مقالات

قیمت آسیاب بست

قیمت آسیاب بست

قیمت آسیاب بست با توجه به ظرفیت های گرمی و کیلوگرمی این دستگاه متفاوت می شود اما اگر بخواهیم از لحاظ قیمت این دستگاه ها را مورد سنجش قرار دهیم باید به قیمت بسیار مناسب و ارزان این دستگاه ها اشاره کرد.

همانطور که می دانید آسیاب دستگاهی جهت خرد کردن و پودر کردن انواع اقلام از جمله زردچوبه، دارچین، هل، فلفل سیاه و … و دانه های روغنی، سفت و درشت مانند: دانه ی خرما، سنجد با هسته و … بکار می رود.

قیمت آسیاب بست و تاریخچه آن

از گذشته تا به امروز این دستگاه ها در انواع مختلف تولید و در دسترس قرار می گرفته اند که امروزه شاهد شکل تکامل یافته این دستگاه ها هستیم که در مدل های رومیزی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته می شوند. مدلی که آسیاب های بست best را در بر می گیرد، نوع رومیزی آن است. این آسیاب ها مدل ها و ویژگی های مختلف با قیمت آسیاب بست متفاوتی دارند که در ادامه به تعریف مختصر این برند خواهیم پرداخت.

چرا قیمت آسیاب بست مناسب است؟

آسیاب بست یکی از انواع آسیاب صنعتی موجود در بازار است که از قضا عنوانی شناخته شده برای متقاضیان انواع آسیاب صنعتی یا آسیاب رومیزی محسوب می شود. این دسته از آسیاب صنعتی برای خرد کردن و پودر کردن انواع دانه های سخت در میان کسب و کارهای ریز و درشت بسیاری استفاده دارد. از همین رو آسیاب صنعتی بست نیز تمرکز تولیدات خود را بیشتر بر روی آسیاب رومیزی بست گذاشته است. ساختار ساده، ایمنی و بدنه استیل انواع آسیاب صنعتی رومیزی بست می تواند از مزایای آن شمرده شود. خرید آسیاب بست از فروشگاه دیجی اسکیل آسان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت آسیاب بست با ما در تماس باشید و از راهنمایی کارشناسان ما نیز بهره مند شوید تا منجر به خریدی دقیق و آگاهانه شود.

اطلاعاتی در مورد قیمت آسیاب بست

درباره آسیاب صنعتی 1 کیلویی بست مدل 1000A چه‌می‌دانید؟

قبل از خرید آسیاب بست  ابتدا لازم است که اطلاعات کامل درباره مشخصات این دستگاه و قیمت آسیاب بست را بدست آورید تا تمامی قابلیت های لازم درباره ی آن را بشناسید. برند بست یکی از سازنده های آسیاب های صنعتی رومیزی است که این محصولات را با آپشن ها و ویژگی های خاصی به فروش می رساند.

با انواع دستگاه های آسیاب صنعتی بست کلیه مواد سفت و سخت همانند سنجد با هسته و  آسیاب زردچوبه و روش آسیاب کردن زردچوبه و زنجبیل و غیره … بشدت کاربرد دارد و مورد استقبال بسیار زیادی از کاربران گردیده است.

نمای ظاهری در قسمت آسیاب بست: اولین ویژگی خاص نمایان در  آسیاببست ، نمای شیک با ابعادی کوچک و جمع و جور است که ضمن اشغال کردن کمترین فضا، حمل راحتی را هم به همراه خواهند داشت. نمایی درخشان و براق که مسلماً بدلیل جنس بدنه ی مرغوب و با کیفیت دستگاست که علاوه بر شکیل کردن، در استقامت دستگاه و پایداری از نظر طول عمر نقش دارد. استیل ضد زنگ در بدنه نشان دهنده پوششی ست که خوردگی و زنگ زدگی در آن معنایی ندارد و همین آلیاژ استیل، مقاومت را تا حد بی نهایتی در دستگاه افزایش می دهد.

ظرفیت در قیمت آسیاب بست : دستگاه آسیاب بست نامی پر آوازه در تولید انواع دستگاه ها آسیاب با ظرفیت گرمی و کیلوگرمی ست که برای ظرفیت گرمی ( کوچک ) مانند ، 100 ، 250 ، 350 و 500 و برای ظرفیت کیلوگرمی ( بزرگ ) مانند ، 1 ، 2 ، 3 کیلوگرمی در نظر گرفته است.

نوع تیغه و تاثیر آن در قیمت آسیاب بست

تیغه در قیمت آسیالب بست : تیغه ی همه ی دستگاه های آسیاب بست از استیل است تا هم خاصیت ضد زنگ داشته باشد و هم با تیزی خود بافتی از مواد پودر شده و یکدست را تحویل مصرف کننده بدهد ، همچنین دلیل بکار رفتن این جنس برای شست و شوی راحت تر آن خواهد بود. سایر ویژگی ها در قیما آسیاب بست: ابعاد ، دور موتور ، قدرت موتور از محصولی به محصول دیگر متغیر است که در ادامه به توضیح هر کدام از این مدل ها خواهیم پرداخت.

قیمت آسیاب بست 100 گرمی

 آسیاب بست

همانطور که از ظرفیت آسیاب 100 گرمی بست مدل 100A بر می آید در گروه آسیاب های کوچک جای دارد با طراحی رومیزی. ابعاد 31.5 × 13.5 × 13.5 سانتی متر استفاده از این دستگاه درخشان را برای انواع محیط ها فراهم می کند. از این دستگاه علاوه بر عطاری ها، آزمایشگاه ها، داروسازی ها می توانید در مصارف خانگی استفاده نمایید. این دستگاه با کیفیت از وزن 2300 گرم برخوردار است که حمل راحت و آسانی را برای مصرف کننده به همراه دارد.

بدنه ای از استیل درخشان به همراه تیغه ی تیز بر قابلیت های آن می افزاید که با قدرت موتور 700 وات و دور موتور 28000 دور در دقیقه قادر به آسیاب کردن اقلام بدون نیاز به الک کردن خواهد بود. از ویژگی های ممتاز این محصول می توان ، پروانه ی خنک کننده ، فیوز ، تایمر زمان سنج ، منبع تغذیه برق و قیمت آسیاب بست مناسب شهری اشاره کرد که همراه با 2 ست تیغه ، 2 عدد زغال ، 1 عدد فرچه و 1 عدد الک استیل به فروش می رسد.

قیمت آسیاب بست 250 گرمی

تمامی قطعات و بدنه آسیاب عطاری بست 250 گرمی، استیل است. وجود تایمر زمان سنج، زمان خاموش شدن دستگاه را به صورت خودکار قرار می دهد که البته باید توسط کاربر این زمان به دستگاه داده شود.

 

موتور 1600 وات قادر به پودر کردن مواد تا ظرفیت 250 گرم است که با دور موتور 28000 دور در دقیقه اتفاق می افتد. ابعاد 16× 16 × 35 سانتیمتر نشان دهنده حجم کوچک دستگاست که با وزن 3/35 کیلوگرم حمل راحتی را به همراه داشت. این دستگاه برای شروع به کار نیاز به برق مصرفی تکفاز دارد و با عملکرد ساده خود می تواند اقلام سفت و درشت را در عطاری، فروشگاه و … با کمترین زمان ممکن به پودر تبدیل کرد.

آسیاب 250 گرمی مدل 250A مجهز پایه های لرزه گیر است و به صورت رومیزی با بدنه ی استیل و قطعات استیل طراحی شده است. فن خنک کننده از قابلیت هایی ست که در این محصول تعبیه شده تا مانع از داغ شدن موتور حین کار کردن شود. اقلامی نظیر دو ست تیغه یدک، دو عدد ذغال، یک عدد فرچه، یک عدد الک همراه این دستگاه قیمت آسیاب بست را مورد قبول مشتریان قرار داده است.

قیمت آسیاب بست 350 گرمی

آسیاب بست 350 گرمی مدل 350A قدرت موتور 1600 وات را داراست که می تواند مواد را با ظرفیت مخزن 350 گرم آسیاب کند. این دستگاه پرطرفدار مورد استفاده برای مصارفی متعدد در جهت پودر کردن مواد و دانه های سفت و درشت است که این کار را با سرعت بسیار زیاد و دور موتور 28000 دور در دقیقه به انجام می رساند. این آسیاب رومیزی بدنه و قطعات استیل دارد که به راحتی قابل تمیز شدن هستند.

همچنین قدرت فوق العاده ای در پودر کردن مواد بدون ایجاد گرد و غبار دارد که نیازی به الک کردن دوباره نخواهد داشت. اقلامی مانند 2 دست تیغه یدک، 2 عدد ذغال یدک، 1عدد فرچه و 1عدد الک  همراه این محصول قرار گرفته اند. منبع انرژی برق است که با فن خنک کننده مانع از داغ شدن موتور و تایمر زمان سنج مانع از خاموش کردن دستی دستگاه می گردد. با خرید این محصول سرعت عمل خود را افزایش دهید و از آن در عطاری، منازل، آزمایشگاه، داروسازی، مراکز تولید و … استفاده نماید. قیمت آسیاب بست با توجه

قیمت آسیاب بست 500 گرمی

خرید اینترنتی ترازو باسکول

یکی دیگر از آسیاب های گرمی، آسیاب عطاری بست 500 گرمی مدل 500A است که با داشتن نمایی رومیزی با ابعاد 40 × 17 × 25 سانتی متر ساخته می شود. این دستگاه طراحی الاکلنگی یا گهواره دارد که به راحتی می توان مواد پودر شده از مخزن را خارج کرد همچنین وزن 9 کیلوگرم حمل راحتی را ممکن می کند.

این محصول سوییچ اطمینان، فن خنک کننده، زمان سنج، پایه های لرزه گیر، کلید چراغ دار، برق مصرفی تک فاز، مکانیزم تیغه ای، قدرت موتور 2300 وات، دور موتور 25000 دور در دقیقه و ظرفیت مخزن 500 گرمی را داراست. به همراه این محصول شگفت انگیز تیغ کامل یدک، دو عدد ذغال، فرچه و یک عدد الک قرار گرفته است.

قیمت آسیاب بست صنعتی مدل 1 کیلویی

از انواع آسیاب هایی با حجم بزرگ، آسیاب صنعتی مدل 1000 است که با طراحی گهواره ای خود مناسب برای پودر کردن مواد بدون نیاز به الک کردن در مصارفی مانند: عطاری ها، فروشگاه ها، مراکز بسته بندی و … می باشد. این دستگاه ابعاد 37 × 25/5 × 21/5 سانتی متر به همراه وزن 10 کیلوگرمی دارد که هم حجم کوچکی را داراست و هم حمل راحتی را در پیش دارد.

ظاهری شکیل و براق نشان از با کیفیت بودن و لاکچری بودن دستگاه را می دهد که قادر به پودر کردن مواد سفت و سخت خواهد بود. آسیاب صنعتی 1 کیلویی بست 1000A دارای زمان سنج برای خاموش کردن خودکار دستگاست و با داشتن سوییچ اطمینان، تا زمانیکه درب کاملاً بسته نشود، روشن  نخواهد شد. فن خنک کننده هوای موجود در دستگاه را از منافذ کناری به بیرون هدایت می کند تا مانع از داغ شدن موتور گردد. درباره موتور محصول نیز می توانیم بگوییم قدرت 3000 وات با دور موتور 28000 دور در دقیقه دارد و دارای 3 عدد تیغه قدرتمند می باشد.

 

قیمت آسیاب بست

قیمت آسیاب بست صنعتی 2 کیلویی

آسیاب صنعتی best مدل 2000A مخزنی بزرگ با ظرفیت 2 کیلوگرم را داراست که از پرفروش ترین و پر استفاده ترین دستگاه های آسیاب برقی صنعتی شناخته می شود.

مشخصاتی که برای این محصول قابل ذکر است شامل این موارد می باشد.

  • قدرت موتور 3500 وات
  • دور موتور 28000 دور در دقیقه
  • ابعاد 37 × 27/5 × 25/5 سانتیمتر
  • وزن 12 کیلوگرم
  • سویچ اطمینان
  • سیستم قطع کننده انرژی: در مواقعی که به هر دلیلی درب دستگاه باز شود، دستگاه خاموش می گردد.
  • کلید چراغ
  • بدنه ی استیل
  • قطعات استیل
  • شست و شوی راحت
قیمت آسیاب بست صنعتی 3 کیلویی

قدرت موتور 4000 وات و دور موتور 25000 دور در دقیقه در آسیاب بست 3 کیلویی مدل 3000A قرار داده اند تا کیفیت را به رخ بیننده بکشانند. این مدل از محصولات بست بزرگ ترین ظرفیت را داراست که با طراحی الاکلنگی رومیزی خود مناسب برای قرار گیری در انواع محیط های کوچک و با حالت گهواره ای خود راحت در خالی کردن اقلام پودر شده از مخزن است.

بدنه و قطعات استیل علاوه بر استقات سبب شست و شوی راحت تر شده اند. عطاری ها، فروشگاه ها، داروسازی ها، آزمایشگاه ها و … از جمله محیط هایی هستند که می توانند از این دستگاه پر بازده برای خرد کردن ادویه جات و دانه های سفت و سخت استفاده نمایند. زمان سنج به همراه سیستم قطع کننده انرژی از جمله مواردیست که برای این دستگاه تجهیز کرده اند. ابعاد 42 × 31/5 × 28/5 سانتیمتر با وزن 15 کیلوگرم حمل آسانی را برای این دستگاه فراهم می آورد.

 

قیمت آسیاب بست

 

قیمت آسیاب بست در دیجی اسکیل نمایندگی آسیاب بست

دیجی اسکیل

قیمت آسیاب بست در نمایندگی آسیاب بست یعنی دیجی اسکیل از بهترین قیمت برخوردار است.

شما مشتریان گرامی می توانید هر گدام از این 7 مورد تولیدات این کمپانی را با قیمت مناسب و گارانتی 1 ساله با خدمات پس از فروش 10 ساله خریدای نمایید.

از بابت تحویل نیز خیالتان راحت باشد که تلاش مجموعه دیجی اسکیل در جهت تحویل زود به هنگام کالا به دست مشتری ست و امکان خرید حضوری، غیر حضوری و تلفنی را فراهم ساخته تا بتواند راهی را ایجاد نماید که مشتریان به راحت ترین شکل ممکن سفارش خود را انجام دهند.

دیجی اسکیل علاوه بر فعالیت در عرصه انواه آسیاب بست فعالیت خود را در عرصه ارائه آبمیوه گیری صنعتی و نیمه صنعتی شرکت هالد آغاز نموده است. نمایندگی آبمیوه گیری هالد ( 021660861112 ) در استان تهران و استان البرز مجموعه ی بزرگ دیجی اسکیل می باشد. تعریفی که نمایندگی آبمیوه گیری هالد ( 021660861112 ) از آبمیوه گیری صنعتی هالد دارداین است که : از دسته‌ای آبمیوه گیری‌ها ارایه داده می‌شود تا نوع کاربری‌شان مشخص شود و از دسته‌های دیگر مانند آبمیوه گیری خانگی جدا شود.

کلام آخر: قیمت آسیاب بست در سایت دیجی اسکیل بسیار مناسب است و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این صفحه آسیاب مورد نظر خود را خریداری نمائید. اگر این مقاله برایتان مفید بوده خواندن مقاله آبمیوه گیری صنعتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.