مقالات

قیمت اره استخوان بر

قیمت اره استخوان بر یکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است و در آشپزخانه هر رستوران و فست فود استفاده می شود قیمت اره استخوان بر در فروشگاه دیجی اسکیل از بهترین متریال ساخته شده است . در صورتی که سر آشپز و پرسنل آشپزخانه صنعتی از این وسیله به شکل صحیح استفاده کنند و در نگهداری از آن ، نکات لازم را رعایت نمایند ، می توان از اره استخوان بر برای مدت طولانی با حفظ بهره وری استفاده کرد .

خرید دستگاه اره استخوان بر در بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما را با چالش قیمت اره استخوان بر و کیفیت آن رو به رو خواهد کرد . قیمت اره استخوان بر به کیفیت ساخت ، مرغوبیت قطعات و ضخامت ورق استیل وابسته است . تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی چنانچه قصد تولید تجهیزات با کیفیت داشته باشند می توانند با در نظر گرفتن یک سود متعارف ، تجهیزات رستوران و تجهیزات فست فود مرغوب با قیمت متناسب و معقول به بازار ارائه نمایند .

لازم بذکر است اغلب تجهیزات آشپزخانه صنعتی به صورت سفارشی تولید می شوند . تولید این تجهیزات نیازمند دانش و تخصص کارشناسان بخش طراحی و تولید می باشد . در این فرآیند ابتدا با توجه به شرایط محیطی فضای در نظر گرفته شده برای محیط های کاری به صورت ارگونومیک انجام خواهد شد . سپس مطابق با پلان و چیدمان تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ابعاد مورد نیاز با حفظ کارایی طراحی و تولید خواهند شد .

عوامل تاثیر گذار در قیمت اره استخوان بر عبارتند از :

عوامل مهمی که روی قیمت اره استخوان بر تاثیر می گذارد و اهمیت بسیار زیادی دارد عبارت می باشد از :

مدل های دستگاه اره استخوان بر :

برخی از انواع اره استخوان بر که شما می خواهید خریداری کنید در اندازه های بزرگی تولید می شوند . این دستگاه ها برای خرید هزینه بیشتری دارند و شما به این مورد مهم دقت بسیار زیادی داشته باشید . آن دسته از دستگاه هایی که بزرگ هستند برای محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند .

به همین دلیل شما باید به خوبی نیازهای خود را مورد بررسی قرار داده و یکی از انواع این دستگاه ها را که با عملکرد و محیط شما مطابقت دارد و با قیمت اره استخوان بر مناسب خریداری کنید . آن دسته از انواع دستگاه هایی که کوچکتر هستند قیمت مناسب تری برای خریداری دارند .

ویژگی های دستگاه اره استخوان بر :

بدون شک همه شما به خوبی می دانید که اگر ویژگی های هر یک از انواع دستگاه های اره استخوان بر مورد استفاده تان بیشتر باشد قیمت بیشتری هم دارد . بنابراین از دیگر  عوامل تاثیر گذار روی قیمت اره استخوان بر ویژگی ها و مشخصات آن می باشد .

برخی از افراد که هایپر کوچکی دارند نیازی نیست یکی از بزرگ ترین نمونه های این دستگاه را خریداری کنند ، در واقع باید بدانید هر یک از انواع دستگاه ها برای محیط های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و ویژگی های مربوط به آن محیط را دارند . به همین دلیل شما بهتر است به خوبی این نکته را زمان خرید اره استخوان بر در نظر داشته باشید .

مشخصات دستگاه را می توانید به صورت اینترنتی در سایت دیجی اسکیل مورد مطالعه قرار دهید و اطلاعات تان را در مورد هر یک از دستگاه های اره استخوان بر افزایش دهید ، پس از آن خرید خود را در فروشگاه دیجی اسکیل تکمیل کنید .

قیمت اره استخوان بر | فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل

گران ترین قیمت اره استخوان بر عددی حدودا بالای 100 میلیون تومان است ، بدون شک مدلی که چنین قیمتی دارد از بهترین شرکت های سازنده اره استخوان بر ، همچون : سوئدلینگ هاوس ایتالیا ، امگا ، براکس ، الکتروکار ، بیزربا (Bizerba) یا مینروا (Minerva) تهیه شده است و کیفیت بدنه و آلیاژ به کار رفته در آن و همچنین جنس تیغه و عمر مفید دستگاه و قدرت آن ، بر نمونه های دیگر ارجحیت بیشتری دارد .

قیمت دستگاه اره استخوان بر یا دستگاه برش استخوان در فروشگاه دیجی اسکیل مناسب در نظر گرفته شده و شما با هر بودجه ای می توانید این دستگاه را در نرخ های گوناگون از فروشگاه دیجی اسکیل تهیه نمایید . قیمت دستگاه اره استخوان بر در مدل های مختلف با کارایی‌ها و قابلیت‌های مختلف ، متفاوت است .

در ابتدا باید مشخص کنید نیاز و بودجه شما تا چه حد است ؟! در دستگاه اره استخوان بر ضخامت برش قابل تنظیم بوده و دستگاه به‌راحتی تمیز می‌شود و می‌توانید تیغه دستگاه را جابجا کنید . موتور اره استخوان بر دارای تهویه بوده و همین‌طور از ترمز الکترونیکی برخوردار است و تمامی این تمهیدات علاوه بر بیشتر کردن امنیت ، مستقیما بر قیمت دستگاه گوشت بری تاثیر می گذارند .

قیمت اره استخوان بر ارزان

ایمنی بسیار ، قابلیت نظافت سریع ، کاربرد آسان ، طول عمر بالا ، قابلیت برش‌های صاف و یک اندازه ، تونایی برش گوشت منجمد و با استخوان ، از نکته های است که در زمان خرید اره قصابی باید به آن توجه کنید و فقط به فکر خرید دستگاه اره استخوان بر ارزان نباشید .

سایت فروشگاهی اینترنتی دیجی اسکیل نیز سعی کرده است دستگاه اره استخوان بر ارزان و البته باکیفیت را برای شما تهیه کند تا خرید حضوری دستگاه برش گوشت یا خرید اینترنتی دستگاه اره استخوان بر برای شما آسان تر از همیشه باشد .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago