مقالات

ترازوی رادین مدل 8800

ترازوی رادین مدل 8800

ترازوی رادین مدل 8800 محصول شرکت آروین دوساری با نام تجاری رادین می باشد که فعالیت خود را از سال 1389 در صنعت توزین و سنجش دیجیتال آغاز کرد و در این زمان نسبتا کم با تولید محصولات با کیفیت در قالب های ترازو و صندوق فروشگاهی توانست ، نبض بازارهای داخلی را به دست گیرد و جایگاه خود را در کنار دیگر برندهای معتبر تثبیت نماید .

انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین به بیش از 16 مدل می رسد که در این میان ترازوی رادین مدل 8800 از سری جدیدترین تولیدات شرکت آروین دوساری با طراحی متفاوتی نسبت به سایر ترازوهای فروشگاهی رادین به بازار عرضه شده است .

علت محبوبیت ترازوی رادین مدل 8800 چیست ؟

ترازوی رادین مدل 8800

ترازو رادین مدل 8800 از محبوبترین مدل های ترازوی شرکت آروین دوساری می باشد که توسط کارشناسان مجرب شرکت مذکور مورد تحقیق و توسعه قرار گرفت و مدل های مختلفی از ترازوی رادین 8800 با ویژگی های و قابلیت های متفاوتی در ظرفیت های 40 کیلوگرم و 70 کیلوگرم تولید می شوند . فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی رادین با بیش از 20 سال سابقه در عرصه خرید و فروش تجهیزات توزین فروشگاهی و صنعتی سیستم های توزین نسل جدید ترازوی فروشگاهی رادین مدل 8800 که بر اساس تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند را در فروشگاه خود به کاربران ارائه می دهد .

ترازوی رادین مدل 8800 با قابلیت ویژه در چندین سال اخیر بازار بزرگی بخصوص در میادین میوه و تره بار به خود اختصاص داده است ، ترازوی رادین با تحقیق و بررسی و طراحی هوشمندانه توانسته در کمترین زمان ممکن به یک برند کاملا مطرح در صنعت ترازوی دیجیتال فروشگاهی تبدیل شود ، امروزه در اکثر میادین میوه و تره بار و سوپر پروتئینی ها شاهد ترازوی رادین مدل 8800 می باشیم که هم چنان با سرعت بالا در حال بروزرسانی و بکارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی ممکن است .

معرفی ترازوی رادین مدل 8800 در نمایندگی رادین :

ترازوی رادین مدل 8800

ترازوی رادین مدل 8800 موجود در فروشگاه دیجی اسکیل بارها توسط مهندسین مجرب شرکت رادین مورد بررسی قرار گرفته است که نتیجه ی آن ارتقاء قابلیت ها و ویژگی های بیشتری در ترازوی 8800 رادین شد بطوری که اکنون ترازو 8800 رادین در ظرفیت های 40 کیلوگرم و 70 کیلوگرم با نام های ترازوی لیبل زن رادین مدل 8800 ، ترازو رادین مدل 8800Plus و ترازو رادین مدل 8800WIFI تولید و به بازار عرضه شدند .

در تمام ترازوهای دیجیتال فروشگاهی ، دقت اندازه گیری با توجه به ظرفیت ترازو تغییر می کند و انواع ترازوی رادین مدل 8800 هم از این قاعده مستثنی نیست . برای مثال دقت اندازه گیری در ترازو رادین 40 کیلویی برابر با 1 گرم است ، که با افزایش ظرفیت این ترازو به 70 کیلوگرم ، این حساسیت به 5 گرم می رسد .

ترازو رادین مدل 8800 مجهز به پرینتر حرارتی داخلی با کیفیت بالای چاپ و سرعت 70 میلی متر بر ثانیه است ، که امکان چاپ فاکتور و بارکد را به صورت خطی برای یک کالا و تجمیعی برای چند کالا فراهم می کند . انواع ترازوی رادین مدل 8800 عبارتند از : ترازوی وای فای رادین و ترازو سیم کارتی رادین ، ترازوی 8800 پلاس که در برخی از ویژگی ها و عملکردها و قابلیت ها مانند : حافظه جانبی 4 گیگا بایتی ، پرینتر داخلی ، پاسخگویی همزمان به سه مشتری ، مدیریت کاربر ، قفل ضد سرقت و نمایشگر LED دو طرفه مشترک هستند .

نمایشگر سه تکه ترازو رادین مدل 8800 وزن کالا را تا 5 رقم ، قیمت واحد را تا 6 رقم و قیمت کل یا مجموع قیمت را تا 7 رقم نمایش می دهد ، که البته در فاکتور مشتری ، قیمت و مجموع قیمت را با یک رقم افزایش به ریال تبدیل کرده و چاپ می کند . درگاه های ورودی و خروجی موجود در بدنه ترازوی رادین مدل 8800 امکان اتصال دستگاه های متنوعی مانند : کامپیوتر ، بارکد خوان ، کشوی پول ، پرینتر جانبی و کارت خوان و غیره… را به ترازوی رادین مدل 8800 میسر می کنند و عملکرد ترازوی دیجیتال رادین مدل 8800 را در سطح یک صندوق فروشگاهی بالا می برند .

جنس سینی توزین در هر دو ترازو رادین ، 70 کیلویی مدل 8800 و ترازوی 40 کیلویی رادین مدل 8800 پلاس ، از نوع استیل ضد زنگ با درجه کیفی بالاست ، که با توجه به ظرفیت توزین ، به ترتیب ابعاد سینی ترازو رادین معادل 50×41 سانتی متر و 41×31 سانتی متر می باشد .

تفاوت ترازوی رادین مدل 8800 پلاس با 8800WiFi را بدانید :

ترازوی رادین مدل 8800

می توان گفت تنها تمایز ترازوی دیجیتال رادین مدل plus 8800 و ترازوی رادین مدل WIFI 8800 در امکان اتصال به شبکه وای فای و اینترنت است که با استفاده از این ویژگی می توان هنگام اتصال ترازو رادین 8800 به کامپیوتر ، نرم افزارهای کاربردی کار با این ترازو را روی آن نصب و یا بروز رسانی کرد .

هم چنین این ویژگی امکان اتصال به شبکه ترازوها را هم فراهم می کند که از مهم ترین امتیازات ترازوی دیجیتال رادین مدل 8800 است و بیشتر در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای که چندین باجه فروش دارند به کار می رود .

با انواع ترازوی رادین مدل 8800 آشنا شوید :

ترازوی رادین مدل 8800

ترازوی رادین مدل 8800 از جدیدترین و موفق ترین ترازوهای شرکت رادین است که با استقبال چشمگیری در بازارهای داخلی از سوی کاربران رو به رو شد و شرکت رادین نسبت به ارتقاء این ترازو فروشگاهی پرفروش مصمم تر نمود بطوری که حاصل این تصمیم به ساخت ترازوی رادین 8800 در مدل های ذیل شده است :

ترازوی رادین 70 کیلویی مدل 8800 پلاس

ترازوی رادین وای فا 70 کیلویی مدل 8800WiFi

ترازو سیم کارتی رادین 70 کیلویی مدل 8800 پلاس

ترازوی 40 کیلویی رادین مدل 8800 پلاس

ترازوی وایرلس رادین 40 کیلویی مدل 8800 WiFi

ترازو رادین 40 کیلویی سیم کارتی مدل 8800

خرید ترازوی رادین مدل 8800 از فروشگاه دیجی اسکیل :

دیجی اسکیل دفتر مرکزی ترازو محک باسکول محک

برای خرید ترازوی رادین 8800 کافیست به نمایندگی ترازوی رادین مراجعه و این ترازو را با کمترین هزینه نسبت به دیگر فروشگاه ها تهیه نمایید . فروشگاه دیجی اسکیل از معتبرترین دفتر فروش ترازوی رادین در تهران است که مورد اعتماد بیش از هزار شرکت خصوصی و دولتی و هم چنین مورد اعتماد بیش از سی هزار مشتری بالقوه در سطح کشور می باشد .

جهت اعتمادسازی برای کاربران و اثبات معتبرترین بودن سایت اینترنتی digiscale اعلام می کنیم سایت اینترنتی دیجی اسکیل در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت ، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد تجارت الكترونیكی می باشد . مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، با اعطای نماد تجارت الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید و دارنده نماد تجارت الکترونیکی ، تحت نظارت دستگاه های مسئول ، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در تعهدنامه نماد می باشد .

