مقالات

نمایندگی امگا 02166086112

نمایندگی امگا ایده جذاب و بروز برای تامین انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی در فروشگاه دیجی اسکیل است که در پس این ایده تجربیات زیادی نهفته است ، از جمله سال ها تولید و فروش تجهیزات امروزه به خاطر وجود مشاغل گوناگون نیاز به تهیه لوازم و تجهیزات صنعتی برای کسب و کارهای مختلف بوجود آمده است ، لوازم و دستگاه هایی که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشند و به راحتی بتوان در هر زمانی آن ها را سفارش داد و با حداقل انرژی و هدر رفت زمان به آنها دسترسی پیدا کرد . نمایندگی امگا تلاش می کند با تیکه به این موارد و تجربیات گذشته و دسترسی آسان رضایت شما همراهان عزیز را کسب کند .

نمایندگی امگا | فروشگاه دیجی اسکیل

فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی امگا اعلام می کند کلیه محصولات امگا در فروشگاه دیجی اسکیل موجود و به همراه ضمانت اصل بودن کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر شرکتی در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد .

نمایندگی امگا | چرخ گوشت امگا

چرخ گوشت امگا صد صنعت آرا محصولی از یک شرکت ایرانی واقع در استان البرز (کرج) است که در زمینه طراحی و تولید ابزارهای آشپزخانه صنعتی فعالیت می کند . چرخ گوشت امگا صد صنعت به دلیل شباهت هایش به چرخ گوشت امگا ایتالیا ، به چرخ گوشت امگا ایرانی معروف است . این چرخ گوشت ایرانی شامل 4 مدل می شود که هر یک ویژگی های خاصی دارد .

جنس بدنه برخی از مدل ها از آلومینیوم آلیاژی است و بدنه برخی مدل ها تمام استیل است . بدیهی است که قیمت چرخ گوشت امگا صد صنعت در نمونه های استیل بیشتر خواهد بود . انواع چرخ گوشت امگا ایرانی از تیغه و پنجره ایتالیایی بهره می برند که در ارتقای سطح کیفی و بازدهی این چرخ گوشت های رومیزی بسیار اثرگذار خواهد بود .

نمایندگی امگا | اره استخوان بر امگا

اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا یکی از بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های اره استخوان بر ساخته شده در کشور است که قابلیت رقابت با دستگاه‌های اره استخوان خارجی را داشته و بسیار با کیفیت است . اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا تحت لیسانس ACEC بلژیک ساخته شده و به همین خاطر یک اره ماهی بری باکیفیت از آب در آمده است .

کیفیت بالای اره ماهی بر امگا ایرانی موجب شده تا به‌راحتی برای آن یک سال گارانتی در نظر گرفته شود و قاعدتا برای بعد از خرید اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا خدمات پس از فروش نیز از سوی شرکت سازنده این دستگاه اره قصابی پیش‌بینی شده است .

نمایندگی امگا | مرغ خرد کن امگا

دستگاه مرغ خرد کن امگا صد صنعت آرا دستگاهی مخصوص برش دادن انواع مرغ های ریز و درشت است . زمینه های استفاده از دستگاه مرغ خرد کن می تواند در هتل ها و غذاخوری ها و آشپزخانه های صنعتی باشد . شرکت ایرانی امگا صد صنعت دو نمونه از دستگاه اره مرغ بری را طراحی و تولید کرده است که دارای بدنه تمام استیل و کاربری ساده می باشند .

نمایندگی امگا با ساخت این دستگاه ها از آلیاژ استیل توانسته انتظار رعایت بهداشت را برای صاحبین مشاغل گوناگون برآورده سازد . در عین حال داشتن موتورهایی که از قدرت کافی برخودارند ، تیغه هایی برنده ، در کنار سوئیچ امنیتی برای ارتقاء سطح ایمنی دستگاه مرغ خرد کن امگا صد صنعت را به نمونه ای لایق و درخور توجه از یک تولید داخلی تبدیل کرده است .

نمایندگی امگا | کالباس بر امگا

امگا به عنوان برترین سازنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، تولیدات شاهکار خود را به بسیاری از کشورهای دنیا صادر کرده است . تجهیزات آشپزخانه صنعتی که گروهی از مشاغل هر روز با آن سر و کار دارند توسط این کمپانی با کیفیت چشمگیر تولید می گردد . ما با ارائه تنوع بالایی از این محصولات دید بهتری را برای انتخاب بهترین محصول مناسب با کسب و کار شما در اختیارتان خواهیم گذاشت بنابراین می توانید در فروشگاه دیجی اسکیل انواع کالباس بر امگا در سایز های 25 ، 27.5 ، 30 ، 32 و 35 را بررسی مشاهده نمایید .

نمایندگی امگا | میکسر امگا

میکسر امگا به عنوان محصولی از شرکت گروه امگا مینروا از همان کیفیت و کارکردی بهره می برد که دیگر محصولات این شرکت معتبر ایتالیایی برخوردارند . میکسر امگا به عنوان یکی از میکسرهایی که غالبا به عنوان میکسر گوشت معرفی می شود ، از با کیفیت ترین انواع موجود در بازار است . غذاخوری ها و هتل ها و کبابی ها اصلی ترین مصرف کنندگان میکسر گوشت امگا خواهند بود . انواع میکسر امگا را می توان با ظرفیت آنها توضیح داد . گنجایش مخزن کوچک ترین میکسر امگا 30 لیتر است پس از آن به ترتیب ظرفیت های 50 لیتر ، 90 لیتر ، 120 لیتر و 180 لیتر انواع میکسر امگا را تشکیل می دهد .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago