مقالات

باسکول محک 300 کیلویی

باسکول محک 300 کیلویی

باسکول محک 300 کیلویی مدل MDS13000 ساخت کارخانه محک می باشد ، یک کارخانه ی ایرانی که تمامی محصولات توزین در آن توسط مجربترین و متعهدترین مهندسین ایرانی طراحی و تولید می شوند .

 

دقت تعریف شده برای این باسکول 20 گرم می باشد باسکول محک 300 کیلویی از بدنه ی بسیار مستحکم و مقاومی ساخته شده است و این امر موجب گردیده تا مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد چرا که مقاومت بدنه ی باسکول برای کاربران امری حائز اهمیت می باشد.

 

باسکول محک 300 کیلویی

چرا باسکول محک 300 کیلویی را انتخاب کنیم ؟؟؟

باسکول محک 300 کیلویی مدل 13000 MDS ساخت کشور ایران می باشد که این باسکول با نام تجاری باسکول دیجیتال محک  300 کیلویی شناخته شده می باشد. ابعاد کفه باسکول محک 300 کیلویی  70*70 می باشد و جنس کفه باسکول فروشگاهی محک استیل است البته سینی از جنس گالوانیزه هم نیز دارد که متناسب با نیاز و شغل مشتریان مورد انتخاب واقع می شود.
باسکول محک 300 کیلویی دارای گارد فلزی متصل به باسکول می باشد برای تکیه کالاهایی که پرحجم می باشند و نیاز به تکیه داد به گارد باسکول می باشند تعبیه شده است. باسکول صنعتی  300 کیلویی دارای 4 مدل باسکول محک ثابت و باسکول محک متحرک و باسکول محک دیواری می باشد. باسکول محک 300 کیلویی مدل 13000 MDS دارای 24 ماه گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش می باشد.
 نمونه باسکول محک 300 کیلویی متحرک علمک و نمایشگر به همراه 4 متر کابل اضافه لودسل باسکول دیجیتالی قراردارد. باسکول محک  300 کیلویی دارای 2 دستگیره که یکی در کنار شاسی کفه باسکول و دیگری در ستون نمایشگر باسکول دیجیتالی قرار دارد تا مشتری برای حمل و نقل باسکول دیجیتال فروشگاهی خود دستگیره مخصوص استفاده نمایند.
باسکول محک 300 کیلویی

از کدام باسکول محک 300 کیلویی استفاده کنیم !!!

باسکول محک 300 کیلویی مدل متحرک بیشترین کارایی را برای محیط هایی دارد که نمی خواهند وزن کالایی که روی باسکول قرار دارد و در کنار فرد توزین کننده باشد ، باسکول چرخدار نیز برای اصنافی که دائما نیاز دارند باسکول را در مکانی مشخص جابه جا نمایند کارایی دارد که باید حتما از باسکول چرخدار  استفاده نمایند. باسکول 300 کیلویی محک دارای یک لودسل می باشد. و این لودسل از مرغوب ترین و با کیفیت ترین لودسل موجود می باشد.
زمانی که باسکول محک 300 کیلویی دچار مشکل شده است ؟!

 

پیشنهاد مجموعه ی بزرگ دیجی اسکیل به شما مشتریان گرامی در زمانی که به هر دلیلی باسکول دیجیتالی محک شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر باسکول داشت از افراد غیر مجرب در این کار استفاده ننمایید و  تعمیر باسکول دیجیتال خود را به تیم فنی و متخصص خدمات پس از فروش محک ( دیجی اسکیل ) بسپارید.
باسکول محک 300 کیلویی

با باسکول محک 300 کیلویی بیشتر آشنا شوید:

کفه باسکول دیجیتالی محک 70cm در 70cm می باشد.

ساختار انتقال وزن تمام فلزی با استحکام بسیار بالا.

قاب نمایشگر باسکول محک 300 کیلویی  از مواد ABS و پلی کربنات با استحکام فوق العاده و پایداری رنگ در مقابل نور خورشید می باشد.

چرخش عمودی نمایشگر باسکول به اندازه 90 درجه که در زوایای 22 درجه قفل می شود.

چرخش افقی نمایشگر باسکول به اندازه 180 درجه است .

در صورت درخواست مشتری  نمایشگر متحرک باسکول محک با طول کابل 5 متر امکان پذیر می باشد.

نمایشگر باسکول محک 300 کیلویی با استفاده از LED red 7-segment با قابلیت نوری بالا ، قابل مشاهده در شب و محیطهای کم نورمی باشد.

دقت فوق العاده در توزین و سرعت بالا در پایدار شدن وزن یکی از ویژگیهای برتر باسکول محک 300 کیلویی مدل mds 13000 می باشد.

کارکرد طبیعی باسکول در ولتاژهای مختلف برق شهر 90ولت تا 250ولت(Free Voltage) .

مجهز به باطری قابل شارژ داخلی جهت استفاده در زمان های قطع برق.

 

باسکول محک 300 کیلویی

قابلیت های باسکول محک 300 کیلویی مدل MDS13000

 

باسکول محک 300 کیلویی دارای  10 حافظه  ثبت  قیمت کالا می باشد و امکان پارسنگ برای برآورد وزن خالص کالا می باشد. این مدل باسکول دیجیتالی قابلیت تنظیم  ساعت و تقویم را دارد. باسکول محک 300 کیلویی محک قابلیت انتخاب دقت توزین برای مصارفی که توزین کالا دقت بالایی نیاز دارد امکان پذیر می باشد. باسکول 300 کیلویی محک قابلیت صفر کننده خودکار (Auto zero tracking) را داراست.
نمایشگر باسکول محک 300 کیلویی نشان دهنده استفاده دستگاه از باطری را به کاربر نشان می دهد و امکان آلارم هشدار دهنده وزن بیش از حد مجاز بر روی کفه باسکول به این معنی که اگر مشتری بار بیش از حد ظرفیت باسکول دیحیتال برروی کفه  باسکول قرار دهد نمایشگر شروع به آلارم هشدار می نماید تا کاربر متوجه این موضوع گردد.
باسکول محک 300 کیلویی
در صورت نیاز مشتری باسکول محک 300 کیلویی این قابلیت را دارد که با وارد کردن کلمه رمز (Password) برای جلوگیری از استفاده افراد غیر مجاز از باسکول دیجیتالی و همچنبن امکان اتصال به کامپیوتر را داراست. باسکول محک 300 کیلویی امکان اتصال به نمایشگر دوم جهت کنترل باسکول از فاصله دور را برای مشتری در صورت درخواست فراهم می سازد.
در صورتی که مشتری برای توزین کالاهای خود نیاز به چاپ فاکتور داشته باشد باسکول محک 300 کیلویی قابلیت اتصال به چاپگر با امکان چاپ فاکتور فروش شامل نام کالا ، نام فروشگاه ، تاریخ و ساعت فروش می باشد و از همه مهم تر بسته بندی این باسکول بسیار محکم بوده به جهت حمل و نقل و ارسال به تمام نقاط کشور برای مشتریان عزیزمان.
باسکول محک 300 کیلویی
تعریفی از باسکول محک 300 کیلویی

 

باسکول دیجیتال به دستگاهی اطلاق می گردد که دارای کفه ی توزین با ابعاد بزرگ به همراه نمایشگر باسکول دیجیتال می باشد که جهت استفاده در کارخانه ها و فروشگاه هایی می باشد که دارای مواد حجیم با وزن بالا هستند که با ترازوی دیجیتالی امکان توزین وجود ندارد و نیاز به استفاده از باسکول فروشگاهی یا باسکول صنعتی می باشد تا کالا و مواد را به راحتی بتوان توزین نمود.

 

باسکول فروشگاهی معمولا مصرف فروشگاهی داشته و به صورت ثابت یا به صورت دیواری و متحرک و چرخدار مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین برند باسکول دیجیتال در مصارف فروشگاهی ، باسکول محک می باشد که با داشتن کفه ی توزین پهن ، با دقت بالا توزین نموده و با بالا رفتن وزن حساسیت توزین حفظ می گردد و بدنه ی باسکول دارای کیفیت بالا و ضربه گیر می باشد.

 

باسکول محک 300 کیلویی

 

البته قابل ذکر می باشد که باسکول محک 200 کیلویی هم مانند باسکول دیجیتال فروشگاهی محک 300 کیلویی هر دو جزو پرفروش ترین محصولات و باسکول های محک می باشند.

 

جهت خرید باسکول محک 300 کیلویی و حتی انواع مختلف باسکول محک می توانید همواره با مجربترین کارشناسان دیجی اسکیل در تماس باشید ، تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید و بهترین و مناسب ترین باسکول محک برای کار خود را خریداری کنید.

 

شماره تماس خانم شکی :

02166086112

09125774170

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.