به علاوه فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی ترازوی رادین ، تحت نظارت مستقیم شرکت آروین دوساری با نام تجاری رادین در زمینه فروش انواع محصولات برند رادین فعالیت دارد و هر گونه تغییر قیمت محصولات برند رادین در فروشگاه دیجی اسکیل تنها طبق تعرفه مصوب شده شرکت رادین خواهد بود .

با توجه به گفته های ذکر شده ، اکنون کاربران سایت digiscale می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید اینترنتی انواع ترازوهای فروشگاهی رادین مانند : ترازو پلاس رادین ، ترازو سیم کارتی رادین ، ترازو لیبل پرینت رادین ، ترازو وای فای رادین و غیره…. در سایت دیجی اسکیل نمایند . در صورت تمایل نیز کاربران در ساعات و روزهای اداری با مراجعه به فروشگاه دیجی اسکیل ، دفتر فروش ترازوی رادین در تهران خرید حضوری و بازدید از انواع ترازوهای فروشگاهی رادین را انجام دهند .

خدمات پس از فروش ترازوی رادین مدل 8800 :

ترازوی رادین مدل 8800

برای دسترسی به تنظیمات ترازو رادین و صحیح انجام دادن این کار بهتر است با تکنسین های فنی فروشگاه دیجی اسکیل تماس بگیرید و به صورت تلفنی و در کمترین زمان ترازوی رادین مدل 8800 را مطابق با کسب و کار خود تنظیم نمایید . مقایسه کالا ، امکان خرید حضوری و غیرحضوری و ارسال مطمعن به تمام نقاط کشور از دیگر خدماتی است که فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل به تمام خریداران ترازوی رادین مدل 8800 ارائه می دهد .

از اصلی ترین نقاط قوت فروشگاه دیجی اسکیل ، کیفیت خدمات پس از فروش و سرعت پاسخگویی کارشناسان هنگام مواجه شدن کاربران با مشکل در ترازوهای رادین می باشد . دیجی اسکیل نمایندگی ترازوی رادین ، ترازو را یک کالای خدمت محور دانسته و استمرار ارتباط با مشتریان و رفع سریع معایب را سرلوحه کاری خود قرار داده است .

ترازو رادین مدل 8800 در فروشگاه دیجی اسکیل با تضمین کیفیت و اصالت کالا و هم چنین 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به کاربران ارائه می شود . از دیگر محاسن پشتیبانی ترازوی رادین می توان به عمر مفید بالای قطعات و همین طور قیمت مناسب قطعات مصرفی به واسطه تولید داخلی بودن دستگاه اشاره نمود .

قیمت ترازوی رادین مدل 8800 :

ترازوی رادین مدل 8800

شرکت رادین دارای تنوع محصولات توزین و سنجش بسیاری می باشد بنابراین قیمت ترازوهای رادین برای مدل های مختلف با توجه به امکانات ، ویژگی ها و قابلیت های خاص هر مدل از ترازوهای دیجیتال رادین ، متفاوت خواهد بود ، جهت درک بهتر به این مثال توجه فرمایید : قیمت ترازو لیبل زن رادین مدل ام کا تو (MKII) با قیمت ترازوی رادین مدل 6700 پلاس یکسان نخواهد بود و با یکدیگر اختلاف قیمت دارند .

فروشگاه دیجی اسکیل جهت اطلاع کاربران از بروزترین قیمت انواع ترازوهای رادین تصمیم به ارائه لیست قیمت ترازو رادین در سایت digiscale گرفته است ، چون که مطلع بودن کاربران از قیمت انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین تاثیر بسزایی در انتخاب مدل و در نهایت خرید ترازوهای فروشگاهی رادین خواهد داشت . کاربران گرامی با مراجعه به وب سایت رسمی digiscale می توانند لیست قیمت ترازو رادین را همراه با اطلاعات مورد نیاز مشاهده نمایند .

