مقالات

بهترین چرخ گوشت صنعتی

lazy

بهترین چرخ گوشت صنعتی در مدل ها و برندهای مختلف و معتبر داخلی و خارجی را می توان به راحتی شناسایی کرد . با تنوع بالایی که بهترین چرخ گوشت صنعتی دارد با سهولت هر چه بیشتر می توانید چرخ گوشت مورد  نیاز خود را انتخاب کنید .  باید بدانید که بهترین چرخ گوشت صنعتی از پرکاربردترین تجهیزات مخصوص کارخانه های فراوردهای گوشتی و مواد پروتئینی ، آشپزخانه‌های صنعتی و بزرگ ، رستوران ها ، کارخانجات ، بیمارستان ها و سایر مراکزی با حجم کاری بالا به حساب می آید . عموما بیشتر کسب و کارهای فعال در زمینه صنایع غذایی که با گوشت سروکار دارند ، از خرید بهترین چرخ گوشت صنعتی ناگزیرند .

بهترین چرخ گوشت صنعتی

بهترین چرخ گوشت صنعتی در ایران چیست ؟

از بهترین چرخ گوشت صنعتی با دو عملکرد متفاوت در موتور چرخ گوشت صنعتی گیربکسی و چرخ گوشت صنعتی تسمه ای را می توان نام برد . هر کدام از این دو مدل چرخ گوشت بصورت مشابه و یکسانی عملیات چرخ کردن انواع گوشت را انجام می دهند اما موضوعی که موجب تفاوت این دو مدل از بهترین چرخ گوشت صنعتی می شود نوع موتور آن است و در بعضی موارد یکسری کاربردهای مختلف دیگری که دارند .

چرخ گوشت صنعتی نمونه ای بزرگ از چرخ گوشت خانگی بوده ، تنها با این تفاوت که چرخ گوشت صنعتی قادر است به صورت روزانه حجم بالایی از گوشت را چرخ کرده و در اختیار شما قرار دهد . علاوه بر این از نظر ظاهری نیز چرخ گوشت صنعتی تنها سایزی بزرگ تر دارد که مانند مدل های خانگی ظرافت نداشته و بیشتر به قدرت و نحوه عملکرد دستگاه دقت شده است .

در فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان بهترین چرخ گوشت صنعتی انواع چرخ گوشت های شرکت الکتروکار را معرفی می کنیم و حتما جزو پیشنهادات ویژه ما به شما کاربران گرامی خواهد بود ، شرکت چرخ گوشت الکتروکار یک شرکت ایرانی است که دارای 20 مدل چرخ گوشت که جزو بهترین چرخ گوشت صنعتی می باشند بوده و کلیه دستگاه های این شرکت بزرگ ایرانی دارای یکسال گارانتی معتبر شرکت و ده سال خدمات پس از فروش است . کیفیت  و کارایی بالا دو اصل مهم در چرخ گوشت های الکتروکار می باشد که توسط مجربترین و متصص ترین مهندس ایرانی طراحی ، تولید و روانه بازار می شوند .

با انواع بهترین چرخ گوشت صنعتی آشنا شوید :

انواع بهترین چرخ گوشت صنعتی دارای سایز بندی متفاوتی می باشد و همچنین در مدل های چرخ گوشت ایستاده و چرخ گوشت صنعتی رومیزی ، چرخ گوشت صنعتی چرخدار بوده که این امکان را به شما می دهد تا با توجه به ظرفیت کاری اقدام به تهیه بهترین چرخ گوشت صنعتی نمایید .

بهترین چرخ گوشت صنعتی

ویژگی های بهترین چرخ گوشت صنعتی :

بهترین چرخ گوشت صنعتی باید از قدرت ، دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد که می توان گفت یکی از ویژگی های اصلی هر نوعی از چرخ گوشت است ؛ از مهم ترین اجزا و قطعات بهترین چرخ گوشت صنعتی می توان به جنس تیغه ، پنجره ، مارپیچ و بدنه آن اشاره کرد که در قیمت چرخ گوشت صنعتی اثر بسیاری دارد و اغلب از فولاد ضدزنگ (استیل ضدزنگ) ساخته می شود . زیرا مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و نمونه استیل آن را به اصطلاح استیل نگیر نیز تلقی می کنند .

به همین علت جنس بدنه و تیغه بهترین چرخ گوشت صنعتی علاوه بر این که رابطه ای مستقیم با طول عمر دستگاه دارد و به مرور زمان کند نخواهد شد ، بلکه از لحاظ بهداشتی دارای استانداردهای لازم بوده و مانع از ترکیب مواد مضر با ماده غذایی می شود . خرید بهترین چرخ گوشت صنعتی اصولا با توجه به ظرفیت کاری و میزان حجم گوشت مورد نیاز به صورت روزانه برای چرخ کردن بستگی دارد ؛ مشاغلی که به طور دائم و روزمره به حجم بالایی از گوشت چرخ شده نیاز دارند ، اقدام به خرید بهترین چرخ گوشت صنعتی می‌کنند .

موارد مهم در بهترین چرخ گوشت صنعتی :

موارد مهم در چرخ گوشت صنعتی نکات زیر می باشند که مستلزم رعایت توسط کاربر است :

  1. کار کردن با چرخ گوشت خالی و بدون مواد باعث افزایش دور موتور و فرسودگی قطعات چرخ گوشت می شود .
  2. در هنگام استفاده از انواع چرخ گوشت های صنعتی هر 20 دقیقه به مدت 5 ثانیه دستگاه چرخ گوشت را خاموش کنید تا به موتور چرخ گوشت فشار زیادی وارد نشود .
  3. از خرد یا چرخ کردن مواد غذایی مانند : پیاز و سبزیجات به دلیل نفوذ آب به داخل موتور و قطعات دستگاه که باعث فرسایش آن ها خواهد شد ، خودداری کنید .

در صورتی که نیاز مبرم به چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار دارید ، نمونه های از چرخ گوشت صنعتی وجود دارد که به راحتی خواسته شما را برآورده خواهد کرد؛ برای مثال: چرخ گوشت تسمه ای ایستاده الکتروکار مدل EC-16 با سایز 32 گزینه ای مناسب مختص این کار است .

بهترین چرخ گوشت صنعتی

اتصال ترازوی محک به کامپیوتر یک آپشن بسیار مهم و جدی برای تمامی کاربرانی است که از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی برند محک استفاده می کنند . اگر از ترازوهای دیجیتال محک در رستوران و یا فروشگاه خود استفاده می کنید حتما خواندن مقاله اتصال ترازوی محک به کامپیوتر برای شما بسیار کارساز خواهد بود .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.