مقالات

تعمیر باسکول محک توسط کاربر

تعمیر باسکول محک توسط کاربر

تعمیر باسکول محک توسط کاربر یک امر بسیار مهم تلقی می شود . کلیه ترازوهای دیجیتال فروشگاهی و باسکول های دیجیتال صنعتی و فروشگاهی که توسط شرکت محک طراحی و تولید می شوند دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات گسترده پس از فروش می باشند .

لذا کاربران با مراجعه به نمایندگی های مرکزی خدمات پس از فروش محک در سراسر کشور ایران به راحتی می توانند ترازو های دیجیتال فروشگاهی و باسکول های دیجیتال صنعتی و فروشگاهی خود را تعمیر و مجدد از دستگاه ها استفاده نمایند .

تعمیر باسکول محک توسط کاربر موضوعی ضروری برای خریداران باسکول دیجیتال می باشد چرا که ممکن است دستگاه خریداری شده در حین انجام عملیات توزین دچار مشکلاتی شود و دسترسی به واحد خدمات پس از فروش باسکول امکان پذیر نباشد ، در این صورت کاربر مجبور به تعمیر دستگاه خود می باشد .

ارائه کلیه خدمات پس از فروش باسکول محک شامل تمام قطعات باسکول بوده و هزینه های تعمیرات در مدت گارانتی رایگان می باشد و پس از گارانتی هزینه انجام تعمیرات دریافت می شود .

تعمیر باسکول محک توسط کاربر

در مقاله تعمیر باسکول محک توسط کاربر تعدادی اشکالات احتمالی که ممکن است در هنگام کارکرد باسکول رخ دهد و نحوه ی بر طرف کردن آن ذکر شده است ، در صورت برخود با مشکلاتی غیر از موارد ذکر شده و یا عدم رفع اشکال با واحد خدمات پس از فروش باسکول محک یعنی دیجی اسکیل تماس حاصل نمایید .

تعمیر باسکول محک توسط کاربر :

تعمیر باسکول محک توسط کاربر

قبل از انجام هر گونه اقدامات تعمیر باسکول محک توسط کاربر در صورت نیاز و عدم اطلاعات کافی با نمایندگی باسکول محک حتما در ارتباط باشید.

1- دستگاه باسکول محک خاموش است و روشن نمی شود :

علت خرابی باسکول در این حالت می تواند خاموش بودن دکمه اصلی دستگاه و یا متصل نبودن کابل به برق باشد ، برای تعمیر باسکول محک توسط کاربر دکمه اصلی دستگاه را روشن نمایند و یا کابل باسکول محک را چک نمایند و از متصل بودن آن به برق مطمعن شوند .

2- اشتباه در توزین و بروز نوسان وزنی :

قرار گرفتن باسکول در مسیر پنکه یا کولر ، قرار گرفتن باسکول محک بروی سطح غیر هموار و لغزنده ، برخورد سینی باسکول با اجسام خارجی ، تنظیم نبودن پایه های باسکول و تراز نبودن باسکول ممکن است اشتباهی در امر توزین و بروز نوسان وزنی به وجود آورند که در این موقعیت ها برای تعمیر باسکول محک توسط کاربر باسکول را در معرض باد قرار ندهند ، میز و یا محل قرار گیری باسکول باید محکم و مسطح باشد ، اطراف سینی باسکول محک اشیاء دیگری نباشد ، پایه های زیر دستگاه را محکم بسته و تنظیم نمایند ، در به تراز رساند باسکول محک به صورت دقیق تری کوشا باشند .

3- بر روی نمایشگر باسکول محک کلمه انگلیسی LOCK نمایش داده می شود :

بروز این خطا و ارور بر روی باسکول های دیجیتال صنعتی و فروشگاهی محک بیانگر قفل شدن اتوماتیک دستگاه می باشد . کاربران در صورت مواجه شدن با ارور LOCK برای دریافت کد قفل زمانی باسکول فقط باید با نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش محک به شماره تلفن 02166086112 تماس حاصل نمایند .

4- باسکول دیجیتال محک با برق عمل نمی کند :

این مشکل ممکن است بخاطر خراب بودن پریز برق مورد استفاده و یا خرابی کابل برق متصل باشدکه برای تعمیر باسکول محک توسط کاربر با تعویض محل اتصال باسکول به برق و چک کردن کابل دستگاه به آسانی می توانند این مشکل را رفع کنند .

5- دستگاه با باتری پشتیبان داخلی کار نمی کند و هم چنین برق شهری قطع شده و هم اکنون باسکول خاموش است :

در این موقعیت ممکن است باتری دستگاه خراب شده باشد و یا دستگاه خراب است که در هر دو صورت کاربران تنها می توانند با نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش بخش تعمیرات به شماره تلفن 02166086112 تماس حاصل نمایند .

6- با اتصال باسکول محک به چاپگر جانبی ، امکان چاپ فاکتور میسر نیست :

علت بروز این مشکل می تواند برعکس قرار دادن کاغذ در پرینتر ، خراب بودن چاپگر و یا خرابی دستگاه باسکول دیجیتال صنعتی و فروشگاهی محک دانست ، و برای تعمیر باسکول محک توسط کاربر اگر علت مشکل مورد اول بود کاربران باید کاغذ را به حالت درست در پرینتر قرار دهند ، در صورتی که موارد دوم و سوم باشد کاربران باید با مرکز تخصصی تعمیرات باسکول و پرینتر به شماره تلفن 02166086112 تماس حاصل نمایند .

 

 

 

مواردی که سایت دیجی اسکیل تعمیر و تعویض آنها را پوشش می‌دهد :

درباره تعمیر ترازو در نمایندگی ترازوی محک

  • تعویض پاور بُرد ترازو
  • تعویض باطری
  • تعویض شارژر باطری
  • تعویض کیبورد
  • تعمیر نمایشگری که اعداد را ناقص نمایش می‌دهد یا قطع شده باشد
  • تعویض قاب نمایشگر
  • تعمیر چاپگری که کم رنگ چاپ می‌کند
  • تعمیر گیر کردن کاغذپیچ (رول) در پرینتر
  • تعمیر پرینتری که کاغذ پیچ را بیرون می‌دهد
  • اما چیزی چاپ نمی‌کند
  • تعمیر قفل کردن ترازو
  • تعمیر یا تعویض علمک شکسته
  • تعمیر نوسان در نمایش دادن وزن
  • تعویض سینی شکسته
  • تعمیر ترازویی که وزن را هر از گاهی درست نمایش نمی‌دهد
  • تنظیم کردن حافظه برای ترازو می‌شود

درباره تعمیر باسکول نیز مواردی مانند :

  • روشن نشدن باسکول
  • از کار افتادگی باطری باسکول
  • شارژ نگه نداشتن باطری
  • پرش در نمایشگر باسکول
  • عمل نکردن نمایشگر در نمایش دادن وزن
  • افزایش متراژ کابل نمایشگر در باسکول‌ متحرک یا دیواری
  • عمل نکردن دکمه‌های کیبورد
  • شکسته شدن کلگی نمایشگر
  • قفل کردن باسکول
  • شنیده شدن صدای بوق ممتد

فروشگاه دیجی اسکیل تمامی خدمات تعمیر و تامین قطعات ترازو و باسکول محک را در کمترین زمان و با بهترین و کمترین قیمت ممکن انجام خواهد داد تا موجبات رضایت خاطر شما خریداران گرامی هرچه بیشتر فراهم شود . جهت خرید آسان و با اطمینان خاطر انواع باسکول های دیجیتال فروشگاهی محک مانند باسکول 500 کیلویی محک ثابت گالوانیزه مدل MDS13000 و غیره… هم اکنون به سایت www.digiscale.ir مراجعه نمایید .

تعمیر باسکول محک توسط کاربر در دیجی اسکیل :

تعمیر باسکول محک توسط کاربر

راه کارهای ارائه شده در دیجی اسکیل برای نصب صحیح باسکول و رعایت نکات ایمنی و  تعمیر باسکول محک توسط کاربر می باشد که احتمال استفاده از خدمات پس از فروش باسکول را کاهش داده و برای کاربر هزینه ی زمانی خلل در کار را نخواهد داشت . تعمیرات باسکول دیجیتال تنها توسط افراد مجاز در واحد خدمات باسکول محک انجام می گیرد .

در زمان بروز مشکل در صورت استفاده از روش بالا و درست نشدن باسکول محک با مشاورین دیجی اسکیل در تعمیرگاه محک تماس گرفته و از راهنمایی پرسنل مجرب شرکت استفاده نمایید . امید است گفته هایمان در مورد تعمیر باسکول محک توسط کاربر برای کاربران عزیزمان مفید واقع گردد .

دیجی اسکیل مرکز تخصصی ترازو و باسکول دیجیتال سعی بر آن دارد که کاربران ترازو و باسکول را با نحوه ی استفاده از ترازوی دیجیتال آشنا سازد ، ترازو و باسکول هر دو را می توان یک ترازوی الکترونیکی معرفی نموده که تنها در ابعاد و تعداد قابلیت ها از هم متمایز می گردند .

نحوه ی استفاده از ترازوی دیجیتال در صورت کلی هر دو از مدار ، برد و قطعات الکترونیکی طراحی و تولید شده اند ، گروهی از ترازو ها به صورت تمام استیل می باشند که این نوع دستگاه ها از این قاعده مستثنی می باشند زیرا طراحی ترازو استیل یا باسکول استیل به صورت می باشد که در برابر بدترین شرایط آب و هوایی ، ریزش مدام مایعات بر روی بدنه مقاوم باشد و در برابر این تغییرات کمترین واکنش شیمیایی و فیزیکی را نمایش دهد .

تعمیر باسکول محک توسط کاربر

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.