مقالات

ترازو محک مدل 14000 پلاس

ترازو محک

ترازو محک مدل 14000 پلاس یکی از بهترین و با کیفیت ترین ترازوهای فروشگاهی موجود در بازار است که با قابلیت های بی نظیر خود به آسانی و با سرعت در کار عمل توزین را انجام می دهد. ترازوی محک یک برند آشنا در صنعت توزین می باشد که یکی از اولین انتخاب ها در خرید ترازوی دیجیتالی محسوب می شود.

 

 

ترازو محک مدل 14000 پلاس یکی از جدید ترین ترازوهای شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک می باشد که با افزودن قابلیت های بیشتر به ترازو مورد انتخاب بسیاری از فروشگاه ها قرار گرفته است. ترازوی محک از با سابقه ترین و بهترین ترازوهای فروشگاهی موجود در بازار می باشد. ترازو محک مدل 14000 پلاس محک نیز با داشتن قابلیت های منحصر به فرد خود به کیفیت محصولات این شرکت افزوده است.

 

ترازو محک مدل 14000 پلاس

 

درباره ترازو محک مدل 14000 پلاس بیشتر بدانیم !

 

ترازوی محک دارای امکان توزین 70 کیلوگرم می باشد. ترازو این مقدار توزین را با دقت 5 گرم می سنجد که برای یک ترازوی فروشگاهی دقت استاندارد و قابل توجهی به شمار می رود. در این مدل ترازوی دیجیتال محک قابلیت های جدیدی افزوده شده است. ویژگی هایی که در ترازو بسیار کاربردی و مفید می باشند. استفاده از این مزیت های افزوده شده به ترازوی فروشگاهی محک کار را برای کاربر بسیار آسان تر و سریع تر می کند.

 

 ساختار ظاهر ترازو محک مدل 14000 پلاس به صورت علمکدار است ، بدنه از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است و بسیار مقاوم می باشد. سینی ترازو در دو پک مجزا ارائه داده می شود که با توجه به درخواست خریدار و نوع کاربردش از ترازوی محک صورت می گیرد. سینی ترازو را هم می توان به صورت لبه دار دریافت کرد و هم به صورت تخت ، سینی تخت ترازو محک 14000 پلاس 70 کیلویی از جنس استیل می باشد.

در صورتی که بخواهید ترازوی محک را باسینی تخت دریافت نمایید یک سینی تخت از جنس استیل همراه ترازو ارائه می شود و در صورتی که خواستار سینی لبه دار باشید دو عدد سینی یکی لبه دار و دیگری تخت به شما تحویل داده می شود که جنس سینی تخت از پلاستیک فشرده و جنس سینی لبه دار از استیل می باشد . بنابراین هنگام خرید ترازو محک مدل 14000 پلاس با توجه به کاربرد خود سینی مورد نیاز را انتخاب کنید.

ترازو محک مدل 14000 پلاس

ویژگی های برتر ترازو محک مدل 14000 پلاس از جمله افزودن lcd  نمایشگر است. ترازوی محک قبلا در نمایشگر خود تنها نمایانگر سه ردیف وزن ، قیمت واحد و قیمت کل می بود و این در حالی است که در مدل جدید ترازوی فروشگاهی محک یعنی  ترازو محک مدل 14000 پلاس یک lcd  به نمایشگر افزوده شده است.

که علاوه بر زیبا تر شدن صفحه نمایشگر می توانید به مواردی چون اطلاعات فروش روزانه نیز دست یابید به طور مثال می توانید بدانید در طی روز چه مقدار از یک محصول به فروش رفته و موارد این چنین دیگر ، مورد قابل توجه دیگری که در خصوص نمایشگر ترازوی دیجیتال محک وجود دارد این است که به دلیل نوسان بازار و بالا رفتن برخی مبالغ شرکت محک در یک اقدام کاملا کاربردی ارقام نمایشگر ترازو را اضافه کرده است به طوری که نمایش قیمت واحد به 6 رقم و قیمت کل به 7 رقم افزایش یافته است.

