مقالات

دستگاه آسیاب گندم 09122076310

دستگاه آسیاب گندم 09122076310

دستگاه آسیاب گندم محصول دیگری از سری تولیدات شرکت توس شکن خراسان است. دستگاه آسیاب گندم، گندم را پردازش می کند تا آرد گندم خوب برای نان، بیسکویت و مصارف مختلف تولید شود. اگر قصد خرید دستگاه آسیاب گندم را دارید، با مطالعه این مقاله در وب سایت اینترنتی فروشگاه دیجی اسکیل خرید مطمئن تر و آگاه تری خواهید داشت.

آیا از کاربرد انواع دستگاه آسیاب گندم اطلاع دارید ؟

 

دستگاه آسیاب گندم 09122076310

در صنعت کشاورزی دستگاه آرد گندم یکی از پرکاربردترین دستگاه ها به شمار می رود، برای آسیاب گندم و برنج معمولا مورد استفاده قرار می گیرند. پیشرفت تکنولوژی باعث سریع تر انجام شدن کارها و صرفه جویی در زمان شده است در زمان های گذشته برای آسیاب گندم و جو مردم زمان و زحمت بیشتری را صرف می کردند و به صورت دستی، یا با استفاده از وسایل مکانیکی ساده انجام می دادند. امروزه با دستگاه آسیاب گندم، آسیاب کردن بسیار آسان، بدون دخالت دست و انجام کار در کمترین زمان ممکن شده است.

انواع دستگاه آسیاب گندم 09122076310 :

دستگاه آسیاب گندم 09122076310

دستگاه‌ آسیاب گندم دستگاهی است که برای پودر کردن گندم و جو به کار می رود. دستگاه آسیاب گندم دارای دو نوع دستگاه آسیاب عطاری و دستگاه آسیاب صنعتی است. شما با توجه به نوع نیاز و میزان استفاده خود از دستگاه می توانید یکی از این دستگاه های آسیاب را انتخاب کنید. بسیاری از خانم ها به دلیل داشتن زمان بیشتر و تمایل به اشتغال های خانگی با تهیه دستگاه آرد گندم به تولید آرد و بسته بندی آن ها می پردازند. در موارد بسیاری که، در این شغل به درآمد بالایی رسیده اند چندین دستگاه آسیاب برای کار خود تهیه کرده اند و کار خود را در این زمینه به رونق خوبی رسانده اند و گسترش چشم گیری داده اند.

استفاده از دستگاه‌ آسیاب گندم و جو کیفیت نهایی محصول را بالا می‌برد و مواد آسیاب شده را به صورت کامل آسیاب شده و یکدست تحویل می‌دهد، نتیجه استفاده از این آسیاب کاملا رضایت بخش است و علاوه بر احساس رضایت باعث سود دهی خواهد شد. آسیاب توس شکن خراسان همیشه بهترین انتخاب برای کاربران فروشگاه دیجی اسکیل می باشد.

مشخصات دستگاه آسیاب گندم مدل صنعتی :

دستگاه آسیاب گندم 09122076310

  • دستگاه آسیاب گندم صنعتی قابل استفاده برای حجم بالاتری از گندم است و جنس بدنه آنها معمولا از استیل یا آهن می باشد، تیغه طراحی شده برای این دستگاه ها از جنس پروانه ای و یا چکشی است و به میزان مشخصی ظرفیت تولید دارند.
  • دستگاه آسیاب گندم عطاری و دستگاه آسیاب گندم صنعتی به منظورهای یکسان اما متفاوت در کاربرد استفاده می شود و دستگاه های آسیاب صنعتی گندم جنسی محکم تر و میزان بیشتری گندم و جو را در زمان کمتری آسیاب می کند.
  • دستگاه های آسیاب گندم صنعتی توس شکن خراسان در مدل ها، ابعاد، قدرت و مکانیزم های مختلف ساخته می شود.
  • آسیاب ها از نظر ابعاد متفاوت هستند. آسیاب نیمه صنعتی گندم در دو بعد متوسط و رومیزی موجودند که از 20 کیلوگرم در روز تا 70 کیلوگرم در روز با فیلتر تعیین سایز دانه ها آسیاب را انجام می دهند.
  • آسیاب صنعتی گندم دارای مدل های متنوع و مختلف در مقیاس های کوچک، بزرگ و کسب و کارهای بزرگ از 100 کیلوگرم در ساعت تا 1 تن در ساعت را جواب می دهند.
  • کیفیت ساخت آسیاب های صنعتی گندم بسیار بالاتر از دستگاه های دیگر است.

دستگاه آسیاب گندم 09122076310

  • کلیه مراحل آسیاب گندم با این دستگاه ها را می توان تنظیم نمود و آن را مورد نظارت قرار داد. در دستگاه های آسیاب عطاری گندم، دستگاه های آسیاب صنعتی گندم و نیمه صنعتی گندم  انتقال دادن و تنظیم کردن میزان بار ورودی به دستگاه، به شکل مکانیزه صورت می گیرد و مواد پس از خرد شدن از سیکلون و فیلتراسیون در مخازن عبور کرده و از طریق شیر تخلیه دستی (یا) اتوماتیک (شیر برقی) تخلیه شده وآماده استفاده می گردند.
  • دستگاه‌ آسیاب گندم مجهز به مخرنی همراه با یک دریچه است که کافیست گندم را از طریق این دریچه به دستگاه منتقل نمائید تا آسیاب و پودر شود.
  • جنس دستگاه اسیاب گندم معمولا از استیل و آهن است، از موادی با بالاترین کیفیت و مرغوبیت برای تهیه این دستگاه استفاده شده است تا بتواند مدت زمان طولانی بدون ایجاد مشکل برای اسیاب گندم استفاده شود.
  • دستگاه آسیاب تعدادی تیغه برای برش، نصف کردن و خرد کردن دانه‌ های گندم، جو، ذرت و سایر مواد غذایی سخت تعبیه شده است که می‌ تواند تا حدود 300 دور بر دقیقه بچرخد.

