مقالات

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می شود. این ترازو دقتی معادل 2 گرم دارد و می‌ توان آن را جدیدترین محصول گروه صنعتی محک دانست. شرکت مهندسی توزین توان سنجش با نام تجاری محک از سال ۱۳۷۵ در صنعت تجهیزات فروشگاهی فعالیت خود را آغاز کرده است.

و حال با بیش از دو دهه تجربه در طراحی و تولید محصولات فروشگاهی شامل ترازو ، باسکول ، صندوق­های فروشگاهی الکترونیکی ، کالباسبر و دیگر محصولات متنوع توانسته است در نیل به اهداف ملی ، استقلال اقتصادی و تامین نیازهای داخلی کشور و قطع وابستگی به بازارهای خارجی گامی موثر و بلند بردارد.

امروز ، با همکاری عاملان فروش در سراسر کشور ، شرکت محک برآن است تا با توسعه و تولید تجهیزات فروشگاهی ، در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت ایرانی همچنان پیشگام باشد. فلسفه ­ای که هدف آن سرعت در خدمات رسانی به مشتری ، عملکرد مناسب و ارزشمندی است.

ترازو محک مدل 16000A جدیدترین ترازوی فروشگاهی :

ترازو محک مدل 16000A

اگر برای فروشگاه خود به دنبال خرید ترازو دیجیتال فروشگاهی هستید ، دیجی اسکیل برترین نمایندگی ترازوی محک می باشد که می توانید از طریق فروشگاه دیجی اسکیل برای خرید ترازو فروشگاهی اقدام نمائید. با خرید از سایت اینترنتی دیجی اسکیل ، نمایندگی ترازوی محک از گارانتی شرکت اصلی برای دستگاه خود بهرمند می شوید که در هر زمان اگر مشکلی برای ترازوی خریداری شده پیش بیاید می توانید با مراجعه به نمایندگی ترازوی محک ، از خدمات پس از فروش باکیفیت و سریع ما استفاده نمائید و در کمترین زمان ممکن دستگاه خود را تحویل بگیرید.

فروشگاه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استانداردهای کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را ارتقا دهد ، در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و باکیفیت نموده است.

فروشگاه دیجی اسکیل در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت ، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الكترونیكی می باشد ، بعلاوه مجهز به درگاه پرداخت امن الکترونیکی بانک پاسارگارد است. از دیگر امتیازات وب سایت رسمی digiscale می توان به : همکاری مداوم با سایت معتبر ترب ، ایمالز و داشتن فروشگاه در سایت معتبر دیوار اشاره نمود.

معرفی ترازو محک مدل 16000A :

ترازو محک مدل 16000A

وجود نمایشگر LED سه تکه و دو طرفه در ترازو محک مدل 16000A سبب شده تا مقادیر وزن ، قیمت کل و قیمت واحد به سادگی مشاهده شدنی باشد. این ترازوی فروشگاهی از برق 220 ولت به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند و به یک باتری شارژ شدنی داخلی مجهز است. نوع باتری این ترازوی دیجیتال 5AH6 و حداکثر برق مصرفی آن 35 وات است. امکان چاپ بارکد سطری ، چاپ گزارش فروش به صورت تجمیعی و ریز کالا و چاپ دو فاکتور فروش در صورت اتصال به پرینتر جانبی به این ترازوی فروشگاهی وجود دارد.

ترازو محک مدل 16000A با نرم افزارهای فروشگاهی و حسابداری مرتبط می‌شود و از قابلیت محاسبه بازپرداخت مشتری و شمارش قطعات هم وزن بهره می‌برد. از ویژگی‌ های مهم ترازوی 16000 محک می‌توان به توزین پارسنگ ، امکان ثبت قیمت و نام کالا و فروش به صورت وزنی و تعدادی اشاره کرد. ترازو محک مدل 16000A از طریق پورت سریال به کامپیوتر متصل می‌شود و به کمک قابلیت وای فای قادر است به 250 ترازوی دیگر متصل شود. از قابلیت‌ های مهم این ترازو می‌ توان به اتصال به انواع کارتخوان‌ های بانکی ، پرینتر جانبی و کشوی پول برقی اشاره کرد.

امکان سفارش ترازو محک مدل 16000A در سه رنگ مشکی ، سفید و قرمز وجود دارد. ترازو محک مدل 16000A دارای ابعاد سینی لبه دار استیل 53.5×37.5 سانتی متر و ابعاد سینی تخت پلاستیکی آن 40×34 سانتی متر است. همچنین ترازو محک مدل 16000A به حافظه مستقیم 35 عددی و حافظه غیر مستقیم 1000 عددی مجهز شده است. خرید ترازوی 16000 محک به فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای و میادین میوه و تره‌ بار توصیه می‌شود.

خرید ترازو محک مدل 16000A از فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازو محک مدل 16000A

فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان دفتر فروش ترازوی محک در تهران بستری را آماده نموده است تا خریدارانی که مایل به خرید محصولات شرکت محک هستند ، بدون هیچ گونه مشکلی به خرید و فروش و همچنین تعمیرات این دستگاه ها روی آورند. ما بهترین گزینه ها را برای کاربرانمان داریم چرا که دیجی اسکیل هم چنان در صدر خرید و فروش انواع ترازو و باسکول محک مانند یک الماس می درخشد و علت این درخشیدن را مدیون اعتماد و رضایتمندی و ایمان کاربران دیجی اسکیل میداند.

کاربران گرامی فروشگاه ما می توانند همواره جهت مشاوره رایگان و طرح هر گونه سوال در مورد محصولات محک و خرید و یا تعویض ترازو و اطلاع از شرایط خرید نقد و اقساط بدون بهره و سود و تعمیر ترازو و باسکول محک خود و یا هر گونه مورد و سوال دیگری در هفته از شنبه تا پنج شنبه با کارشناسان مجرب فروش و تیم فنی پشتیبان دیجی اسکیل در تماس باشند.

ترازو محک مدل 16000A

*جهت خرید ترازوی محک 50 کیلوگرم 16000A از سایت دیجی اسکیل بروی تصویر کلیک کنید*

مشخصات فنی ترازو محک مدل 16000A :

ترازو محک مدل 16000A

  • کالیبراسیون دستی
  • نمایشگر led با قابلیت نمایش 6 رقم قیمت واحد و 7 رقم قیمت کل
  • منبع انرژی برق 220 ولت و باتری داخلی قابل شارژ
  • 35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم
  • قابلیت شمارش اقلام هم وزن
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر
  • قابلیت اتصال به شبکه بی سیم (Wifi)
  • امکان شبکه شدن
  • قابلیت اتصال به چاپگر جانبی
  • قابلیت اتصال به بارکدخوان
  • قابلیت اتصال به کارتخوان
  • دارای پارسنگ
  • ابعاد کلی دستگاه 600*400*568 میلی متر
  • دارای تخت پلاستیکی با ابعاد 340 *400 میلی متر
  • دارای سینی لبه استیل با ابعاد 375 *535 میلی متر
  • دارای بدنه پلاستیک فشرده
  • امکان نگه داشتن ساعت و تاریخ حتی در صورت خاموشی
  • امکان پاسخگویی همزمان به 3 مشتری
  • امکان ارتباط با نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله همراه با خدمات پس از فروش 10 سال
ترازو محک مدل 16000A

*جهت خرید ترازوی محک 35 کیلوگرم 16000A از سایت دیجی اسکیل بروی تصویر کلیک کنید*

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.