مقالات

ترازوی دیجیتال رادین 02166086098 نمایندگی رسمی

ترازوی دیجیتال رادین

ترازوی دیجیتال رادین ابزاری است طراحی شده ویژه توزین اجسام سبک تا وزن حداکثر 70 کیلوگرم با دقت بالا با امکانات متنوع که در صنوف تجهیزات توزین و سنجش جزء اصلی ترین تجهیزات فروشگاه می باشد. اهمیت ترازوی دیجیتال رادین از نظر دقت و کارائی به این علت است که تمامی خروجی فروشگاه از طریق ترازوی رادین کنترل می شود.

همواره کاربران نگاه ابزاری به ترازوی دیجیتال رادین داشتن و این امر موجب شد تا شرکت آروین دوساری با نام تجاری رادین به این اصل تعهد داشته باشد که می بایست در عین بهره مندی از امکانات زیاد و کاربردی ، استفاده از ترازوی دیجیتال رادین برای کاربران کاملا راحت و ساده باشد. به همین منظور تولیدات ترازوی دیجیتال رادین در شرکت آروین دوساری عاری از هرگونه پیچیدگی و دشواری هنگام استفاده بوده و این خود ویژگی متمایزی نسبت به سایر دستگاه های توزین و سنجش موجود در بازار می باشد.

از سوی دیگر توجه خیلی زیاد به ظاهر دستگاه ترازوی دیجیتال رادین از نظر زیبایی با سرمایه گذاری قابل توجه در قسمت طراحی و ارائه یک محصول چشم نواز از دیگر تفاوت های شرکت رادین با سایر تولیدکنندگان ترازو دیجیتال است.

ترازوی دیجیتال رادین 66086098-021 نمایندگی رسمی ترازوی رادین :

ترازوی دیجیتال رادین

هدف گذاری برای رهبری بازار ترازوی فروشگاهی ایران ماموریتی نیست که به راحتی میسر گردد ، جلوتر از سایرین حرکت کردن و پیشگام بودن مطمئنا با صرف هزینه های گزاف ممکن شده است. در حال حاضر به جرات می توان گفت پس از تولید ترازو سیم کارتی رادین و ترازو لیبل زن رادین و غیره… شرکت آروین دوساری تولیدکننده بروزترین و پیشرفته ترین ترازوی دیجیتال رادین در کشور می باشد.

در حوزه فروش و عرضه ترازوی دیجیتال رادین به بازار نیز ، افتخار شرکت آروین دوساری برخورداری از نمایندگی ترازوی رادین در سراسر کشور است که با مشاوره و هدایت درست ، مشتری را به خرید کالای با کیفیت ایرانی سوق می دهد. برای افرادی که به تازگی به دنبال خرید ترازو فروشگاهی هستند ، ترازوی دیجیتال رادین بهترین گزینه است چرا که با تجربیات به دست آمده ، تمام نیازهای پیش روی صاحبان کسب و کار را پیش بینی و مرتفع نموده است.

پیش از خرید ترازوی دیجیتال رادین حتما نمایندگی رادین ، عوامل و فروشندگان مجاز شرکت آروین دوساری را انتخاب کنید و جدا از خرید در فروشگاه های متفرقه که علم کافی آموزش کار با ترازوی رادین را نمی دانند جدا خودداری نمائید و هم چنین برای تعمیر و سرویس های دوره ای ترازوی دیجیتال رادین فقط به سرویس کاران خبره و آموزش دیده فروشگاه دیجی اسکیل برترین نمایندگی ترازوی رادین در تهران اتکا کنید.

اهمیت استفاده از ترازوی دیجیتال رادین در فروشگاه :

ترازوی دیجیتال رادین

در حال حاضر ترازو دیجیتال رادین یکی از اساسی ترین نیازهای بازار می باشد. تغییر رفتار مصرف کنندگان به جهت الزام در دریافت فاکتور و اطلاع دقیق از میزان خرید خود چه به صورت وزنی چه به صورت ریالی ، فروشندگان را بر آن داشته تا ترازوی بدون پرینتر را کنار گذاشته و ترازوی دیجیتال رادین پرینتردار را جایگزین کنند.

این امکان در کنار سایر قابلیت ها از جمله LCD دو طرفه به سمت کاربر و مشتری ، حافظه جانبی جهت ذخیره گزارش ها ، امکان گزارش گیری متنوع روزانه ، هفتگی و تفکیکی و غیره… مدت هاست در ترازوی رادین نهادینه شده است به طوری که قشر وسیعی از مشتریان ، متقاضی ترازوی دیجیتال رادین پرینتردار می باشند.

ترازوی دیجیتال رادین به چهار دسته کلی تقسیم بندی می شوند :

دسته اول :

ترازوی دیجیتال رادین پرینتردار مدل 6700 که در سه مدل پلاس ، سیم کارتی ( GSM) و تحت شبکه ( WIFI) به بازار عرضه شده است. این ترازو برای صنوف قنادی ، آجیل و خشکبار ، سوپرمارکت ها و غیره… مناسب است.

ترازوی دیجیتال رادین

بر روی تصویر کلیک کنید

دسته دوم:

ترازوی دیجیتال رادین پرینتردار مدل 8800 با ظرفیت 40 کیلوگرم که این ترازو هم با سه مدل پلاس ، سیم کارتی ( GSM) و تحت شبکه ( WIFI) قابل عرضه می باشد. قابل توجه است که ترازوی دیجیتال رادین مدل 8800 در وزن 40 کیلوگرم به صورت کاملا تخصصی برای سازمان میادین میوه و تره بار تهران ، کرج و در سطح خرده فروشی اکثر هایپر میوه های تراز اول پایتخت مورد استفاده قرار گرفته است.

ترازوی رادین مدل 8800

بر روی تصویر کلیک کنید

دسته سوم:

ترازوی دیجیتال رادین پرینتردار مدل 8800 با ظرفیت 70 کیلوگرم با بدنه فلزی بسیار مستحکم و مقاوم باعث ایجاد تمایز با سایر ترازوهای فروشگاهی با ظرفیت مشابه در بازار شده است. این ترازوی دیجیتال رادین هم با سه مدل پلاس ، سیم کارتی ( GSM) و تحت شبکه ( WIFI) قابل عرضه می باشد. هایپر میوه ها ، هایپر پروتئین ها ، عرضه مستقیم ماهی زنده ، کشتارگاه ها و غیره… متقاضیان اصلی این ترازوی دیجیتال رادین هستند.

ترازوی دیجیتال رادین

بروی تصویر کلیک کنید

دسته چهارم:

ترازوی دیجیتال رادین لیبل زن مدل MKII علمکدار و بدون علمک در ظرفیت 40 کیلوگرم با دقت 1 گرم  ، در مدل های پلاس و تحت شبکه ( WIFI) به کاربران ارائه می شود. از قابلیت های ویژه این ترازوی دیجیتال رادین می توان به تولید برچسب یا همان لیبل پرینتر اشاره نمود.

ترازوی دیحیتال رادین

بر روی تصویر کلیک کنید

معرفی ترازوی دیجیتال رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازوی دیجیتال رادین

در ترازوی دیجیتال رادین از فناوری های مبتنی بر رایانه و گوشی موبایل استفاده شده است. فناوری به کار رفته در ترازوهای وای فای مبتنی بر رایانه و فناوری ترازوهای سیم کارتی مبتنی بر گوشی موبایل می باشد. یک ارتباط پایدار دو طرفه بین رایانه و ترازو از جهات مختف ارزش بالایی دارد.

نکته اول صرفه جویی در زمان برای وارد کردن حافظه های ترازو رادین است که به راحتی و به سرعت می توان از طریق شبکه داخلی و بدون نیاز به اینترنت تمامی کالاها را از رایانه به ترازوی دیجیتال رادین ارسال نمود و نکته دوم این است که اطلاعات فاکتور از همین درگاه از ترازو به رایانه ارسال می گردد. این ارتباط می تواند از طریق USB نیز برقرار شود به طوری که با یک فلش 4 یا 8 گیگ معمولی تمامی اطلاعات و گزارشات و فاکتورها وغیره… بین ترازوی دیجیتال رادین و کامپیوتر رد و بدل شود.

پورت های کامل ترازوی دیجیتال رادین این امکان را به دارنده آن می دهد که بتواند کشوی پول ، بارکدخوان ، کارتخوان ، لیبل پرینتر را به ترازو وصل کند و فراخور شرایط از هرکدام از این قابلیت ها بهره کامل را ببرد. از اتصال لیبل پرینتر به ترازو بیشتر در کارخانجات و خطوط تولید استفاده می شود به نحوی که اطلاعات مورد نیاز همچون وزن ، نام ، بارکد و غیره… بر روی لیبل چاپ گردد و بر روی بسته بندی درج گردد.

تمامی ترازوهای پیشرفته شرکت رادین قابلیت چاپ بارکد را دارا می باشند. بارکدهای تفکیکی و تجمیعی. ارتباط آفلاین از طریق بارکدهای تفکیکی با تمامی نرم افزارهای فروشگاهی قابل انجام است و ارتباط آنلاین از طریق بارکدهای تجمیعی با نرم افزارهای حرفه ای فروشگاهی. انجام تنظیمات ترازوی رادین توسط کاربران بسیار آسان می باشد.

ترازوی دیجیتال رادین مدل wifi :

ترازوی دیجیتال رادین

در ترازوی دیجیتال رادین مدل وای فای (wifi) تمامی تنظیمات فقط از طریق خود ترازوی دیجیتال رادین انجام می پذیرد و هیچ نیازی به اتصال به رایانه برای انجام تنظیمات نیست. بر خلاف سایر ترازوها که این تنظیمات از طریق کامپیوتر میسر می گردد. سهولت این کار تمایل شرکت های نرم افزاری زیادی را برای برقراری ارتباط آنلاین با ترازوی دیجیتال رادین فراهم آورده است.

حذف کابل و دردسرهای کابل کشی نیز بین شرکت رادین و سایر رقبا در صنعت توزین و سنجش وجه تمایز ترازوهای دیجیتال رادین است. ترازوی دیجیتال رادین دارای قفل زمانی (قفل ضد سرقت) بوده ، یک کد فعالسازی هنگام راه اندازی اولیه و دیگری بعد از 2000 ساعت کارکرد از نمایندگی ترازوی رادین می توان دریافت کرد.

ترازوی دیجیتال رادین مدل سیم کارتی :

ترازوی دیجیتال رادین

ترازوی رادین در گروه ترازوهای دیجیتال فروشگاهی قرار گرفته که با قابلیت ویژه همانند ترازو سیم کارتی رادین در چندین سال اخیر بازار بزرگی به خصوص در میادین میوه به خود اختصاص داده است. شرکت ترازوی رادین با تحقیق و بررسی و طراحی هوشمندانه توانسته در کمترین زمان ممکن به یک برند کاملا مطرح در صنعت ترازوی دیجیتال فروشگاهی تبدیل شود.

امروزه در اکثر میادین میوه و تره بار و سوپر پروتئینی ها شاهد استفاده از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین مدل سیمکارتی می باشیم که همچنان با سرعت بالا در حال بروزرسانی و بکار گیری پیشرفته ترین تکنولوژی ممکن است. ترازوهای فروشگاهی رادین مدل سیم کارتی دارای قابلیت های ویژه ای هستند که مشتریان عزیزمان به راحتی از طریق وب سایت رسمی فروشگاه دیجی اسکیل می توانند ترازو سیم کارتی رادین مورد نظر خود را تهیه نمایند.

خرید ترازوی دیجیتال رادین از فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازوی دیجیتال رادین

فروشگاه دیجی اسکیل همواره سعی بر آن داشته تا با توضیحات کاملا در زمینه ساختار ظاهری ، قابلیت ها و کاربری های ترازوی دیجیتال رادین بدون نیاز به حضور در فروشگاه دیجی اسکیل امکانی را ایجاد نمائید تا کاربران گرامی بتوانند به راحتی با مطالعه در سایت اینترنتی digiscale ، انتخاب آسان و درستی از ترازوهای دیجیتال رادین داشته باشند تا منجر به خرید ترازوی دیجیتال رادین بصورت هوشمندانه و رضایتمند شود.

ترازوهای دیجیتال رادین در فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی ترازوی رادین توسط کارشناسان با تجربه و تکنسین های متخصص نصب و راه اندازی ، برای مشتری در محل ارسال شده و تحویل گردد. فروشگاه دیجی اسکیل مفتخر است به عنوان نمایندگی ترازوی رادین در تهران به کاربران خود اعلام دارد که کیفیت و عمر طولانی و ساختار کاربردی و قوی دستگاه را جهت اطمینان خاطر مشتریان گرامی خود تضمین می نمائید. دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی انحصاری شرکت رادین مطمعن ترین و بهترین گزینه جهت خرید و تهیه کلیه ترازوی دیجیتال رادین بشمار می آید.

قیمت ترازوی دیجیتال رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازوی دیجیتال رادین

با توجه به قابلیت های ذکر شده در مورد ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین ، قیمت ترازوی رادین بسیار مناسب و ایده آل بوده و بهترین ترازوی میوه فروشی شناخته شده است و طرافداران زیادی در این صنف دارد. قیمت های کلیه محصولات رادین در فروشگاه دیجی اسکیل طبق مصوبه ی قیمت گذاری شرکت رادین صورت می گیرد. با خیالی آسوده خرید کنید و درب منزل و یا محل کارتان تحویل بگیرید.

پشتیبانی تمام وقت از ترازوی دیجیتال رادین :

ترازوی دیجیتال رادین

فروشگاه دیجی اسکیل معتبرترین نمایندگی رادین برای آنکه بتواند در تمام مراحل استفاده از دستگاه ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین همراه مشتریان خود باشد ، سوالاتشان را پاسخ دهد ، مشکلات احتمالی شان را برطرف نمائید راه های ارتباطی متنوعی را پیش روی مشتریان خود گذاشته است.

تماس با شماره های ثابت نمایندگی ترازوی رادین در غرب تهران :

021-66886098

021-66086112

021-66029751

021-66858262

021-66858268

شماره موبایل مدیر فروش سایت دیجی اسکیل آقای موسوی :

09122076310

09120441740

شماره موبایل کارشناس ارشد فروش سایت دیجی اسکیل خانم شکی :

09125774170

09190944813

خدمات پس از فروش انواع ترازوهای رادین :

09101993575

شماره فکس :

021-66056853

ایمیل پشتیبانی سریع از ترازوهای فروشگاهی رادین :

mohamadbaqer.mosavi@gmail.com

info@digiscale.ir

آپارات فروشگاه دیجی اسکیل :

digiscale

 

موارد ذکر شده در قسمت بالا سریعترین راه های ارتباطی مشتریان گرامی با مرکز پشتیبانی ترازوی دیجیتال رادین در فروشگاه دیجی اسکیل می باشند.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

4 نظر در “ترازوی دیجیتال رادین 02166086098 نمایندگی رسمی

  1. اسدالله خدری گفت:

    ترازوی فروشگاهی لیبل پرینتر رادین واقعا بینظیر هستند اصلا انقلابی نو و تازه در عرصه ترازو لیبل زن هست.

  2. زنجانی گفت:

    سلام برای بروزرسانی ترازو لیبل زن رادین باید چیکار کنیم؟

  3. صابری گفت:

    شرایط اقساطی فروشش رو اعلام می کنید ممنون

  4. اسلامی فرد گفت:

    قسمت چاپ لیبل زن به یه راهنمایی میخاستم میشه توضیح بدین لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.