دستگاه آسیاب گندم 09122076310

  • این دستگاه‌ ها بسیار قدرتمند و در عین حال مقاوم بوده و کاملا قابل شستشو هستند.
  • تیغه‌ های دستگاه های آسیاب تیز و قوی هستند اما بعد از چندین سال استفاده در صورتی که احساس کردید کند شده اند شما می توانید آن را مجددا تیز کرده و استفاده کنید.
  • مهم‌ترین ویژگی انواع دستگاه‌ آسیاب گندم برقی، دقت و کارایی بالای این دستگاه‌ هاست که یک کار بی نقص را به شما تحویل می دهند.
  • امروزه مدل‌ های جدید این دستگاه آسیاب طوری طراحی شده است که علاوه بر سرعت و عملکرد بسیار بالا، بدون لرزش و صدا عمل کرده و خروجی آن بهترین کیفیت را دارد.

مشخصات دستگاه آسیاب گندم مدل رومیزی و خانگی :

دستگاه آسیاب گندم 09122076310

دستگاه آسیاب گندم خانگی و رومیزی چگونه است و برای چه مصارفی استفاده می شود؟

  • ابعاد و شکل ظاهری این نوع دستگاه با نمونه‌ صنعتی گندم آن متفاوت است و البته با قیمت متفاوتی هم به فروش می‌ رسد.
  • کیفیت دستگاه آسیاب گندم خانگی نیز بسیار بالا بوده و با تیغه‌ های بسیار تیز آن می‌ توان علاوه بر ادویه جات، گندم، جو و ذرت را نیز به اندازه‌ دلخواه و البته با حجم کمتر پودر کرد.
  • این دستگاه برای عطاری‌ ها نیز گزینه‌ بسیار مناسبی است و می‌ توانند انواع مواد خشک را با آن آسیاب کنند. اغلب از نمونه دستگاه رومیزی گهواره‌ ای بدین منظور استفاده می‌شود.
  • علاوه بر این، قابلیت حمل و نقل آسان این دستگاه باعث شده که بتوانید به راحتی آن را به محل مورد نظر خود انتقال دهید و جا به جا کنید.
  • استفاده از دستگاه آسیاب خانگی و رومیزی بسیار ساده است و همه می‌ توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

مراحل پودر کردن گندم با دستگاه آسیاب گندم و جو 09122076310 :

مراحل آسیاب گندم  با استفاده از دستگاه اسیاب گندم بسیار آسان است و شما نیاز کمی به نیروی انسانی دارید فقط در استفاده از دستگاه های آسیاب صنعتی حجم بیشتری وارد دستگاه می شود و دقت بالا دستگاه باعث می شود یک محصول آسیاب شده عالی را دریافت کنید.

قیمت دستگاه آسیاب گندم در نمایندگی رسمی توس شکن خراسان :

دستگاه آسیاب گندم 09122076310

با توجه به تنوع در دستگاه های اسیاب گندم بر اساس مدل های که در بازار توسط شرکت توس شکن خراسان توزیع شده است، قیمت ها متفاوت می باشد و بستگی به آلیاژهای بکار رفته در دستگاه آرد گندم را دارد. قطعا اسیاب گندم اگر فلز خوبی در آن به کار رفته باشد، تیغه آن محکم باشد، بدون لرزش باشد، به راحتی جا به جا شود، شاسی های محکمی داشته باشند، طول عمر مفیدی داشته باشد، به نسبت قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی توس شکن خراسان همواره پیشرو در عرصه ارائه انواع آسیاب های رومیزی و خانگی و صنعتی و نیمه صنعتی می باشد.

خرید دستگاه آسیاب گندم از فروشگاه دیجی اسکیل :

دستگاه آسیاب گندم 09122076310

خرید دستگاه آسیاب گندم 09122076310

امروزه دستگاه های آسیاب گندم و ذرت بسیار پیشرفته ای تولید شده است که شما بنا به نیاز خود می توانید یکی از انواع دستگاه های آسیاب رومیزی، خانگی، عطاری، نیمه صنعتی، صنعتی را تهیه کنید و علاوه بر اینکه بر دقت کار خود افزوده اید در زمان و هزینه ها نیز صرفه جویی کرده اید و در کمترین زمان ممکن به یک محصول با کیفیت خواهید رسید.

یکی از پرکاربردترین های دستگاه آسیاب، دستگاه سیاب گندم است که در بسیاری از روستاها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. بستگی به میزان حجم اسیاب گندم می توانید یکی از انواع آسیاب دستگاه گندم را انتخاب کنید. کاربرد انواع آسیاب گندم بسته به حرفه شما متفاوت می باشد حتما قبل از خرید با کارشناسان فروش مشاوره رایگان داشته باشید. اگر قصد خرید دستگاه آسیاب گندم را دارید با کارشناسان ما در دیجی اسکیل برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

فروشگاه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استانداردهای کیفی با شتابی بیشتر از گذشته، جایگاه خود را ارتقا دهد، در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و باکیفیت نموده است.

فروشگاه دیجی اسکیل در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الكترونیكی می باشد، بعلاوه مجهز به درگاه پرداخت امن الکترونیکی بانک پاسارگاد است. از دیگر امتیازات وب سایت رسمی digiscale می توان به: همکاری مداوم با سایت معتبر ترب، ایمالز و داشتن فروشگاه در سایت معتبر دیوار اشاره نمود.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.