طراحی زیبا و منحصر به فرد ترازوی محک به علاوه ی کاربری آسان از ترازو باعث گرمی بازار ترازوی فروشگاهی محک شده است به طوری که یکی از اولین انتخابات در خرید ترازو می تواند ترازوی محک باشد. برخوراری از کلید میانبر که دسترسی به امکانات را سریعتر و در نتیجه روال کار را بهتر می کند یکی دیگر از مزایای قابل اهمیت ترازو است. ترازو محک مدل 14000 پلاس از پورت های RS232 / USB / RJ11 / PS 2  برخوردار می باشد و به راحتی می تواند به کامپیوتر متصل شود.

ترازو محک مدل 14000 پلاس امکان گزارش دهی برای کاربر را نیز دارا می باشد به این صورت که توانایی گزارش میزان فروش کالا به صورت روزانه و ماهانه را فراهم می کند همچنین گزارش میزان فروش بر اساس وزن نیز در دو حالت روزانه و ماهانه را در اختیار شما قرار می دهد ، به علاوه ی موارد مطرح شده توانایی گزارش موجودی انبار و گزارش ریز فروش روزانه به تفکیک رسید و یا کالا را نیز دارا می باشد.

ترازو محک مدل 14000 پلاس

ترازو محک مدل 14000 پلاس دارای قابل اتصال به بارکد خوان می باشد که در همان زمان توزین این امکان را برآورده می سازد. همچنین ترازوی دیجیتال محک دارای امکان اتصال به کارتخوان بانکی و صندوق پول نیز می باشد. از دیگر ویژگی های قابل اهمیت ترازو محک مدل 14000 پلاس دارا بودن حافظه ی پارسنگ جعبه است.

به اینصورت که با این ویژگی دیگر نیازی به داشتن وزن جعبه های مختلف به این صورت که قبل توزین با قرار دادن جعبه وزن را صفر کنیم و مجدد با گذاشتن کالا بخواهیم توزین را انجام دهیم نیست و با دادن وزن جعبه های مختلف در وزن های مختلف به حافظه ی ترازوی فروشگاهی محک هنگام توزین به راحتی جعبه ی مورد نظر ر انتخاب  کرده و ادامه ی توزین را انجام می دهیم.

ترازوی محک امکان چاپ بارکد تجمیعی را دارا می باشد و نیازی به بارکد زدن به صورت جداگانه برای کالا نیست. ترازو با یک بارکد تجمیعی در انتهای فاکتور امکان بررسی اطلاعات تک تک اجناس را فراهم می آورد.

ترازو محک مدل 14000 پلاس

جهت سهولت استفاده و راحتی مشتریان عزیز دیجی اسکیل جدول رفع اشکالات احتمالی که ممکن است در زمان استفاده از ترازو با آن مواجه شوید ( مانند روشن نشدن ترازو و یا عدم نمایش درست وزن ( نوسان وزنی ) و یا مشاهده عبارت lock بر روی نمایشگر ترازو و یا زمانی که ترازو با برق کار نمی کندو یا تراز فاکتور چاپ نمی کند) در دفترچه راهنمای ترازو در جعبه ترازو قرارداده شده است که در صورت لزوم مشتری بتواند مشکل ترازو محک مدل 14000 پلاس را خودش حل کند ولی در صورت عدم رفع اشکال مشتری می بایست با نمایندگی ترازوی محک تماس حاصل نماید تا نسبت به رفع مشکل و عیب ترازو اقدامات لازم انجام شود.

ترازو محک مدل 14000 پلاس در رنگ بندی مشکی و سفید در سایت اینترنتی دیجی اسکیل قابل ارائه است که بر حسب سلیقه مشتری انتخاب می شود. زیبایی ظاهری این مدل ترازو محک نسبت به مدل های مشابه نظر مشتریان زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

ترازو محک مدل 14000 پلاس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بدون شک سهم فروش بسیاری را به خود اختصاص خواهد داد. این محصول در دیجی اسکیل به همراه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می شود. جهت خرید و یا اطلاع از قیمت انواع ترازو محک با مجربنترین کارشناسان فروش ما در دیجی اسکیل در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.