند سایر دستگاه های مدل های مختلفی دارد که عبارتند از :

دستگاه سلفون کش رومیزی تمام استیل ( استیل بگیر و استیل نگیر و استیل ساده ) که برقی می باشد . این دستگاه مناسب جهت بسته بندی و سلفون کشی انواع شیرینی ، سالاد ، بسته بندی قارچ وغیره… است .

نوع دیگر دستگاه سلفون کش دستی که عملکرد آن بصورت دستی و بدون نیاز به برق می باشد و بیشتر مناسب برای کسب و کار هایی کوچک که احتیاج به سرعت عمل بالایی در انجام امر بسته بندی ندارند مثلا موارد مصرفی خانگی و موارد مشابه آن پیشنهاد می شود .

دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه بسته بندی نیز مانند سایر محصولات با توجه به تغییر قیمت مواد اولیه و دیگر عوامل دچار تغییر می شوند . دستگاه های بسته بندی در انواع مختلف با برندهای متنوعی تولید می شوند که با توجه به نوع و کارکرد دستگاه متفاوت می باشد و تمامی این موارد در قیمت نهایی دستگاه های بسته بندی تاثیر بسزای دارند ، کاربران با مراجعه به سایت دیجی اسکیل می توانید تمام مدل ها با قیمت را مشاهده نمایید .

دستگاه بسته بندی

چرا خرید دستگاه بسته بندی از دیجی اسکیل پیشنهاد می شود ؟!

تمام محصولات فروشگاه دیجی اسکیل بصورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می گردد .

دستگاه های معرفی شده توسط فروشگاه دیجی اسکیل تماما موجود می باشند .

سفارشات ثبت شده در فروشگاه دیجی اسکیل در تهران در کمتر از 2 ساعت و در شهرستان ها با فاصله یک روز با ضمانت سلامت و اصل بودن کالا به دستتان خواهد رساند .

همواره رسالت دیجی اسکیل مشاوره و فروش انواع دستگاه های بسته بندی است که به متقاضایان ، مشاوره های لازم جهت راه اندازی خطوط بسته بندی در انواع مختلف ارائه می نمایند . کارشناسان فروش متخصص دیجی اسکیل همراه شما خواهند بود تا اطلاعات را بصورت رایگان در این زمینه بصورت مستقیم به صاحبین مشاغل در هر ابعادی ( خانگی تا کارخانه ) ارائه نماید .

دستگاه بسته بندی

قیمت اره استخوان بر در فروشگاه دیجی اسکیل از بهترین متریال ساخته شده است . در صورتی که از این وسیله به شکل صحیح استفاده کنید و در نگهداری از آن ، نکات لازم را رعایت نمایید ، می توان از اره استخوان بر برای مدت طولانی با حفظ بهره وری استفاده کرد .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.