چرا ترازوی رادین مدل 8800 را انتخاب کنیم ؟

ترازوی رادین مدل 8800

در آخر کلام برای آن دسته از کاربران دیجی اسکیل که احتیاج به یک دستگاه ترازو دیجیتال فروشگاهی مخصوص و خاص برای مشاغلی مانند : میادین میوه و تره بار ، سوپر پروتئینی ها ، قصابی ها ، کشتارگاه ها ، ماهی و مرغ فروشی ها و غیره… دارند ، ترازوی رادین مدل 8800 در دو وزن توزین 70 کیلوگرم و 40 کیلوگرم با طراحی متفاوت از شرکت آروین دوساری را پیشنهاد می دهیم .
ترازو رادین 8800 دارای بدنه ای از جنس تمام فلز می باشد که کیبورد و پرینتر و صفحه نمایشگر در قسمت بالا یعنی بروری علمک ترازو فروشگاهی رادین تعبیه شده است و مجهز به سینی بزرگ لبه دار استیل ضد زنگ می باشد ، بارزترین و برترین مزیتی که موجب شده تا مشاغل نامبرده و امثال آن مشاغل از ترازو رادین مدل 8800 استقبال بی نظیری داشته باشند .

معرفی محصول دیگر در کنار ترازوی رادین مدل 8800 در فروشگاه دیجی اسکیل :

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

جهت بازدید کلی از انواع آسیاب های آسان توس شرق بروی تصویر بالا کلیک نمایید .

دستگاه آسیاب آسان توس شرق جهت آسیاب و پودر کردن کامل انواع ادویه جات و مواد سفت و سخت برای افرادی که نیاز به یک دستگاه آسیاب پیشرفته دارند پیشنهاد می شود . تنوع مدل های این برند آسیاب بسیار زیاد است . به همین دلیل خرید و فروش دستگاه آسیاب برند آسان توس شرق به راحتی امکان پذیر است .
آسیاب صنعتی آسان توس شرق محصول شرکتی ایرانی است که در بازار دستگاه آسیاب رومیزی و آسیاب ایستاده نامی شناخته شده می باشد . تنوع در مدلها و ساختار ساده و کارآمد و عملکرد و بازدهی آسیاب ها را باید از مزایای آن دانست .
بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

14 نظر در “ترازوی رادین مدل 8800

  1. خانم ولی زاده گفت:

    از ترازو دیجیتال رادین مدل 8800 پلاس در میوه فروشی استفاده می کنم خیلی راضیم کلا کارمو راحت کرده.

    1. admin-shop گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خانم ولی زاده عزیز بسیار سپاسگزارم از حسن انتخاب شما و بیان میزان رضایتمندیتون.

  2. عابدینی گفت:

    خدمات رادین هم انجام میدین واس تعمیراتش میخام؟

    1. admin-shop گفت:

      دورود همراه گرامی دیجی اسکیل البته ، با شماره تماس 02166086112 یا 09120441740 تماس حاصل فرمایید.

  3. حسین اژیده گفت:

    دستگاه ترازومو میخام به کارتخوان وصل کنم باید چیکار کنم ؟

    1. admin-shop گفت:

      شماره خدمات پس از فروش رادین
      09120441740
      تماس بگیرید.

  4. مهدی شمس گفت:

    وای فای ترازومو چطوری وصل کنم سیستمم؟

    1. admin-shop گفت:

      شماره تماس خدمات پس از فروش رادین
      09120441740
      تماس حاصل فرمایید تا راهنمایتان کنند.

  5. نصرالهی گفت:

    پرینترش حرارتی هست یا لیزر یا ریبون ؟

    1. admin-shop گفت:

      دورود همراه گرامی دیجی اسکیل طبق توضیحات ارائه شده در متن محصولات پرینتر ترازوی رادین حرارتی می باشد.

  6. بروجردی گفت:

    فروش اقساطیتون به چه صورت هست؟

    1. admin-shop گفت:

      سلام همراه گرامی دیجی اسکیل با شماره تماس 09125774170 خانم شکی تماس بگیرید براتون توضیح میدیم.

  7. محمد حسین صنعتی گفت:

    خانم شکی عزیز دستگام قفل شده چیکار کنم؟

    1. admin-shop گفت:

      سلام آقای صنعتی بزرگوار با شماره 09120441740 خدمات پس از فروش رادین تماس بگیرید سریعا قفل دستگاهتون باز میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.