مقالات

بهترین چرخ گوشت صنعتی

بهترین چرخ گوشت صنعتی در مدل ها و برندهای مختلف و معتبر داخلی و خارجی را می توان به راحتی شناسایی کرد . با تنوع بالایی که بهترین چرخ گوشت صنعتی دارد با سهولت هر چه بیشتر می توانید چرخ گوشت مورد  نیاز خود را انتخاب کنید .  باید بدانید که بهترین چرخ گوشت صنعتی از پرکاربردترین تجهیزات مخصوص کارخانه های فراوردهای گوشتی و مواد پروتئینی ، آشپزخانه‌های صنعتی و بزرگ ، رستوران ها ، کارخانجات ، بیمارستان ها و سایر مراکزی با حجم کاری بالا به حساب می آید . عموما بیشتر کسب و کارهای فعال در زمینه صنایع غذایی که با گوشت سروکار دارند ، از خرید بهترین چرخ گوشت صنعتی ناگزیرند .

بهترین چرخ گوشت صنعتی در ایران چیست ؟

از بهترین چرخ گوشت صنعتی با دو عملکرد متفاوت در موتور چرخ گوشت صنعتی گیربکسی و چرخ گوشت صنعتی تسمه ای را می توان نام برد . هر کدام از این دو مدل چرخ گوشت بصورت مشابه و یکسانی عملیات چرخ کردن انواع گوشت را انجام می دهند اما موضوعی که موجب تفاوت این دو مدل از بهترین چرخ گوشت صنعتی می شود نوع موتور آن است و در بعضی موارد یکسری کاربردهای مختلف دیگری که دارند .

چرخ گوشت صنعتی نمونه ای بزرگ از چرخ گوشت خانگی بوده ، تنها با این تفاوت که چرخ گوشت صنعتی قادر است به صورت روزانه حجم بالایی از گوشت را چرخ کرده و در اختیار شما قرار دهد . علاوه بر این از نظر ظاهری نیز چرخ گوشت صنعتی تنها سایزی بزرگ تر دارد که مانند مدل های خانگی ظرافت نداشته و بیشتر به قدرت و نحوه عملکرد دستگاه دقت شده است .

در فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان بهترین چرخ گوشت صنعتی انواع چرخ گوشت های شرکت الکتروکار را معرفی می کنیم و حتما جزو پیشنهادات ویژه ما به شما کاربران گرامی خواهد بود ، شرکت چرخ گوشت الکتروکار یک شرکت ایرانی است که دارای 20 مدل چرخ گوشت که جزو بهترین چرخ گوشت صنعتی می باشند بوده و کلیه دستگاه های این شرکت بزرگ ایرانی دارای یکسال گارانتی معتبر شرکت و ده سال خدمات پس از فروش است . کیفیت  و کارایی بالا دو اصل مهم در چرخ گوشت های الکتروکار می باشد که توسط مجربترین و متصص ترین مهندس ایرانی طراحی ، تولید و روانه بازار می شوند .

با انواع بهترین چرخ گوشت صنعتی آشنا شوید :

انواع بهترین چرخ گوشت صنعتی دارای سایز بندی متفاوتی می باشد و همچنین در مدل های چرخ گوشت ایستاده و چرخ گوشت صنعتی رومیزی ، چرخ گوشت صنعتی چرخدار بوده که این امکان را به شما می دهد تا با توجه به ظرفیت کاری اقدام به تهیه بهترین چرخ گوشت صنعتی نمایید .

ویژگی های بهترین چرخ گوشت صنعتی :

بهترین چرخ گوشت صنعتی باید از قدرت ، دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد که می توان گفت یکی از ویژگی های اصلی هر نوعی از چرخ گوشت است ؛ از مهم ترین اجزا و قطعات بهترین چرخ گوشت صنعتی می توان به جنس تیغه ، پنجره ، مارپیچ و بدنه آن اشاره کرد که در قیمت چرخ گوشت صنعتی اثر بسیاری دارد و اغلب از فولاد ضدزنگ (استیل ضدزنگ) ساخته می شود . زیرا مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و نمونه استیل آن را به اصطلاح استیل نگیر نیز تلقی می کنند .

به همین علت جنس بدنه و تیغه بهترین چرخ گوشت صنعتی علاوه بر این که رابطه ای مستقیم با طول عمر دستگاه دارد و به مرور زمان کند نخواهد شد ، بلکه از لحاظ بهداشتی دارای استانداردهای لازم بوده و مانع از ترکیب مواد مضر با ماده غذایی می شود . خرید بهترین چرخ گوشت صنعتی اصولا با توجه به ظرفیت کاری و میزان حجم گوشت مورد نیاز به صورت روزانه برای چرخ کردن بستگی دارد ؛ مشاغلی که به طور دائم و روزمره به حجم بالایی از گوشت چرخ شده نیاز دارند ، اقدام به خرید بهترین چرخ گوشت صنعتی می‌کنند .

موارد مهم در بهترین چرخ گوشت صنعتی :

موارد مهم در چرخ گوشت صنعتی نکات زیر می باشند که مستلزم رعایت توسط کاربر است :

  1. کار کردن با چرخ گوشت خالی و بدون مواد باعث افزایش دور موتور و فرسودگی قطعات چرخ گوشت می شود .
  2. در هنگام استفاده از انواع چرخ گوشت های صنعتی هر 20 دقیقه به مدت 5 ثانیه دستگاه چرخ گوشت را خاموش کنید تا به موتور چرخ گوشت فشار زیادی وارد نشود .
  3. از خرد یا چرخ کردن مواد غذایی مانند : پیاز و سبزیجات به دلیل نفوذ آب به داخل موتور و قطعات دستگاه که باعث فرسایش آن ها خواهد شد ، خودداری کنید .

در صورتی که نیاز مبرم به چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار دارید ، نمونه های از چرخ گوشت صنعتی وجود دارد که به راحتی خواسته شما را برآورده خواهد کرد؛ برای مثال: چرخ گوشت تسمه ای ایستاده الکتروکار مدل EC-16 با سایز 32 گزینه ای مناسب مختص این کار است .

اتصال ترازوی محک به کامپیوتر یک آپشن بسیار مهم و جدی برای تمامی کاربرانی است که از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی برند محک استفاده می کنند . اگر از ترازوهای دیجیتال محک در رستوران و یا فروشگاه خود استفاده می کنید حتما خواندن مقاله اتصال ترازوی محک به کامپیوتر برای شما بسیار کارساز خواهد بود .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago