مقالات

چرخ گوشت 32 الکتروکار

چرخ گوشت 32 الکتروکار

چرخ گوشت 32 الکتروکار یکی از انواع چرخ گوشت صنعتی و از جمله مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، دستگاه چرخ گوشت الکتروکار مدل 32 می باشد که در دسته چرخ گوشت گیربکسی و رومیزی بوده و دستگاهی بسیار مناسب برای سوپر پروتئینی ها و رستوران ها محسوب می شود . چرخ گوشت گیربکسی الکتروکار مدل EC-10 دارای تیغه ی 32 و پنجره اتوماتیک است . جنس بدنه استیل می باشد . قابل به ذکر است که گیربکس آن ساخت کشور تایوان می باشد پس از هر جهت می توانید با خیالی آسوده از محصولات کمپانی الکتروکار بهره مند شوید .

در اینجا یادآوری میکنیم که تمامی قطعات بکار رفته در ساخت چرخ گوشت الکتروکار از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و جهت راحتی شما دوستان تمامی این قطعات به راحتی قابل جدا شدن خواهد بود . چرخ گوشت 32 الکتروکار مدل EC-10 معروف به چرخ گوشت رومیزی طرح مینروا الکتروکار است ، این روزها بسیاری از مشتریان بدنبال شناخت کاربردی ترین محصول کمپانی الکتروکار هستند ، اگر شما هم درباره ی این موضوع کنجکاو هستید ، باید بدانید که چرخ گوشت گیربکسی الکتروکار مدل EC-10 یکی از بهترین تولیدات کمپانی الکتروکار تمیدن نژاد می باشد .

چرخ گوشت 32 الکتروکار مدل EC-10 در دو مدل طراحی و روانه بازار شده است و اکنون در این مقاله به معرفی دو مدل چرخ گوشت 32 الکتروکار می پردازیم :

چرخ گوشت 32 الکتروکار

برسی مشخصات چرخ گوشت 32 الکتروکار مدل EC-10

چرخ گوشت 32 الکتروکار مدل EC-10 از بدنه ای تمام استیل ساخته شده است . قطعات ریز و درشت دیگری مانند گلویی و دهانه و تیغه و طوقه نیز از آلیاژ آبکاری شده تهیه شده اند . بازدهی چرخ گوشت گیربکسی الکتروکار مدل EC-10 را می تواند در یک ساعت 300 کیلوگرم دانست ، به راحتی می تواند چنین بازدهی برای چرخ کردن گوشت برای شما داشته باشد . کارآمدترین آپشن این مدل از چرخ گوشت الکتروکار داشتن گلویی متحرک است که خوشبختانه قسمت گلویی این دستگاه بصورت متحرک عمل کرده و جای هیچگونه نارضایتی را برای شما خریدار محترم باقی نگذاشته است .

بدنه چرخ گوشت 32 الکتروکار مدل EC-10 از استیل و گلویی و روده و طوقه از چدن ساخته شده است تا از دوام کافی برخوردار باشد . ضمن آنکه می تواند خلاف جهت نیز بچرخد و این قابلیت در مواقع گیر کردن گوشت در روده و رفع گیر، بسیار کارآمد است . ابعاد این چرخ گوشت رومیزی 33×43×65 سانتیمتر است و فضای چندانی را نخواهد گرفت.

چرخ گوشت صنعتی الکتروکار مدل EC-10 در دو نوع با موتور تک فاز و سه فاز تولید می شود ، نوع تک فاز دارای قدرت 2 اسب بخاری است و نوع سه فاز آن 3 اسب بخار توان دارد . نوع موتور این چرخ گوشت رومیزی گیربکسی است . موتور گیربکسی مزایایی دارد که از آن جمله می توان به نرم کار کردن و ضربه نزدن در هنگام کار اشاره کرد . تداوم کاری در ساعات متوالی نیز از دیگر مزایای موتور گیربکسی خواهد بود .

چرخ گوشت 32 الکتروکار

چرا چرخ گوشت 32 الکتروکار مدل EC-10 را انتخاب کنیم ؟

فعالیت کمپانی الکتروکار تمدن نژاد از سال 1392 به صورت رسمی آغاز شده است ، مدل های مختلفی که توسط این کمپانی تولید شده نیاز بسیاری از متقاضیان این دستگاه را تامین نموده است . چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-10 برای مراکز تهیه غذا و کبابی ها و قصابی ها مناسب است و با توجه به میزان بازدهی و نوع موتور و در نهایت قیمت ، انتخابی عالی برای کسانی است که از استطاعت مالی چندانی برخوردار نیستند . تولیدات کمپانی الکتروکار قشر ضعیف تر مشاغل یاد شده را هدف گرفته است و باید پذیرفت که در این مسیر می تواند موفق باشد .

 

چرخ گوشت 32 الکتروکار استیل مدل EC-10

چرخ گوشت 32 الکتروکار استیل مدل EC10 در گروه چرخ گوشت قصابی و رستورانی قرار گرفته است . چرخ گوشت الکتروکار ساخت کشور ایران بوده که با بهره وری از ساختار چرخ گوشت امگا مینروا ایتالیا مدل EC-10 را طراحی نموده است . آنقدر این طراحی به واقعیت چرخ گوشت امگا مینروا نزدیک است که این مدل را با نام چرخ گوشت الکتروکار طرح مینروا ایتالیا در میان نمایندگان و خریداران چرخ گوشت الکتروکار می شناسند .

چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC10 توسط مهندسین مجرب ایرانی شرکت الکتروکار تمدن نژاد با بهره وری از ساختار چرخ گوشت امگا مینروا ایتالیا مدل EC-10 طراحی و تولید و روانه بازار شده است ، آنقدر این طراحی به واقعیت چرخ گوشت امگا مینروا نزدیک است که این مدل را با نام چرخ گوشت الکتروکار طرح مینروا ایتالیا در میان نمایندگان و خریداران چرخ گوشت الکتروکار می شناسند .

چرخ گوشت 32 الکتروکار

مشخصات چرخ گوشت 32 الکتروکار استیل مدل EC10 در دیجی اسکیل !

چرخ گوشت 32 الکتروکار استیل مدل EC10 نمونه ای از چرخ گوشت های نیمه صنعتی تولید شده توسط شرکت ایرانی الکتروکار است که در دو نوع مختلف با دو قدرت موتور 2 و 3 اسب بخار طراحی شده است . این چرخ گوشت به همراه گلویی و روده و طوقه استیل عرضه شده است که طبعا در قیمت ، با نمونه آبکاری شده تفاوت خواهد داشت .

چرخ گوشت 32 الکتروکار استیل مدل EC10 با قدرت موتور 2 اسب بخار برای مورد استفاده قرار گرفتن به برق تکفاز و با قدرت موتور 3 اسب بخار به برق سه فاز نیازمند است ، موتور هر دو از نوع گیربکسی است که از مزیت هایی همچون سر و صدای اندک هنگام کار و یا ضربه نزدن حین چرخ کردن گوشت برخوردار است .

جنس بدنه به علاوه گلویی و روده و طوقه چرخ گوشت صنعتی الکتروکار از استیل ضدزنگ در نظر گرفته شده است که علاوه بر بالا بردن کیفیت و طول عمر مفید آن کمک چشم گیری به سلامت و بهداشت مواد تولیدی توسط چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC10 نموده است . تیغه چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC10 از نوع شماره 32 بوده و قادر به تولید 300 کیلوگرم گوشت چرخ کرده در هر ساعت می باشد که سرعتی قابل قبول و کاربردی است .

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار دارای ابعاد 65×43×33 سانتیمتر است . بنابراین می توان گفت فضای چندان زیادی را پر نمی کند و به راحتی می توان از چرخ گوشت گیربکسی الکتروکار در هر مکانی حتی با فضای محدود نیز استفاده نمود .

چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC10 دارای قابلیت چرخش معکوس است که در مواقع گیر کردن گوشت در گلویی به کار می آید و با چرخش تیغه به صورت معکوس به رفع مشکل می پردازد و کاربر را درگیر چالش های تعمیر چرخ گوشت الکتروکار نخواهد کرد . چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC10 ایده آل جهت چرخ نمودن گوشت در قصابی ها ، رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی و غیره… می باشد ، موتور گیربکسی چرخ گوشت الکتروکار طرح ایتالیا است .

درخصوص قیمت چرخ گوشت الکتروکار استیل مدل EC10 باید گفت که نسبت به توانایی ها ، استیل بودن قطعات و بدنه چرخ گوشت ، قدرت موتور ، برق مصرفی ، بازدهی و تمام ویژگی هایی که در مورد این چرخ گوشت رومیزی الکتروکار بیان شده است ، بسیار قیمت مناسبی دارد .

 

خرید چرخ گوشت 32 الکتروکار مدل EC-10 از دیجی اسکیل :

مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد . در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت نموده است .

در هر صورت چنانچه نیاز به راهنمایی و دریافت مشاوره تخصصی به منظور خرید چرخ گوشت متناسب با فعالیت کاری خود داشتید ، مشاوران و کارشناسان مجرب فروشگاه دیجی اسکیل آماده خدمت‌رسانی و یاری به شما عزیزان در جهت نیل به این هدف خواهند بود . در نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار زمان گارانتی تعمیرات چرخ گوشت کاملا رایگان است . تضمین خدمات پس از فروش در ارائه محصولات الکتروکار از خدماتی است که شرکت دیجی اسکیل برای مشتریان خود در نظر گرفته است .

چرخ گوشت 32 الکتروکار

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.