مقالات

ترازوی توزین صدر

نمایندگی توزین صدر

ترازوی توزین صدر چیست؟

ترازوی توزین صدر چیست؟

ترازوی توزین صدر محصولی از گروه صنعتی صدر و ساخت ایران است. هدف این شرکت تولید ترازوهای دیجیتالی برای فروشگاه های و مراکز خرید است. به همین سبب سعی می کند تا در طراحی آنها خطوطی مدرن به کار ببرد و امکانات درخور توجهی را برایشان تعبیه کند. کیفیت ساخت ترازوی توزین صدر بسیار بالا است.

شرکت توزین صدر منشعب شده از شرکت صا ایران سابق (صنایع الکترونیک ایران) است؛ که از سال 1388 به صورت مستقل اقدام به طراحی و تولید ترازوهای دیجیتالی و پیشرفته می کند و در این راه توانسته یکی از فعال ترین تولیدکنندگان ترازوی دیجیتالی باشد.

درباره ترازوی توزین صدر بیشتر بدانید

شرکت مهندسی توزین صدر تولید کننده انواع ترازوهای ساده، پرینتردار، پلاس، لیبل پرینتردار، باسکول و تجهیزات فروشگاهی می باشد. توزین صدر با هدف جذب حداکثری مشتریان و نگاه به صادرات محصولات ایرانی از سال ۱۳۸۰ پای به عرصه تولید ملی گذاشت.

توزین صدر در طی این سال‌ها با هدف کسب رضایت مشتریان با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و متخصص و انتقال تکنولوژی روز برندهای معتبر خارجی به داخل کشور موفق به ساخت و ارائه انواع ترازوهای پیشرفته، باسکول‌های پرینتردار و صندوق‌های مکانیزه فروشگاهی شده است.

انواع ترازوی توزین صدر

ترازوهایی که از توزین صدر در دیجی اسکیل موجود است ، دسته ترازوهای فروشگاهی و علمک دار و لیبل پرینتر این شرکت را شامل می شود.

ترازوهایی با قابلیت های پیشرفته و مجهز به انواع اتصالات و درگاه ها و قابلیت هایی مانند چاپ بارکد و برچسب و فاکتور ، انواع ترازوی توزین صدر با شاخص های کیفی استاندارد این شرکت ساخته می شود و در زمینه کارایی و عمر مفید امتحانش را پس داده است.

ترازوی توزین صدر از جمله ترازوهای ساخت داخل کشور است که با کیفیتی مثال زدنی و قابلیت های به روز و پیشرفته، می تواند با جدیدترین ترازوهای فروشگاهی و دیجیتالی شرکت های خارجی رقابت کند.

خرید آنلاین ترازوی توزین صدر از سایت اینترنتی دیجی اسکیل می تواند برایتان قیمت ارزان تر ترازو را در پی داشته باشد.

خرید ترازوی توزین صدر

دیجی اسکیل نمایندگی توزین صدر بهترین مشاور شما در زمینه ی خرید ترازو و تعمیر ترازو می باشد، جهت اطلاع از قیمت ترازو و دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

ترازوی توزین صدر برای توزین دقیق در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. کالاهایی که در فروشگاه ها وزن می شوند با حجم کم و ظرفیت پایین بوده و از نظر گرمی نیز دارای ارزش مادی می باشند از این رو استفاده از ترازوی فروشگاهی با دقت بالا نیاز هر فروشگاهی می باشد.

امروزه علاوه بر دقیق بودن ترازوی توزین صدر امکان صدور فاکتور و گزارش فروش به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه و از سویی دیگر هماهنگ شدن ترازو دیجیتالی با صندوق های فروشگاهی از نیاز های اساسی فروشگاه ها به شمار می رود که با پیشرفت صنعت ترازوی فروشگاهی در شرکت توزین صدر به مقدار قابل توجهی تامین گردیده است و ترازوی توزین صدر معرفی شده با قابلیت های نرم افزاری مطابق نیاز کاربران می باشد.

اهمیت ترازوی توزین صدر

ترازوی توزین صدر از سالیان دراز دغدغه ی کاربرانی ست که ارتباط مستقیم با ترازو دارند و نیاز اساسی فروشگاه های مواد غذایی است ، با توجه به ترازو های قدیمی و پیشرفت روز افزون این صنعت در سالیان متمادی به اهمیت دستگاه پی می بریم.

امروزه در صنعت ترازوی دیجیتال فروشگاهی دستگاه هایی در حال تولید هستند که دارای کاربری فوق العاده و دقت توزین بالا می باشند که کاربر در زمان استفاده از ترازو با اطمینان خاطر و سرعت بالا موفق به جلب رضایت مشتری می گردد.

جدید ترین ترازو دیجیتال در گروه فروشگاهی با قابلیت تولید بارکد واقعی می باشد که بر روی لیبل نیز امکان چاپ دارد ، استفاده از ترازو بارکد زن لیبل پرینتر موجب سرعت کار در امور بسته بندی می گردد و امکان انبار داری را نیز ایجاد می نماید.

ترازوی لیبل پرینتر توزین صدر مدل LSG علاوه بر قابلیت چاپ لیبل چاپ کاغذ حرارتی را نیز پشتیبانی می کند ، این ترازو متناسب با نیاز اصنافی چون قنادی ، بسته بندی و بسیاری اصناف دیگر طراحی شده و با توجه به قابلیت ها می توان آن را انقلابی در صنعت توزین دانست.

به همین دلیل در انتخاب ترازوی فروشگاهی نیاز به مشاوره پیش می آید زیرا امروزه ترازوی دیجیتال باید بر اساس نوع مصرف انتخاب گردد تا با کاهش زمان و بازدهی بالا به کاربر را هدف مورد نظر نزدیک تر نماید.

ترازوی توزین صدر و دیجی اسکیل

خرید و فروش ترازوی توزین صدر و مشاوره رایگان قبل از خرید و بعد از خرید مجموعه کارهایی است که سایت دیجی اسکیل برای مشتریان ترازوی توزین صدر انجام خواهد داد. یقینا یک انتخاب مناسب برای فروشگاه شما ترازوی توزین صدر خواهد بود.

خرید انواع آسیاب تک فاز توس شکن خراسان در نمایندگی آسیاب برقی توس شکن خراسان پیشنهاد ویژه ما برای مشتریان عزیزمان است.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.