مقالات

کالباس بر پارس برش 09122076310

کالباس بر پارس برش

کالباس بر پارس برش به عنوان معروف ترین برند کالباس بر ایرانی مجهز به تیغه ایتالیایی از جنس استیل و ضد زنگ و جنس بدنه ای از آلومینیوم آنودایز که این پوشش سبب رعایت بهداشت بیشتر و جلوگیری از آسیب های احتمالی خواهد شد ، سبب جلب توجه بسیاری از مشتریان می شود .

دوام بالای محصولات شرکت پارس برش در کنار قیمت مناسب آن ها این دستگاه را جز اولویت های متقاضیان جهت خرید کالباس بر پارس برش قرار داده است . قطعات استفاده شده در ساخت این دستگاه اسلایسر از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است که کیفیت دستگاه اسلایسر را دو چندان می کند . این دستگاه کالباس بر به دلیل ویژگی های خاصی که دارد کاملا مناسب بازار داخلی می باشد .

کالباس بر پارس برش محصولی کاملاً ایرانی می باشد و به سبب پوشش بادوامی که دارد در برابر خوردگی ، پوسیدگی و بسیاری عوامل دیگر از خود مقاومت زیادی نشان می دهد . این پوشش از لحاظ بهداشتی نیز تأیید شده است چرا که مانع از چسبندگی مواد گوشتی به بدنه دستگاه اسلایسر می شود . شما با عملکرد بی نظیر این دستگاه کالباس بر می توانید برش هایی از کالباس را ایجاد کنید ، که تمیز و یکدست است . در واقع ضخامت برش این لایه ها توسط خود کاربران قابلیت تنظیم شدن را دارد .

بررسی مشخصات فنی کالباس بر پارس برش :

کالباس بر پارس برش

در این مقاله به بررسی مشخصات کالباس بر ایرانی شرکت پارس برش می پردازیم . دستگاه کالباس بر پارس برش دارای کیفیتی بالا و هم چنین قیمت اقتصادی مناسبی برخوردار است که این موارد عامل اصلی جذب مشتریان به برند پارس برش شده است . شرکت پارس برش امروزه توانسته با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا ، استفاده از بهترین متریال و با وجود مجربترین مهندسین ایرانی در شرکت خود ، دستگاه کالباس بر صنعتی پارس برش را طراحی ، تولید و روانه بازار نماید . دستگاه اسلایسر پارس برش در ارزیابی با برندهای خارجی در مواردی همچون کیفیت و عملکرد توانسته عنوان بهترین و بالاترین دستگاه کالباس بر صنعتی را کسب کند .

از جمله نکاتی که هنگام استفاده از کالباس بر پارس برش مدل 275 حائز اهمیت است اسلایس نکردن ژامبون یخ زده ، روشن ماندن بیش از حد دستگاه و تیز کردن دوره ای تیغه می باشد . 

کالباس بر پارس برش دارای تیغه 27.5 سانتی متری است که می تواند برش هایی با ضخامت 2 میلی متر تا 2 سانتی متر انجام دهد . موتور کالباس بر دستی پارس برش 180 وات (0.24 اسب بخار) قدرت دارد . عملکرد کالباس بر پارس برش به صورت دستی بوده و بایستی با عقب و جلو بردن کابین متحرک عملیات برش را انجام داد . انتقال نیرو نیز در این مدل دستگاه اسلایسر به واسطه تسمه انجام می شود . وزن دستگاه کالباس بر پارس برش تقریبا 18 کیلوگرم تخمین زده می شود .

تعمیر کالباس بر پارس برش در فروشگاه دیجی اسکیل :

کالباس بر پارس برش

تعمیر دستگاه کالباس بر پارس برش شامل چندين موارد مي باشد كه گاهی در محل قابل اجرا خواهد بود . كالباس بر پارس برش يكي از بهترين گزينه ها جهت استفاده در سوپرماركت ها و پروتئيني ها است كه در اصطلاح به عنوان كالباس بر تیغه 27/5 سانت معرف می باشد . کاربرانی که از دستگاه کالباس بر صنعتی پارس برش جهت برش و اسلایس استفاده می کنند باید این نکته را در نظر داشته باشند که در صورت کند شدن تیغه دستگاه اسلایسر پارس برش جهت تیز کردن تیغه به تعمیرکار کالباس بر مجرب و متعهد و یا به فروشگاه دیجی اسکیل مراجعه نمایند .

به هیچ عنوان جهت هر گونه تعمیرات کالباس بر صنعتی پارس برش خود آن را به دست افراد ناوارد نسپارید ،  چرا که در این صورت باید هزینه های گزافی جهت تعمیر نادرست کالباس بر خود پرداخت نماید ، در این صورت شما دچار خسارت های مالی زیادی خواهید شد . تعمیر دستگاه کالباس بر دستی پارس برش در دیجی اسکیل به صورت تخصصی صورت می پذیرد ، این مجموعه بخشی از فعالیت خود را به تعمیرات کالباس بر اختصاص داده است که توسط کارشناسان با تجربه انجام می گیرد .

از جمله موارد تعمیر کالباس بر پارس برش عبارتند از :

  • تیز کردن تیغه کالباس بر
  • سرویس موتور
  • تنظیم ، تعویض و سرویس دسته درجه
  • تعویض خورشیدی
  • تعویض حلزونی و غیره …

هزینه تعمیر کالباس بر پارس برش چقدر است ؟

کالباس بر پارس برش

هزینه تعمیر کالباس بر پارس برش با در نظر گرفتن نوع ایراد دستگاه اسلایسر شما محاسبه می شود . تعمیر کالباس بر در محل مورد نظر کاربران ، در بسیاری از موارد امکان پذیر است ، اما گاهی در شرایط خاص نیاز به ارجاع دستگاه کالباس بر به فروشگاه دیجی اسکیل ایجاد خواهد شد . تمامی خدمات ارائه شده توسط فروشگاه دیجی اسکیل به همراه تضمین اصل بودن قطعات تعمیری و بهترین قیمت ارائه می شود . جهت تعمیرات کالباس بر پارس برش با ما در ارتباط باشید .

با ویژگی های دستگاه كالباس بر پارس برش آشنا شوید :

کالباس بر پارس برش

  • دارای تیغه ایتالیایی برای انواع برش کالباس با قطرهای مختلف
  • دارای بدنه یکپارچه از آلومینیوم مستحکم در مقابل فشار و ضربه
  • کالباس بر صنعتی پارس برش ساخت کشور ایران است
  • دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
  • دارای تسمه شیاری مقاوم و مستحکم و موتور دستگاه ایرانی می باشد
  • قطر تیغه کالباس بر 27/5 سانتی متر
  • ضخامت برش رول 2 میلی متر تا 2 سانتی متر
  • مقدار برش در ساعت 20 کیلوگرم
  • قدرت موتور 180 وات
  • ولتاژ برق مصرفی دستگاه 200 ولت
  • نوع عملکرد کالباس بر بصورت دستی است

خرید کالباس بر پارس برش از فروشگاه دیجی اسکیل :

کالباس بر پارس برش

کالباس بر از مهمترین تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی است . بهتر است برای تکمیل تجهیزات سوپر پروتئینی یا فست فود خود از کالباس بر ایرانی با کیفیت استفاده کنید . برای اطلاع از قیمت دستگاه کالباس بر پارس برش و خرید این دستگاه ، از وب سایت دیجی اسکیل دیدن کنید . می‌ توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با مشاوران ما در زمینه راه اندازی سوپر پروتئینی در تماس باشید تا متناسب با نیاز و محیط کاری و فروشگاهی خود بهترین و مناسب ترین دستگاه کالباس بر را تهیه کنید .

شایان ذکر است تا کاربران مطلع باشند که فروشگاه دیجی اسکیل علاوه بر خرید و فروش کالباس بر در زمینه انواع آسیاب عطاری بست نیز بصورت گسترده ای فعالیت دارد . در صورت احتیاج به خرید انواع دستگاه آسیاب صنعتی ، عطاری و خانگی می توانید به فروشگاه دیجی اسکیل مراجعه نماید .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.