مقالات

انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک 09122076310

انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک 09122076310

انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک جزو تجهیزات ضروری برای بسیاری از فروشگاه های عرضه مواد غذایی و پروتئینی بوده که تیغه برنده و تیز آن هر گونه ماده پروتئینی حتی ماده ای با بافت سخت را به راحتی برش می دهند. تیغه کالباس بر معیار اصلی کاربران در انتخاب انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک است.

اگر بخواهیم توضیحاتی در مورد کالباس بر تیغه 30 سانت به زبان ساده تر بیان کنیم، باید بگوییم مناسب برای استفاده در مصارفی با حجم کاری بالا که قادر به اسلایس کردن ژامبون هایی با درصد گوشت بالا و سرعت بسیار زیاد می باشد. کاربران با استفاده از انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک می توانند در بازه مشخصی از ساعت، خروجی قابل توجهی را بدست آورند.

انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک نیز در دو نوع کالباس بر دستی و کالباس بر اتوماتیک در فروشگاه دیجی اسکیل موجود می باشند که انتخاب هر کدام بسته به نیاز مصرف کننده متفاوت خواهد بود. کاربران گرامی می توانند با مجموعه بزرگ دیجی اسکیل تماس حاصل نمایند و از کارشناسان مجرب و متعهد فروش دیجی اسکیل بابت خرید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک، مشاوره رایگان دریافت کنند تا بهترین انتخاب را پیش رو داشته باشند.

مشخصات انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک

دستگاه کالباس بر محک (Mahak Sausage) در میان دیگر برندهای خارجی و همچنین ایرانی موجود در بازار توانسته جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد. امروزه می توان کالباس بر محک را جزو بهترین تولیدکنندگان گروه تجهیزات آشپزخانه صنعتی جای داد.

کارخانه محک در طراحی و ساخت انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی متر از استاندارهای روز دنیا استفاده می کند، بنابراین نتیجه می گیریم بروزترین تکنولوژی در تولید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک موجب گردیده تا از لحاظ امکانات و ایمنی هیچ کم و کاستی نسبت به سایر برندها نداشته باشند و همچنین در مواردی یک سر و گردن از آن ها بالاتر هم باشند.

شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک جهت رفع نیاز کاربران و تنوع بالای دستگاه های کالباس بر محک، اقدام به طراحی و ساخت انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک نمود که هم اکنون در سال 1403 روانه بازار و قابل خرید و فروش می باشند.

انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک نسبت به کالباس برهای تیغه 27/5 محک بزرگتر شده اند، به صورتی که همین موضوع (یعنی بزرگتر شدن تیغه دستگاه کالباس بر محک) می تواند به فروشنده کمک کند تا کالباس های با قطر بالا را نیز به راحتی درون دستگاه قرار داده و برش دهد.

یکی از مواردی که در ساخت انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک به خوبی چشم نوازی می­ کند، بدنه بسیار مستحکم و بهداشتی آن است. از آنجایی که بهداشت در محیط های فروشگاهی و آشپزخانه های صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است، کلیه تجهیزاتی که در آن وجود دارند و یا حداقل تجهیزاتی که با مواد غذایی سر و کار دارند باید قابلیت تمیزشوندگی داشته باشند.

انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم آنودایز شده هستند که در دوام و طول عمر دستگاه کالباس بر تاثیر بسیار زیادی دارد و همچنین در صورتی که نیاز به تمیز کردن سطح انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک باشد به راحتی می توانید آن را از هر گونه آلودگی و چربی و روغن به جای مانده از مواد پروتئینی پاک کنید.

آلومینیوم آنودایز شده به کار رفته در تولید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک کاملا ضدزنگ بوده و در صورت برخورد ضربه به سختی آسیب خواهد دید. انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک همچنین به تیغه ای بسیار باکیفیت مجهز می باشند که به راحتی کالباس و یا حتی گوشت را برش می­ دهند و در عین حال طول عمر بالایی نیز دارند.

موتور دستگاه کالباس بر محک نیز که قلب تپنده آن را شکل داده به خوبی از عهده نیاز فروشگاه های بزرگ و کوچک برخواهد آمد.

انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک موجود در فروشگاه دیجی اسکیل

هم اکنون در فروشگاه دیجی اسکیل انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک را می­ توانید انتخاب و خریداری کنید که باید به کالباس بر دستی محک، کالباس بر اتوماتیک محک اشاره نمود. جهت مطالعه اطلاعات کامل فنی هر مدل کالباس بر تیغه 30 سانت محک بر روی تصویر مخصوص به آن کالباس بر کلیک نمائید.

کالباس بر تیغه 30 سانتی متر محک مدل PRO

بر روی عکس کلیک کنید

از انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک که برای برش نیاز به نیروی انسانی دارد کالباس بر دستی محک است و فروشنده باید به صورت دستی عمل برش را انجام دهد. کالباس بر دستی محک از رایج ترین کالباس بر هایی است که این روزها در اغلب فروشگاه ها می­ توان یافت.

کالباس بر محک تیغه 30 سانت مدل PLUS

بر روی عکس کلیک کنید

اما یکی از انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک که کار را برای برش آسان کرده کالباس بر اتوماتیک محک است. کالباس بر اتوماتیک محک عمل برش را به صورت خودکار انجام می­ دهد و برای صنوفی مناسب است که حجم بالایی از کالباس و گوشت را برش می ­دهند و یا زمان کافی برای این کار ندارند.

کالباس بر اتوماتیک محک تیغه 30 سانت مدل A-PLUS

بر روی عکس کلیک کنید

انواع کالباس بر محک با بهترین قیمت را تنها با یک تماس و یا چند کلیک و حتی به صورت حضوری می­ توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل خریداری نمائید. در واقع با خرید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک از فروشگاه اینترنتی DIGISCALE کاربران گرامی یک خرید آسان و مطمعن را تجربه خواهند کرد.

خرید و فروش انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک | فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل

دیجی اسکیل

انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک به دلایل گوناگون طرفداران بسیار زیادی در کشور عزیزمان ایران دارد که باکیفیت بودن دستگاه کالباس بر محک یک دلیل اصلی آن و دلایل دیگری چون پشتیبانی بسیار خوب انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک + دسترسی سریع به موارد جانبی مورد نیاز + قیمت مناسب + گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی و غیره دانست.

شاید کمتر برندی را بتوان در کشور یافت که مانند برند محک از این چنین پشتیبانی خوبی برای محصولات خود برخوردار باشد، به همین دلیل نیز خرید و فروش انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک روز به روز افزایش می یابد.

خرید و فروش انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک در فروشگاه دیجی اسکیل به روش های گوناگونی امکانپذیر می باشد. کاربران می توانند متناسب با شرایط خود بهترین روش را انتخاب و مدل مناسب از کالباس بر محک تیغه 30 سانتی متر را سفارش دهند.

روش اینترنتی از نوین ترین روش هایی است که امکان خرید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک را آسان کرده است. خرید اینترنتی جزو پرطرفدارترین روش های خرید در حال حاضر نیز محسوب می شود. در این روش که فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته شما می­ توانید به وب سایت فروشگاه مراجعه و پس از کسب اطلاعات کافی اقدام به خرید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک نمائید.

مهمترین خواسته افرادی که قصد خرید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک را دارند این است که بتوانند دستگاهی مطابق با نیاز خود را تهیه کنند. اگر فروشگاهی را انتخاب کنید که خرید و فروش انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک را به صورت تخصصی انجام دهد در نتیجه به آنچه که نیاز دارید دست خواهید یافت.

تخصص را باید یک مزیت برای فروشگاه هایی که خرید و فروش انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک را انجام می­ دهند دانست و متاسفانه برخی از فروشندگان از این مزیت بهره مند نیستند.

فروش اینترنتی برای خرید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک همواره پیشنهاد می­ شود و اگر به اینترنت دسترسی دارید پس بدون هیچ چون و چرا این روش را انتخاب کنید. کلیه اطلاعاتی که در خرید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک نیاز دارید در کنار آن درج شده و به راحتی و بدون هیچ عجله ای می ­توانید کلیه تصاویر و اطلاعات آن را مشاهده و سپس اقدام به سفارش محصول نمائید.

خرید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک به صورت حضوری را نیز می توانید تجربه کنید که با توجه به دسترسی بسیار خوب و راحت فروشگاه دیجی اسکیل، خرید شما در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

قیمت انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک در روش اینترنتی به راحتی قابل استعلام و مشاهده است پس از بابت قیمت ها نیز با مشکلی مواجه نخواهید شد. انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک در فروشگاه اینترنتی DIGISCALE با بهترین قیمت عرضه می­ شوند.

گارانتی انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک

کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک

شرکت توزین توان سنجش برای اینکه بتواند رضایت کامل و صد در صدی مشتریان خود را از انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک به دست آورد اقدام به در نظر گرفتن گارانتی 2 ساله برای آن کرده است. 2 سال گارانتی انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک توسط نمایندگی محک ارائه می شود که می توانید از این نمایندگی ها برای تعمیر دستگاه کالباس بر تیغه 30 سانت بهره مند شوید.

فروشگاه دیجی اسکیل، نمایندگی کالباس بر محک روند تعمیرات را زیر نظر کارشناسان مجرب و خبره ارائه می دهد که این موضوع باعث شده تا تعمیر دستگاه کالباس بر محک بسیار اصولی انجام شود و دستگاه تا مدت ها با مشکلی مواجه نشود.

گارانتی انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک این امکان را برای نمایندگی ها فراهم می آورد تا از قطعات اورجینال و اصلی برای تعمیر دستگاه کالباس بر استفاده کنند که این موضوع خود بر طول عمر و عملکرد درست و اصولی دستگاه کالباسبر محک تاثیرگذار است.

خدمات پس از فروش انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک

شرکت توزین توان سنجش جدا از مدت زمان گارانتی که در بالا نیز به آن اشاره شد، خدمات پس از فروش انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک را به صورت 10 سال در نظر گرفته است که طی این ده سال به راحتی می توانید از خدمات تعمیر و سرویس دهی به دستگاه کالباس بر محک بهره مند شوید.

در طی ده سال خدمات پس از فروش انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک کلیه قطعات جانبی دستگاه کالباس بر تامین می شود و کلیه تعمیرکاران با دریافت این قطعات به راحتی می توانند تعمیر دستگاه کالباس بر تیغه 30 سانت محک را انجام دهند.

انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک | کالباس بر ایرانی

ایرانی بودن انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک را دلیلی مهم برای خرید کالباس بر محک باید دانست. شاید تصور کنید که چون کالباسبر محک یک دستگاه ایرانی است پس نسبت به رقبای خارجی ارزش خرید کمتری دارد که این گونه نیست. با خرید کالباس بر ایرانی محک ویژگی های بیشتری عاید شما خواهد شد.

جدای از کیفیت و راندمان بسیار خوبی که با خرید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک عاید شما خواهد شد باید به پشتیبانی قوی آن نیز اشاره کنیم که متاسفانه بسیاری از برندهای خارجی از آن محروم هستند.

خرید انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک به شما کمک شایانی در مورد هزینه های گزافی که قطعات یدکی کالباسبرهای خارجی دارند می نماید. قطعات انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک بر خلاف قطعات کالباس بر های خارجی هزینه های گزافی نخواهند داشت و به راحتی از کلیه نمایندگی های مجاز شرکت توزین توان سنجش در سرتاسر کشور عزیزمان ایران می توانید تهیه نمائید.

قیمت انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک | DIGISCALE

New price list

در قیمت انواع کالباس برهای تیغه 30 سانتی محک نوع و مدل تاثیر بسیار زیادی دارند. همانطور که گفته شد کالباس بر دستی محک تیغه 30 سانت و کالباس بر اتوماتیک محک تیغه 30 سانت وجود دارند که از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.

به طبع در این میان قیمت کالباس بر محک اتوماتیک از کالباس بر محک دستی بالاتر است. در هر صورت قیمت انواع کالباسبرهای تیغه 30 سانتی محک بسیار مناسب است و قابل قیاس با برندهای خارجی نیست.

جهت اطمینان بیشتر به کاربران گرامی پیشنهاد می کنیم قبل از خرید انواع کالباسبرهای تیغه 30 سانتی محک ابتدا از فروشندگان معتبری همچون دیجی اسکیل استعلام نموده و پس از کسب اطمینان کامل خرید خود را نهایی کنید.

با انتخاب فروشگاه دیجی اسکیل نیازی به استعلام قیمت انواع کالباسبرهای محک تیغه 30 سانت نیز وجود ندارد زیرا فروشگاه دیجی اسکیل تحت عنوان رسمی دفتر مرکزی محک تنها قیمت هایی را برای محصولات خود در نظر می گیرد که مصوب کارخانه و شرکت تولیدکننده (یعنی شرکت توزین توان سنجش) است.

توجه: چنانچه کاربران گرامی فروشگاه دیجی اسکیل علاوه بر دستگاه کالباس بر محک احتیاج به خرید ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک دارند، حتما مقاله ترازوهای پلاس شرکت محک را مطالعه نمائید.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.