مقالات

آسیاب پین میل توس شکن خراسان 66086112-021

lazy

در آسیاب پین میل اساس عملکرد این دستگاه آسیاب، پین های تعبیه شده در دو دیسک چرخان داخل دستگاه است. مواد پس از ورود به آسیاب پین میل در بین پین های دو دیسک قرار می گیرند. با روشن کردن دستگاه، این پین ها به طور مکرر از کنار یکدیگر عبور کرده و مواد را متلاشی می کند. قابلیت آسیاب این دستگاه ها بالاست و برای آسیاب مواد مختلفی مانند گندم، برنج، غلات، شکر، ادویه جات سخت و خشک، گیاهان دارویی خشک، سبزیجات و میوه های خشک شده و غیره … مناسب است.

انواع دستگاه آسیاب پین میل شرکت توس شکن خراسان ؟

آسیاب پین میل توس شکن خراسان 66086112-021

  • آسیاب پین میل توس شکن خراسان مدل TS2700
  • آسیاب شکر توس شکن خراسان مدل TS4200
  • آسیاب مواد معدنی توس شکن خراسان مدل TS4300
  • آسیاب صنعتی مدل TS4700 توس شکن خراسان
  • آسیاب پین میل صنعتی TS4800 توس شکن خراسان

5 مورد از دستگاه های آسیاب بالا مکانیزم عملکردشان پین میل می باشد، یکی از برترین مزیت های دستگاه آسیاب پین میل توانایی پودر کردن انواع مواد چرب و خشک ، مواد معدنی ، گوگرد و غلات است. جهت اطلاع از قیمت انواع  آسیاب پین میل توس شکن خراسان تولید کننده آسیاب صنعتی و آسیاب نیمه صنعتی کافیست با مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان فروش دیجی اسکیل در تماس باشید.

بررسی آسیاب پین میل توس شکن خراسان :

آسیاب پین میل توس شکن خراسان 66086112-021

در بررسی به عمل آمده از آسیاب پین میل باید اینگونه بیان کرد که این دستگاه همانطور که در بالا گفته شد از دو عدد دیسک و تعدادی نقطه، میله، زائده و میخ در روی خود ساخته می شود که عملکرد این محصول به این شکل می باشد که درب باز شو آسیاب ثابت بوده و دیسک در دستگاه با سرعت می چرخد. موادی را که وارد دستگاه می کنید، ابتدا وارد محفظه می شوند و با پین ها برخورد کرده و خرد شده و سپس با رفتن به پله بعدی نرم می گردند.

تعبیه شدن آهن ربا در دستگاه نام برده از ورود آهن به آسیاب جلوگیری می کند، در ضمن قابل توجه است که میزان برق مصرفی این آسیاب پین میل توس شکن خراسان بسیار پایین بوده و بدلیل داشتن ظرفیت تولیدی بالا از کارکرد بسیار خوبی برخوردار است. برای بازدهی یکدست و هماهنگ در این آسیاب هاپر بکار رفته مجهز به ویبراتور می باشد. همچنین این دستگاه دارای خنک کننده موتور است که در مواقعی که دستگاه کار می کند موتور آسیاب پین میل توس شکن خراسان همچنان خنک بماند تا سبب بروز مشکل در این محصول نشود.

از دیگر قابلیت های این آسیاب پین میل می توانیم به حذف و کاهش هزینه های توری استیل و حذف نیروی انسانی برای پر کردن بارریز و کیسه گیری اشاره کنیم که برای انجام این کار یک نفر اپراتور کفایت می کند. دانش مهندسی و دقت در طراحی این محصول باعث شده که حین کار کردن بدون لرزش باشد.

طرز کارکردن آسیاب پین میل صنعتی مواد شیمیایی :

آسیاب پین میل توس شکن خراسان 66086112-021

  1. در ابتدا مواد از مخزن به داخل آسیاب وارد و از طریق گریز از مرکز در بین پین ها خرد می شود و به قسمت خروجی می رسد.
  2. عمل مکش انجام می شود یعنی موادی که خرد شده اند از قسمت مکنده عبور می کنند این عمل موجب می شود مواد خنک شود زیرا عمل گردش هوا صورت گرفته است.
  3. مواد به مخزن سیلیکون از طریق هوا وارد می شود و باعث جدا شدن ذرات از هوا خواهد شد.
  4. هوا به همراه غبارات ریز به بک فیلتر انتقال و مواد اصلی از سیلیکون خارج و بر روی الک می نشیند.
  5. مواد خرد شده به داخل کیسه گیری وارد و مواد درشت دوباره برای عمل خردایش به آسیاب باز می گردند.

مشخصات آسیاب پین میل توس شکن خراسان 66086112-021 :

آسیاب پین میل توس شکن خراسان 66086112-021

مدل آسیاب پین میل TS2700 :

دقت در طراحی و ساخت آسیاب پین میل توس شکن خراسان مدل TS2700 به حدی است که فاصله بین پین ها و دنده روی درب نیم میل هست و سرعت چرخش دیسک 4000 دور که مواد جهت پودر شدن باید از بین پین ها و دنده ها عبور کنند و چکش های روی دیسک کار عبور دادن پودر از توری را به عهده دارند. از دیگر ویژگی های دستگاه آسیاب پین میل توس شکن خراسان مدل TS2700 می توان به داشتن بارریز استیل به گنجایش 30 کیلوگرم، دارا بودن 5 عدد توری مخصوص با مش بندی متفاوت، دارای کلید روشن و خاموش، کابل استاندار، قابل تعویض بودن تمامی قطعات دستگاه و قابلیت کار کردن هم با برق تک فاز و هم سه فاز را دارد.

آسیاب شکر توس شکن خراسان مدل TS4200 دارای هاپر(بارریز) با گنجایش 100 کیلوگرم مواد که ازجنس استیل 304 ساخته شده می باشد. مکانیزم عملکرد آسیاب شکر توس شکن خراسان مدل TS4200 پین میل بوده که باعث می شود مواد قبل از اینکه به توری ها برسند در لابه لای پین ها پودر شوند . آسیاب شکر توس شکن خراسان مدل TS4200 دارای 4 عدد توری و فرم با مش بندی متفاوت که به راحتی قابل تعویض می باشد . برای حفاظت از موتور دستگاه تابلو برق مجهز به کنترل بار و کنترل فاز برای این آسیاب شکر صنعتی در نظر گرفته شده و مجهز بودن به مکانیزم پین میل این امکان را به وجود می آورد که مواد قبل از رسیدن به توری پودر شوند .

آسیاب مواد معدنی توس شکن خراسان مدل TS4300 به صورت ایستاده و از فلز دارای مقاومت و استحکام بالا تشکیل شده و شیوه کارکرد آن به این صورت است که اگر مواد درشت با فاصله وارد دستگاه شوند ، به صورت ضربه‌ای تبدیل به پودر می‌شوند و چنانچه مواد ریز مثل نشاسته و شکر وارد دستگاه شوند ، به صورت سایشی-مالشی پودر می‌شوند و دستگاه در نهایت پودری به شکل غبار از هر ماده‌ای را تحویل می‌دهد . مکانیزم اصلی عملکرد این آسیاب پین میل می باشد . شیوه عملکرد آسیاب مواد معدنی توس شکن خراسان مدل TS4300 به این صورت است که مواد از مخزن ورودی بالای دستگاه با گنجایش 150 لیتر به داخل آسیاب ریخته می‌شود و کیسه‌ای به دهانه خروجی آسیاب بسته می‌شود تا پودر آماده شده بدون پخش شدن در هوا وارد آن شود . شرکت توس شکن خراسان عرضه کننده دستگاه آسیاب گرانول و آسیا صنعتی در مدل های مختلف می باشد . برای خرید انواع دستگاه آسیاب می توانید به وب سایت رسمی دیجی اسکیل مراجعه نموده و پس از بررسی ویژگی های دستگاه آسیاب مورد نظر خود ، برای خرید و ثبت سفارش اقدام نمایید .

آسیاب صنعتی مدل TS4700 توس شکن خراسان دستگاهی عظیم ، سنگین و با بازدهی فراوان است که دقیقا برای کارخانه های تولید ادویه و اقلام مشابه تهیه شده است . این دستگاه آسیاب بزرگ ، دارای بخشی به نام سیکلون (دستگاهی برای جمع آوری گرد و غبار) است . دستگاهی مکنده که اجازه پخش شدن گرد و غبار ناشی از آسیاب کردن را نمی دهد و به این ترتیب فرایند آسیاب کردن تمیزتر انجام می شود . آسیاب صنعتی مدل TS4700 توس شکن خراسان ساختاری پین میل دارد ( Pin Disk ) ، این ساختار بهترین روش برای پودر کردن ادویه جات است و آسیاب پین میل TS4700 با داشتن 10 اسب بخار قدرت و دور موتور 4000 دور در دقیقه ، به راحتی قادر است 400 کیلوگرم در ساعت بازدهی داشته باشد .

 

آسیاب پین میل

 

صفحه دیسک آسیاب صنعتی TS4800 پین میل از چند ردیف پین و هشت چکش که همگی قابل تعویض می باشند ساخته شده ، بر روی درب آسیاب دنده خورشیدی از جنس استیل قرار دارد که هنگام بسته شدن درب پین ها داخل دنده خورشیدی رفته و مواد باید از ما بین این قطعات عبور کند تا تبدیل به پودر شود . در زیر بار ریز یک فیدر قرار دارد که توسط یک موتور مواد را به سمت آسیاب هدایت می کند در بین راه مواد ، یک آهن ربا تعبیه شده که اجسام فلزی را بگیرد و در قسمت زیر آسیاب هم مکنده با موتور 4 اسب قراردارد که مواد پودر شده را مکیده و به سمت سیکلون هدایت می کند .

آسیاب پین میل
برای خرید انواع آسیاب پین میل توس شکن خراسان کافی است تا سفارش خود را در نمایندگی آسیاب برقی توس شکن خراسان ثبت کنید و بدون نیاز به حضور در مرکز خرید ، دستگاه را در کارگاه یا کارخانه صنعتی خود تحویل بگیرید و از قابلیت‌های این دستگاه پیشرفته بهره‌مند شوید .
بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.