مقالات

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 یکی از پر فروشترین دستگاه های آسیاب رومیزی شرکت توس شکن خراسان می باشد. شرکت توس شکن خراسان به عنوان یک شرکت داخلی کشور عزیزمان ایران همواره پیشرو در عرصه طراحی و تولید دستگاه های آسیاب برقی در انواع رو میزی و ایستاده (استندی) با مکانیزم های مختلفی همچون: تیغه ای، پره دنده ای، چکشی، پره ای، پین میل و غیره… با دو حالت ورودی خروجی و مخزنی می باشد.

شرکت توس شکن خراسان همواره سه فاکتور مهم دقت در طراحی، کیفیت در ساخت و نصب و راه اندازی سریع را سرلوحه کار خویش در ساخت کلیه محصولات خود قرار می دهد. کلیه محصولات شرکت توس شکن خراسان همراه یک سال ضمانت، گارانتی و ده سال خدمات گسترده پس از فروش به کاربران ارائه می شود.

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500

از مهم ترین و بارزترین ویژگی های شرکت توس شکن خراسان می توان به خدمات گسترده پس از فروش آن اشاره داشت که در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی کاربران گرامی است از این بابت آسودگی خاطر و اطمینان پس از خرید را برای کاربران به ارمغان خواهد داشت.

مشخصات آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 :

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500

  • آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 توان بازدهی بین 15 تا 40 کیلوگرم در روز را دارد.
  • قدرت موتور این آسیاب 1/5 اسب بخار و دور موتور آن 3000 دور در دقیقه و وزن خود دستگاه آسیاب 20 کیلوگرم می باشد.
  • دستگاه آسیاب توس شکن خراسان مجهز به کلید گردان و فیوز جهت محافظت از دستگاه و کابل استاندارد به طول یک متر است.
  • مکانیزم آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 از 3 چکش به همراه تعداد زیادی دنده فولادی در اطراف آن که وظیفه پودر کردن و کوبش و خردایش مواد را برعهده دارند.
  • مدت زمان پودر کردن مواد کمتر از 2 ثانیه در یکبار کوبش است. آسیاب چکشی مدل 1500 دارای 3 عدد توری (فرم) با سایز بندی های مختلف که بسته به نیاز مشتریان می توان هر کدام را انتخاب کرد.
  • دریچه ورود مواد آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 بصورت کشوئی و دارای خروجی دو دهنه یکی برای خروج مواد و دیگری برای خروج هوا و کیسه غبار گیر می باشد.

بررسی آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 :

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 با ساختاری زیبا و استیل و البته رو میزی بودن که خود موجب اشغال فضای کمتری توسط آسیاب می شود. میزان صدای بسیار کمی که دارد مورد توجه اکثر مشاغل پرکار مانند: عطاری ها و آزمایشگاها و قنادی ها و داروسازها و فروشگاه ها و آشپزخانه ها و غیره می باشد.

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 یک آسیاب بسیار قوی با مکانیزم چکشی برای پودر و خرد کردن سفت و سخت ترین مواد و دانه ها مانند: آسیاب زردچوبه، سنجد با هسته، زنجبیل، زیره، دارچین، فلفل، مواد شیمیایی و دارویی و معدنی و غیره… می باشد.

شاخصه های آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 :

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500

  • دارای دنده فولادی جهت سریع پودر نمودن مواد دارای 3 چکش متحرک
  • دارای 3 عدد فرم توری با سایزهای مختلف دارای یک بار ریز و دریچه کشوئی ورود مواد
  • دارای خروجی دو دهنه یکی برای خروج مواد و دیگری برای خروج هوا دارای کیسه غبار گیر که روی خروجی نصب می شود
  • دارای کلید گردان و فیوز جهت محافظت از دستگاه دارای کابل استاندارد به طول یک متر

نحوه استفاده از آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 :

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500

  • برای پودر کردن موادتوسط آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 ابتدا توری مورد نظر را سر جای خود گذاشته سپس درب دستگاه را بسته دستگاه را روشن می‎‌کنیم.
  • مواد را توی بارریز ریخته و دریچه را مقداری باز کنید.
  • مواد پس از وارد شدن به داخل آسیاب توسط چکش و دنده دور پودر شده و از توری عبور نموده در زیر خروجی پلاستیک جهت جمع کردن مواد پودر شده نصب کنید.
  • هوای تولید شده از باد چکش ها از کیسه روی خروجی خارج می‌ شود، برای پودر نمودن مواد درشت مثل زردچوبه می توان از ورودی روی دستگاه استفاده کرد.
  • توجه داشته باشید جهت تعویض توری چون مواد بین شیار توری سفت شده چند ضربه به اطراف فرم و توری زده و توری را بیرون بکشید، سپس محل زیر توری را حتماً تمیز کنید تا توری بعدی سرجایش بنشیند.
نکاتی چند درباره آسیاب کردن بعضی مواد با آسیاب چکشی توس شکن خراسان 1500 :

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500

  • پودر کردن مواد همراه با هوا از توری خارج می‌شود لذا کیسه خروجی هوا را باید در بالای خروجی نصب نموده و انتهای کیسه را به آنتن دستگاه وصل کنید.
  •  این آسیاب بدلیل داشتن تعداد دنده زیاد نمی تواند مواد چرب را آسیاب کند. زیرا مواد چرب در داخل دنده ها می ماند و سوراخ های توری را هم می بندد.
  • چنانچه ریزش مواد به داخل آسیاب بیش از توان موتور انجام گیرد فیوز دستگاه را قطع می کند در این مواقع شما باید کلید را در وضعیت خاموش قرار دهید.
  • درب دستگاه را باز کرده مقداری از مواد داخل محفظه خردکن دستگاه را خارج نمائید.
  • درب را بسته فیوز را به داخل فشار داده و دوباره دستگاه را روشن نمائید.

فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی توس شکن خراسان همواره پیشرو در عرصه ارائه انواع آسیاب های رومیزی و خانگی و صنعتی و نیمه صنعتی شرکت پرآوازه و نامی توس شکن خراسان می باشد.

خرید آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 | فروشگاه دیجی اسکیل :

آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500

همکاران ما در دیجی اسکیل نمایندگی آسیاب برقی توس شکن خراسان در استان تهران و استان البرز با کمال میل در خدمت مشتریان گرامی هستند و اطلاعات لازم را در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. امید است مجموعه دیجی اسکیل بتواند در تامین کالاهای مورد نیاز شما سودمند واقع گردد و مصرف کننده عزیز را تا رسیدن به نتیجه دلخواه خود همراهی کند.

خرید انواع آسیاب های مختلف در فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل با بهترین و نازل ترین قیمت انجام می شود. با ما تماس بگیرید تا از راهنمایی ها و مشاوره رایگان مجرب ترین تکنیسین ها و کارشناسان فروش دیجی اسکیل بهره ببرید. انواع آسیاب در مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی فروشگاه دیجی اسکیل موجود می باشد.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.