مقالات

چرخ گوشت گیربکسی

چرخ گوشت گیربکسی

چرخ گوشت گیربکسی یکی از انواع چرگوشت های موجود در بازار می باشد . سال هاست که وسیله ای به اسم چرخ گوشت جایگزین بسیار پیشرفته ای برای چاقوهای آشپزخانه شده است و به راحتی و با کیفیت غیرقابل مقایسه ای کار خورد کردن گوشت و برخی مواد غذایی دیگر را به عهده دارد . چرخ گوشت ها در مدت زمانی که در اختیار کاربران قرارگرفته اند مسیر پیشرفت خوبی را دنبال کرده اند و از اشکال ابتدایی که به صورت دستی و یا صرفا فقط برای مصارف خانگی بود ، به انواع چرخ گوشت های پیشرفته در قالب های صنعتی و غیرصنعتی درآمده اند .

امروزه به دلیل تمایل افراد برای استفاده از مواد غذایی درجه یک و تازه بازار چرخ گوشت رونق بیشتری پیدا کرده است . با توجه به فراوانی مدل های مختلف چرخ گوشت های موجود در بازار انتخاب و خرید چرخ گوشت تا حدودی برای خریداران امری سخت و در گاهی اوقات حتی سردرگم کننده شده است .

چرخ گوشت گیربکسی

موضوع بحث ما اینجا چرخ گوشت صنعتی است و یکی از مهم ترین نکاتی که برای خرید چرخ گوشت صنعتی باید در نظر داشت نوع استفاده شما از آن و یا حجم گوشت و موادی است که نیاز به تهیه و چرخ کردن آن دارید . به طور مثال یک رستوران و یا یک فروشگاه گوشت نمی تواند از یک چرخ گوشت خانگی استفاده کند و طبیعتا نیازمند خرید چرخ گوشت صنعتی مناسب برای انجام کار خود می باشد .

 

انواع چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی نیز خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در این دسته بندی می توان از چرخ گوشت گیربکسی  و چرخ گوشت تسمه ای نام برد . البته قابل ذکر است که یکی از بهترین و کارآمدترین آن ها چرخ گوشت گیربکسی است . استفاده از چرخ گوشت صنعتی گیربکسی تاثیر بسیار چشم گیری در سهولت کار دارد .

مزیت های چرخ گوشت گیربکسی

چرخ گوشت گیربکسی به نسبت چرخ گوشت صنعتی تسمه ای از مزایایی قابل توجهی برخوردار است ، می توان به مواردی چون سرعت بالاتر در چرخ کردن ، امکان استفاده از چرخ گوشت در مدت زمان طولانی تر ، کاهش صدای چرخ گوشت و همچنین نرم تر بودن چرخ گوشت در حین کار کردن اشاره کرد .

قیمت چرخ گوشت گیربکسی

یکی دیگر از مباحث چالش برانگیز که هنگام خرید چرخ گوشت گیربکسی ممکن است ذهن خریدار را درگیر کند ، قیمت چرخ گوشت گیربکسی صنعتی است که این امر با توجه به فراوانی مدل های گوناگون در بازار به راحتی صورت می گیرد ! تنها کافیست کارایی لازم را در نظر گرفته و به انتخاب مدل مورد نظر و مناسب با بودجه خود بپردازید . هر یک از انواع چرخ گوشت گیربکسی دارای ویژگی های مربوط به خود می باشد که با توجه به نوع کاربردی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرند .

به طور مثال در بررسی مدل چرخ گوشت گیربکسی 32 می توان به مزایایی چون دارا بودن قدرت موتور بالا که توانسته این محصول را برای استفاده در رستوران ها ، قصابی ها و همچنین آشپزخانه های صنعتی مناسب کند اشاره کرد . به همین ترتیب هرکدام از چرخ گوشت های گیربکسی 22، 32،42 و… ویژگی های مربوط به خود را دارا می باشند . پس همان طور که اشاره شد یک خریدار با در نظر داشتن میزان استطاعت مالی و موارد استفاده خود از چرخ گوشت گیربکسی می تواند نوع مناسب با کار خود را انتخاب و با خیالی آسوده از آن استفاده نماید .

چرخ گوشت گیربکسی

چرخ گوشت گیربکسی یا چرخ گوشت تسمه ای کدام را بخریم ؟!

اگر شما نیاز به چرخ کردن پیاز داشته باشید ، چرخ گوشت گیربکسی تا حدودی مناسب استفاده شما نخواهد بود و بهتر است از نوع چرخ گوشت تسمه ای استفاده کنید ؛ چرا که به علت نوع موادی که در پیاز است اگر در پشت تیغه چرخ گوشت گیربکسی و قسمت های دیگر آن گیر کند و برای مدتی بماند ، موجب کند شدن تیغه می شود . هرچند که در چرخ گوشت های پیشرفته امروزی تیغه و پنجره هنگام چرخ کردن هم زمان در حال تیز شدن نیز می باشند ، اما در چرخ گوشت تسمه ای امکان تخلیه بهتر و بیشتر می باشد و نگرانی از این قبیل وجود نخواهد داشت .

بنابراین نوع استفاده از چرخ گوشت در انتخاب آن بسیار موثر می باشد و با در نظر داشتن این امر می توانید از کارایی بهتر و متناسب تر چرخ گوشت گیربکسی در کارهای دیگر بهره مند شوید . چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت است بگونه ای که در زمان خرید چرخ گوشت باید به این نکته توجه زیادی داشت که آیا در نظر دارید که با چرخ گوشت تنها گوشت و مواد پروتئینی را چرخ نمایید و یا علاوه بر آن می خواهید پیاز را نیز چرخ نمایید .

چرخ گوشت گیربکسی

 

خرید چرخ گوشت گیربکسی الکتروکار

برندهای بسیار معتبر و باکیفیتی از چرخ گوشت صنعتی در بازار موجود می باشد و شما با در اختیار داشتن تنوع فراوان در این امر می توانید با دستی باز و بدون محدودیت به خرید چرخ گوشت صنعتی مناسب با نیاز خود بپردازید. چرخ گوشت گیربکسی الکتروکار یکی از انواع قابل توجه چرخ گوشت صنعتی می باشد که تولید شرکت الکتروکار تمدن نژاد ، یک شرکت ایرانی است و دارای قدرت و کیفیت قابل توجهی می باشد .

این برند شناخته شده و محبوب به دلیل دارا بودن مدل های گوناگون و طراحی منحصر به فرد و همچنین به کارگیری آلیاژهای باکیفیت در تیغه ، بدنه و دیگر اجزای چرخ گوشت الکتروکار متقاضیان بسیاری را در بازار به خود اختصاص داده است . چرخ گوشت های الکتروکار با تنوع محصولات بسیار می تواند به خوبی از عهده نیاز مورد نظر شما برآمده و شما را با خیالی آسوده در انجام کارتان یاری کند . همچنین قیمت چرخ گوشت گیربکسی الکتروکار به نسبت رقبای خارجی خود بسیار مناسب تر می باشد که با در نظر گرفتن کیفیت محصول به این ویژگی پی خواهید برد .

 

تعمیر چرخ گوشت گیربکسی

با توجه به اینکه تعویض و یا خرید چرخ گوشت گیربکسی به صرفه نیست ، فروشگاه دیجی اسکیل میداند که بگوید هنگام استفاده از چرخ گوشت های صنعتی نکات لازم و مربوطه خاصی باید به خوبی رعایت شوند . رعایت این نکات خاص علاوه به افزایش طول عمر چرخ گوشت گیربکسی نگرانی هایی در خصوص خرابی و یا غیرقابل استفاده شدن چرخ گوشت صنعتی شما از بین برود .

برخی از اصلی ترین نکاتی که باید هنگام استفاده از چرخ گوشت گیربکسی رو میزی در نظر داشت به شرح زیر می باشد :

 

1)هنگام استفاده از چرخ گوشت به هیچ عنوان اجاز ندهید دستگاه به صورت خالی کار کند چرا که این امر باعث کند شدن تیغه ها می شود .

 

2)چرخ گوشت گیربکسی را هنگام کار هر چند دقیقه یکبار خاموش کنید و به طور یکسره و مداوم روشن نگذارید؛ زیرا به این ترتیب از طول عمر چرخ گوشت کاسته شده و به آن آسیب خواهد رسید .

 

3)حتی الامکان از خورد کردن سبزیجات توسط چرخ گوشت صنعتی خودداری کنید چرا که ممکن است آب سبزیجات به موتور چرخ گوشت صنعتی لطمه بزند .

 

4) نظافت چرخ گوشت گیربکسی بسیار مهم می باشد و نباید اجازه دهید تکه های گوشت در آن باقی بماند .

 

با رعایت موارد بالا و دیگر نکات مربوط به استفاده صحیح از چرخ گوشت صنعتی گیربکسی که عمدتا درباره نگهداری و نظافت دستگاه است ، می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید و شاهد کارایی قابل توجه آن باشید .

 

در صورت نیاز به تعمیر چرخ گوشت الکتروکار می توانید به بخش پشتیبانی فنی دیجی اسکیل مراجعه نمایید تا مهندسین ما در اسرع وقت تعمیرات چرخ گوشت صنعتی شما را انجام دهند .

چرخ گوشت گیربکسی

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.