تماس با ما و برقراری ارتباط حضوری و غیر حضوری برای مشتریان گرامی دیجی اسکیل امکانپذیر می باشد. به فروشگاه دیجی اسکیل، مجهزترین تجهیزات آنلاین اینترنتی صنعتی و فروشگاهی خوش آمدید.
ایران – استان تهران – شهرستان تهران – میدان آزادی – خیابان آزادی به سمت انقلاب – بعد از شهرداری منطقه 9 – بعد از استاد معین – بعد از خیابان دکتر هوشیار – بر خیابان اصلی آزادی – پلاک 472 – طبقه همکف – واحد 2 – زنگ 2 – کدپستی 1341963198
خط ویژه : 02166086112
02166086098 – 02166858268 – 02166858262 – 02166029751 تماس در روزها و ساعات اداری از 9 صبح الی 19 عصر، به جز تعطیلات رسمی تقویم که فروشگاه دیجی اسکیل تعطیل می باشد.
مدیر فروش دیجی اسکیل :
کارشناس پاسخگو به خدمات پس از فروش محصولات محک :
کارشناس پاسخگو به خدمات پس از فروش دستگاه های آسیاب :
کارشناس پاسخگو به خدمات پس از فروش تجهیزات فروشگاهی :
کارشناس ارشد فروش دیجی اسکیل خانم شکی مشاوره شما قبل و بعد از خرید :
فکس : 02166056853
پست الکترونیکی : info@digiscale.co
مجموعه بزرگ دیجی اسکیل در سال 1380 با هدف تامین نیاز آحاد جامعه به محصولات فروشگاهی و صنعتی تشکیل گردید. دیجی اسکیل موفق شده است با استفاده از دانش روز و با نگاه علمی به موضوعات و همچنین به کارگیری پرسنل با تجربه و خلاق محصولات با کیفیتی را در فروشگاه دیجی اسکیل عرضه نمائید و گام های موثری در زمینه تامین قطعات و خدمات پس از فروش و فروش انواع تجهیزات فروشگاهی و صنعتی بردارد.
در فروشگاه دیجی اسکیل پس از کسب سال ها تجربه در زمینه تجهیزات فروشگاهی و صنعتی و به دست آوردن شناخت جامع و دقیق از عملکرد این تجهیزات وارد فاز فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع دستگاه های دیجیتال فروشگاهی و صنعتی شده است.
ترازوهای دیجیتال فروشگاهی، باسکول های دیجیتال صنعتی و نیمه صنعتی، صندوق های فروشگاهی فول آپشن، سبزی خرد کن، انواع پرس نایلون در دو مدل دستی و پدالی، انواع آسیاب های صنعتی و خانگی و عطاری، انواع ترازوهای دیجیتال آزمایشگاهی با دقت های یکصدم و یکدهم و غیره، انواع دستگاه های کالباس بر، انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی و سایر محصولات دیگر
در مجموعه بزرگ دیجی اسکیل كوشش شده است تا اطلاعات اساسی و مورد نیاز در رابطه با حوزه های فعالیت و خدماتی كه دیجی اسکیل ارائه می كند در اختیار مشتریان و کاربران گرامی قرار گیرد تا با ارتباطی سازنده از نظرات، پیشنهادات و انتقادات ایشان استفاده و انتظارات مشتریان خود را تأمین كرده و برای بهبود وضعیت موجود گام های بلندتری برداشته تا زمینه خدمت رسانی بهتر فراهم گردد.