مقالات

تیغ اره استخوان بر

تیغ اره استخوان بر

تیغ اره استخوان بر یکی از مهم ترین اجزاء یک دستگاه استخوان بر محسوب می شود . حتما در هنگام خرید انواع تیغ اره استخوان بر به اورجینال بودن آن دقت کنید ، خرید تیغ اره استخوان بر فیک موجب می شود سطح کاری شما پایین بیاید ، علاوه بر اینک دوباره مجبور خواهید شد هزینه کنید تا تیغه ای جدید ، با کیفیت و اورجینال تهیه کنید .

تیغ اره استخوان بر | فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل

از قطعات اصلی انواع اره استخوان بر می توان به الکترو موتور ، شاسی دستگاه ، میزکار ، بازو های راهنما ، تابلو برق ، صفحه کنترل ، فلکه های دستگاه ، تیغ اره نواری و بازوی محافط اشاره نمود .

انواع تیغ اره استخوان بر | تیغ نواری گوشت بری

مهم ترین عامل در کیفیت برش گوشت نوع تیغ اره استخوان بر نواری دستگاه می باشد . تیغ اره های نواری در دستگاه های اره استخوان بر به سه گروه تقسیم می شوند که در ادامه شما را با این سه گروه آشنا خواهیم کرد .

تیغ اره استخوان بر نواری برش گوشت گرم

تیغ اره استخوان بر

گروه اول از تیغ اره استخوان بر نواری گوشت بری ، تیغ اره نواری برش گوشت گرم می باشد . نوع آلیاژ مصرفی و عملیات حرارتی انجام شده در این گروه از تیغ اره استخوان بر باعث عملکرد بسیار عالی در برش گوشت های گرم شده است . جنس بدنه و دندانه این گروه از تیغ اره های استیل ضد زنگ می باشد و مناسب برای برش مداوم گوشت های استخوان دار نمی باشد .

تیغ اره استخوان بر نواری برش گوشت منجمد و استخوان دار

تیغ اره استخوان بر

این گروه از تیغ اره از لحاظ ظاهری کاملاً شبیه به تیغ اره های نواری برش گوشت گرم بوده با این تفاوت که آلیاژ مصرفی و نوع عملیات حرارتی در آنها کمی متفاوت تر بوده و دندانه ها مقاومت بسیار بهتری در برش گوشت های منجمد و استخوان دار دارند . قیمت این گروه از تیغ اره استخوان بر کمی بیشتر از گروه اول می باشد .

تیغ اره استخوان بر نواری برش گوشت منجمد و استخوان دار صنعتی

تیغ اره استخوان بر

گروه سوم از تیغ اره نواری از لحاظ کیفیت بسیار عالی بوده و دارای انعطاف پذیری و دندانه های بسیار قدرتمند برای برش مداوم گوشت های منجمد و استخوان دار هستند . این گروه از تیغ اره که به تیغ اره های P.O.D معروف هستند حداقل چهار برابر عملکرد بهتری نسبت به تیغ اره نواری برش گوشت منجمد دارند و مناسب برای استفاده در کارگاه بزرگ صنعتی هستند .

نکته: تیغ اره های نواری برش گوشت منجمد واستخوان دار صنعتی P.O.D گزینه مناسبی برای تمامی انواع اره استخوان بر می باشند . (قیمت بالاتری نسبت به تیغ اره های گروه اول و دوم دارد.)

تیغ اره استخوان بر

تیغ اره استخوان بر و نحوه تعویض تیغه

دستگاه های اره استخوان بر همانطور که اشاره شد دارای دو فلکه می باشند ، یکی از فلکه ها ثابت بوده و دیگری متحرک می باشد ، برای تعویض تیغ اره نواری باید از فلکه متحرک کمک بگیرید . با آزاد کردن فلکه متحرک و شل شدن تیغ اره می توانید تیغ اره استخوان بر را براحتی از دستگاه خارج نمائید و با تیغ اره جدید تعویض نمائید ، بعد از جاگذاری تیغ اره نواری فلکه متحرک را به حالت اولیه باز گردانید .

خرید تیغ اره استخوان بر از دیجی اسکیل

توسعه و رشد روزافزون اینترنت و افزایش منافع خرید اینترنتی باعث شده است عده کثیری از مصرف کنندگان اقدام به خرید اینترنتی نمایند ، از این رو فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل هدف دسترسی سریع و آسان به ابزار آلات تخصصی صنعت برشکاری با بهره مندی از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه برشکاری اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی فروش محصولات تخصصی صنعت برش نموده است . در حال حاضر فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل آماده ارائه انواع تیغ اره استخوان بر از برترین برند های تجاری ایرانی و خارجی به کاربران خود می باشد .

انواع اره استخوان بر نیاز به نگهداری خاص و ویژه ای ندارند ، فقط باید یکسری نکات را در نگهداری از آنها رعایت کنید . مهمترین نکته شستشو مستمر دستگاه برای حفظ سلامت مشتریان و عملکرد صحیح دستگاه می باشد ، نکته مهم دیگری که برای نگهداری از دستگاه می توانیم به آن اشاره کنیم عدم برخورد مستقیم آب با موتور دستگاه می باشد ، با این اینکه در صحبت های قبل اشاره کردیم موتور دستگاه دارای گواهی های محافظتی در برابر آب و رطوبت می باشد اما بسیار مهم است که هیچگونه تماس مستقیم و عمدی با آب نداشته باشند .

تیغ اره استخوان بر

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.